Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:58

Antwoord op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Newtimerdag Ruinen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
En terecht !! Organisator: even terug..... met de voetjes op aarde.

29 jan 2005 1:23
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
conclusie:

Auf Wiedersehen

:roll:

29 jan 2005 9:53
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik gaf in dit draadje een eerste reactie waarin ik mijn mening nogal subtiel verpakte ; mijn mede-forummers blijken echter een stuk minder subtiel.. :lol: :wink:

29 jan 2005 9:56
Profiel
Bericht 
Je wordt niet voor niets forumeikel. :idea:

maar aan numero uno kan ik niet tippen. :lol:

29 jan 2005 9:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
@ ppp356: je zus van 27 mag niet komen? Hoe exclusief is die dan? Of zie je die dagelijks bij de Aldi? :lol:

@ Ome Henk: goede binnenkomer :twisted: :wink: Na Ome Piet nu ook Ome Henk. Het lijkt hier langzaamaan wel een familiereünie te worden.

@ Anne met z'n-dertien-in-een-dozijn Porsche 911 2.7: ík vind jou auto wel bijzonder! :wink: En als ik zo zie wat een vreseljk bijzondere auto's komen die je echt nooit ziet (Jaguar S-type, TT-Roadster... :roll: ), dan rij ik liever 2 kilometer en ga even bij Hessing door de ramen loeren...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bas, veel plezier. Zonder ons. Als je nou slim bent plaats je zo'n zelfde reactie ook nog even op www.ferrariforum.nl en www.lotusforum.nl , komen die ook niet, heb je een hoop ruimte over voor deze vrienden...

Afbeelding

29 jan 2005 10:10
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Denk je even makkelijk met andermans auto's en (hoofd-)sponsorbijdragen lekker je eigen zakken en die van je horeca-familie te kunnen vullen, word je op dit forum van alle kanten afgezeken. 't zit soms ook niet mee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

29 jan 2005 13:53
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Zeer vermakelijk allemaal. :lol:

Beste Bas, op 5 en 6 april wordt in de Efteling ( :!: :roll: ) de hieronder staande cursus gegeven. Met name punt 5 zou ik wat extra aandacht geven als ik jou was.

Evenementen organiseren: een hele uitdaging!

Evenementen organiseren, hoe groot of klein ook, vindt vrijwel iedereen leuk. Toch zitten er ook lastige kanten aan het organiseren. Zoals:

1) hoe komt u aan leuke, nieuwe ideeën?

2) hoe zorgt u voor een goede voortgang van het project?

3) hoe verkoopt u nieuwe ideeën aan uw baas of interne opdrachtgever?

4) hoe zorgt u voor dat leveranciers doen wat ze beloven?

5) hoe krijgt u zoveel mogelijk gasten bij uw evenement?

Op deze praktische vragen krijgt u in deze cursus beslist antwoord! De cursus wordt doorspekt met aansprekende voorbeelden en praktische tips.Daarmee is het een boeiende en interessante cursus voor praktisch ingestelde mensen.

De docente, Nicoline van Straten, besteedt uitgebreid aandacht aan het maken en hanteren van een checklist.
U krijgt naast de nodige informatie ook creatieve handreikingen en praktische tips. Na deze cursus kunt u meteen aan de slag met het professioneel organiseren van uw evenementen.

Deze cursus is bestemd voor:
iedereen die betrokken is bij de organisatie o.a. personeelsfeesten, congressen, seminars, beurzen, jubilea, dealerdagen, bedrijfsuitjes, bedrijfsopeningen, productintroducties, relatiedagen en alle andere vormen van 'live' communicatie.

Ontvang het certificaat van deelname
Aan het einde van de cursus ontvangt u een certificaat van deelname. Door werkgevers goed gewaardeerd en voor uzelf een uitstekende aanvulling op uw C.V.

Bron: secretary.nl

:twisted: :wink:

29 jan 2005 16:36
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik zou er niet veel typwerk meer aan verspillen, die kerel zal het nu wel begrepen hebben :evil:

Die P van Anne 2.7 vind ik juist één van de mooiste P's op dit forum !

29 jan 2005 20:08
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
:eye: :ba: :eye: :ba: :eye: :ba: :eye: :ba: :eye: :ba: :eye: :ba: :eye: :ba:

29 jan 2005 21:00
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hmmm, is wel wat voor mij die cursus, misschien dat het me dan in de toekomst minder kost ;) (hehehehe)

30 jan 2005 16:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
Haha

Beste forum mensen,

Bovenstaand bericht van mij was misschien niet helemaal slim, maar ik denk dat een ieder zich even moet realiseren dat negatieve kritiek ergens op geven verschrikkelijk makkelijk is! (dat had ik dus ook even) En dat het organiseren van een nieuw evenement niet zo heel erg makkelijk is, daar denkt een buitenstaander niet erg over na.

Dus mijn excuses wanneer ik ook maar iemand zou hebben beledigd, maar geef aub wat positieve kritiek, zodat daar ook serieus op kan worden gereageerd. (geld eigenlijk voor alle forums) :D

30 jan 2005 21:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
nou vooruit, ik wil wel wat positiefs zeggen.

Veel succes en veel plezier op 5 mei, ik hoop dat het een hele gezellige dag wordt met genoeg auto´s en mensen die die auto´s wel exclusief vinden.

Wij wachten wel gewoon op een volgende saaie Porschetreffen :wink:

30 jan 2005 22:18
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:twisted: nee jij kunt geen goed meer doen
de meeste forummers hier hebben geen ''newtimers'' dus hier valt niets te halen :arrow: :idea:

30 jan 2005 22:18
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Bas 007gsm schreef:
Citaat:
En dat het organiseren van een nieuw evenement niet zo heel erg makkelijk is

Dat klopt, weten wel allemaal, er wordt hier genoeg (pro deo) georganiseerd maar dan moet je niet beginnen met wie er dus niet welkom zijn.....Of je beter verdiepen inde materie van "speciale wagens"

30 jan 2005 22:28
Profiel
Bericht 
vooruit, voordeel van de twijfel, better luck next time. :wink:

30 jan 2005 23:48
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
bas007gsm schreef:
Haha

Beste forum mensen,

Bovenstaand bericht van mij was misschien niet helemaal slim, maar ik denk dat een ieder zich even moet realiseren dat negatieve kritiek ergens op geven verschrikkelijk makkelijk is! (dat had ik dus ook even) En dat het organiseren van een nieuw evenement niet zo heel erg makkelijk is, daar denkt een buitenstaander niet erg over na.

Dus mijn excuses wanneer ik ook maar iemand zou hebben beledigd, maar geef aub wat positieve kritiek, zodat daar ook serieus op kan worden gereageerd. (geld eigenlijk voor alle forums) :D

Bezint eer ge begint.

En als je niets van exclusieve wagens kent moet je niet aan zo'n evenement beginnen.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

31 jan 2005 0:23
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Ach, exclusief exclusief...

Er rijden meer dan 18000 Porsches rond in Nederland. Zo exclusief vind ik dat niet. Kan je beter de Tokkies uitnodigen, daar zijn er maar 6 van (of zit Pa Tokkie nog in de bak? Dan zijn er nog maar 5...) :lol:

Afbeelding

31 jan 2005 4:13
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
bas007gsm
Citaat:
maar ik denk dat een ieder zich even moet realiseren dat negatieve kritiek ergens op geven verschrikkelijk makkelijk is!

maar geef aub wat positieve kritiek,

@bas007gsm
Dit is geen negatieve kritiek, maar opbouwende. :twisted: :roll: :wink:

ome Henk
Citaat:
Dat is misschien iets om over na te denken want bas007gsm
heeft al zn oprechte?? spijt betuigd.

We kunnen niet boos blijven op die beste man.

@Henk
Ik ben niet boos op bas007gsm maar wel teleurgesteld.
Dat hij een Porsche van 27 niet exclusief vind, kan ik nog inkomen, maar dan gaan zeggen dat een Audi TT en een Jaguar-S(eigenlijk is het een Ford) dat wel is dan zakt mijn broek af.

Oprechte spijt :?: :?: komt mij meer over als slijmen om alsnog te proberen van enkele wagens naar ginder te krijgen.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

31 jan 2005 10:06
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
Nou k heb hier in iedergeval wel wat geleerd! Maar slijmen is het niet hoor, het is allemaal bedoelt als uitnodiging voor het evenement, en dat kan als deelnemer maar ook als bezoeker natuurlijk!

En ik ga ervan uit dat een porsch treffen zeker niet saai is, en de term speciale auto's past misschien beter bij sommige auto's!

31 jan 2005 11:43
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
bas007gsm schreef:
Nou k heb hier in iedergeval wel wat geleerd! Maar slijmen is het niet hoor, het is allemaal bedoelt als uitnodiging voor het evenement, en dat kan als deelnemer maar ook als bezoeker natuurlijk!

En ik ga ervan uit dat een porsch treffen zeker niet saai is, en de term speciale auto's past misschien beter bij sommige auto's!

Ondanks een matig begin, vind ik dat je goed/netjes reageert ; zie dat je wat mooie auto's bij elkaar krijgt, ondanks leeftijd,want dat maakt het publiek volgens mij toch niets uit, en maar er een mooie dag van!
(Jurgen, die altijd nogal snel het goede in de mens probeert te zien :wink: )

31 jan 2005 12:02
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
bas007gsm schreef:

En ik ga ervan uit dat een porsche treffen zeker niet saai is, en de term speciale auto's past misschien beter bij sommige auto's!

hear hear

31 jan 2005 12:42
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
bas007gsm schreef:

yeah right :twisted:

02 feb 2005 0:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
update:

enkele porsches aangemeld, ook komt er een 997, verder 2 lamborghini diablo's waarvan 1 roadster waarvan er maar 2 van in Nederland zijn geimporteerd!! Dus het begint er een beetje op te lijken

http://www.newtimerdagruinen.nl

12 apr 2005 9:19
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Allen die komen zeker geen lid van dit leuke en gezellige en natuurlijk drukke Porscheforum.
:mrgreen:
:wink:

http://www.degeusmakelaars.com

12 apr 2005 11:13
Profiel
PorscheForum Rookie
Ruinen
Bericht 
nee helaas niet, maar wat niet is kan nog komen, ik neem aan dat de algemene indruk van het evenement wel verandert is ondanks eerdere uitspattingen van mijn kant...

12 apr 2005 14:09
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende