Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
Re: Iphone
royvanoevelen schreef:
Master Ken schreef:
amandus schreef:
Ik zoek er ook één , gek wordt van die HTC , wat een draak van een foon
Heb zelf veel getrut gehad met mijn toestel. 6x retour geweest in 1 jaar. En dan vervolgens blijven volhouden dat er niets aan de hand is. Een helpdesk waar je nachtmerries van krijgt.
daarom koop ik hem bij vodafone
waar je ook koopt... bijna alle winkels / mobiele operators besteden hun reparaties uit aan een beperkt aantal bedrijven. Er zijn - op een paar uitzonderingen na - geen bedrijven die reparaties aan componenten op dit nivo kunnen doen. (wel de simpele reset's of beperkte componenten als microfoon etc) Dit zou ook te kostbaar worden. Swoppen (ruilen) gebeurt wel, vervolgens worden op fabrieksnivo nog enkele units gemaakt. die gaan weer het ruilsysteem in en is het cirkeltje rond.
gr Jurrie
12 jan 2011 1:41
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
royvanoevelen schreef:
Master Ken schreef:
amandus schreef:
Heb zelf veel getrut gehad met mijn toestel. 6x retour geweest in 1 jaar. En dan vervolgens blijven volhouden dat er niets aan de hand is. Een helpdesk waar je nachtmerries van krijgt.
daarom koop ik hem bij vodafone
Zal niet veel uitmaken, deze verwijzen je vervolgens zelf door naar HTC
12 jan 2011 14:57
turbocruiser
964 C2 1992
Amstelveen
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
HTC heeft tenminste geen apps met spyware.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
12 jan 2011 21:59
MY00
Cayman S
Master Ken schreef:
amandus schreef:
Zover ik begrepen had heb je recht, is een afspraak van de fabrikanten, dat naar 4 reparaties je een nieuw toestel krijgt. Is ook wel te begrijpen want anders lopen de reparatie kosten te ver uit de hand. Iemand met het toch betalen, het is dus niet alleen voor jou vervelend maar ook voor de fabrikant die de garantie kosten opzich neemt.
Aan mij hebben ze een goede, op de een of andere manier lukt het me altijd om een telefoon in de 1st 4 weken stuk te laten vallen. Is me gelukt bij mijn iPhone en nu ook bij de Galaxy S. Zelf daar maar repareren, bij de Galaxy in ieder geval, 260 euro vond ik erg veel. Via Hongkong kostte het glas incl. de electronica 46 euro.
_________________________________________ Mvg,
René
12 jan 2011 22:54
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
nuttige gadget voor iphone gebruikers:
Zou dit ook naar NL komen?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
16 jan 2011 3:21
MY00
Cayman S
roenkie schreef:
nuttige gadget voor iphone gebruikers: Zou dit ook naar NL komen?
Zou zeggen wat houd je tegen om de database in Nederland op te zetten
Is een andere vorm van flitsers.nl zag dat de tool al geschikt is voor Km/uur. Zal een kwestie van tijd zijn, voordat dit er is.
_________________________________________ Mvg,
René
16 jan 2011 9:21
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
misschien geen slecht idee
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
29 jan 2011 18:49
Pascal
‘64 Kever
Zeggum, het anti-iPhone gedoe begint een klein beetje sneu te worden... Maar kan aan mij liggen natuurlijk
BMW app geeft geen PK's aan uit mijn hoofd, maar je moet je telefoon wel erg goed en vast monteren wil z'n app werken (kreeg het bij mij dus niet lekker voor mekaar, heb geen houder )
29 jan 2011 20:47
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
en daar bij moet je het gewicht van de auto ook goed hebben.
anders klopt er ook vrij weinig van de meting.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
30 jan 2011 0:52
fredsan
Pascal schreef:
Zeggum, het anti-iPhone gedoe begint een klein beetje sneu te worden... Maar kan aan mij liggen natuurlijk
BMW app geeft geen PK's aan uit mijn hoofd, maar je moet je telefoon wel erg goed en vast monteren wil z'n app werken (kreeg het bij mij dus niet lekker voor mekaar, heb geen houder )
i phone is een toppertje
bmw app geeft geen pk's ik heb wel een houder, de bmw app werkt goed
maar ik wil eigenlijk de pk's af kunnen lezen
toch maar die andere aanschaffen? of zijn er nog alternatieven??
_________________________________________ 911 E 1973 EX 968 1992 EX 944 Turbo 1986
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
01 feb 2011 23:46
barolo
3.2S
010
Heb een artikel geschreven over AutoScout24 voor op de smartphone. Een super handige app om het aanbod van tweedehandsauto's in NL in de gate te houden. Natuurlijk heb ik als voorbeeld een Porsche uitgezocht met middenmotor. http://www.androidworld.nl/74735/app-re ... t24-to-go/
08 maart 2011 15:18
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Leuk, B'rolo. Vanmiddag eens kijken of ik ergens nog een Pheun 4 kan scoren.
_________________________________________ oud is beter
08 maart 2011 15:24
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum