Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Wat was er loos????
Ik wil hier best op ingaan hoor, maareh, that's the way Linux works .... En het klopt echt wel, geloof me maar... Overigens, als er 2GB RAM in zou zitten, zou het plaatje nagenoeg hetzelfde zijn (al zal er iets meer geswapped worden)... En bij 100GB wederom exact hetzelfde, en ook niet swappen Enne, @Maarten, zat inderdaad even een staffeltje abuis
|
02 feb 2011 11:26 |
|
|
912
|
Re: Wat was er loos???? - Forum lag even plat!
OK bedankt!!!! Goed werk...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
02 feb 2011 11:32 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Bedankt heren, 1-2 dagen geen PF, who cares, ff afkicken. Vraag me 1 ding al een tijdje af; wat betekent totmbo eigenlijk?...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 feb 2011 20:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 feb 2011 20:12 |
|
|
horn
PF #57
|
heb je geen google thuis? of natuurlijk de zoekfunctie gebruiken (het onderwerp heeft ooit zelfs zijn eigen topic gehad)... edit:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 02 feb 2011 20:15, in totaal 1 keer bewerkt.
edit
|
02 feb 2011 20:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Haha, daar was ik zelf ff niet opgekomen, en ja ik had t al gegoogled...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 feb 2011 20:32 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Door één van de mods ook wel aangeduidt als "de regering"
|
02 feb 2011 21:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hebben we dan eindelijk eens een een vrouwelijke premier
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2011 21:43 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Waarna ze vervolgens door veel van die doorgeslagen gekken niet de hand wordt geschud. (maar we gaan nu hopeloos off-topic)
|
02 feb 2011 21:55 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hangt er helemaal van af hoe je 99.99% SLA tijd definieert. Een van de meest ingeburgerde misverstanden (en zo zitten de meeste SLA's ook in elkaar helaas) is dat men over availability praat. Dan zijn die 4 negens best voor een redelijk bedrag te halen. Als ik kijk wat wij binnen één enkel datacenter halen is het meestal richting de 3 negens achter de komma. Met een twin-core datacenter zelfs nog beter. Toch geven we maar 99,72% af voor een twin-core datacenter oplossing. En dat heeft alles te maken met het feit dat de SLA's niet zijn gebaseerd op beschikbaarheid maar op dataloss en disaster recovery. Ik kan uit ervaring vertellen dat je tijdens een datacenter disaster ook met een fall-back de 99,99% nooit haalt. Is zelfs voor de private cloud computing die we wereldwijd leveren nauwelijks haalbaar. Maar goed terug naar ons forum want dit wordt allemaal te technisch en we mogen ons gelukkig prijzen dat het forum bijna altijd bereikbaar is.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 feb 2011 23:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nerds .
|
02 feb 2011 23:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Met de introductie van je twin-core haal je je gratis een "schuif-de-komma-naar-links" klinker op ... Moet je op diverse onderdelen weer opnieuw investeren om je komma weer naar rechts te krijgen. Ben je nu al vergeten wat ik doe? .... Terzijde: 99.99% op storage is te regelen onder de ton, echter, 99.99% op je hele infra is een HEEL ander verhaal. Om het nog maar niet te hebben over het wel of niet hebben van een service window, iets wat "nogal vaak" vergeten wordt in dit verhaal (haha)... Cloud, brrr..... .... Cloud storage! Yeah baby! Maar inderdaad, forum-talk... (al denk ik dat dit topic wel redelijk klaar is )
|
02 feb 2011 23:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Inderdaad...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 feb 2011 0:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Goed moment!
Case closed!
(extra info kan via PB als er echt behoefte is!)
|
03 feb 2011 0:01 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nee...denk dat 't zo wel goed is...
|
03 feb 2011 0:04 |
|
|