Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Hoe hard loopt(rijdt) die van jou???
Omdat een mede-forummer beweert dat zn 993 290 op de teller loopt ben ik benieuwd; hoe hard loopt die van jou???
Ben zelf nog niet boven de 264 geweest, toen moest ik helaas van het gas af, maar echt veel harder gaatie niet, denk ik. (maar in ieder geval persoonlijk record, Duc848 op Spa liep 262...)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 feb 2011 20:39 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 Re: Hoe hard loopt(rijdt) die van jou???
Nou als ik al 260 haal met een 964, moet jij toch echt harder kunnen. Ik durfde niet harder, maar het kan wel met dat bakkie van mij.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2011 20:45 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik zou niet weten hoe hard die van mij gaat maar dat vind ik persoonlijk ook niet zo relevant. 250 op de gps heb ik er wel ooit mee gereden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 feb 2011 20:48 |
|
 |
drknauf
|
die van mij loopt op zeker 200 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 feb 2011 20:49 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Kan je zo hard rennen dan.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 feb 2011 20:55 |
|
 |
drknauf
|
ja man , khad laatst wel een klap gympie met die snelheid 
|
02 feb 2011 21:06 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Tijdens het laatste uitje richting Duitsland heb ik mijn absolute top gehaald: 260 km.... Verder gaat de km teller van mijn 3.2 helaas niet (btw. Werkelijke snelheid zal zo rond de 245 hebben gelegen i.v.m. afwijking km teller)
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
02 feb 2011 21:07 |
|
 |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
De mijne staat netjes stil in m'n garage  .
_________________________________________ NPC 0577
|
02 feb 2011 21:18 |
|
 |
horn
PF #57
|
mijn ex 964 c4 coupe en c4 cabrio liepen 285-290 op de teller.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 feb 2011 21:20 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Bij 292 kwam de frontlip los...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 feb 2011 21:24 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Oké, dan moet ik de 300 wel kunnen halen? 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 feb 2011 21:25 |
|
 |
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
zelfs die van mij redt dat..
|
02 feb 2011 21:27 |
|
 |
arjan
|
Had je je raampje open dan 
|
02 feb 2011 21:28 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Waar rij jij zulke snelheden? Vorige week even bij Oberhausen de grens over, neem aan dat daar de "Oberhausen straight" begint, maar erg recht is de weg daar niet (althans niet voor de eerste 20km, daarna moest ik weer naar Breda)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 feb 2011 21:31 |
|
 |
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
heb nog niet harder dan 130 gereden, maarja heb mn 964 nog maar net 
|
02 feb 2011 21:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zo zaligmakend vind ik het niet altijd hoor, daar in de heimat. Beetje hard over betonnen platen rijden.
|
02 feb 2011 21:35 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Bergaf met de wind in de rug. 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 feb 2011 21:36 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
338 km/u op de snelheidsmeter, 321 km/u op de GPS. Maar het is geen 993. 964 loopt 271 km/u op de GPS met 17" en rijdt dan ongeveer 285 km/u op de snelheidsmeter. Ik denk dus dat 290 km/u op de snelheidsmeter bij een 993 haalbaar is.
|
02 feb 2011 21:39 |
|
 |
drknauf
|
met flaporen en boordeel inzicht 
|
02 feb 2011 21:41 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Precies, want dat is allemaal veel relevanter dan bijvoorbeeld gewicht......om maar iets te noemen. 
|
02 feb 2011 21:45 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Daar was gisteravond maar weinig van te merken trouwens. 
|
02 feb 2011 21:47 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Tot nu toe maximaal 258km/h, op het traject Hünxe-Arnheim. Ik had nog veel over 
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
02 feb 2011 21:48 |
|
 |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Wanneer ik op de autobahn hard wil, klap ik mijn spiegels in en ga ik ook voorover in mijn stoel hangen. Op die manier kan ik net 'door' het stuur over het dashboard op de weg kijken. Wanneer er een passagier meerijdt eis ik van hem/haar dat hij/zij ook in dezelfde houding gaat zitten. Bij het bobsleeën levert dat ook kostbare tijd op. En zij zullen het wel weten  Vroeger probeerde ik het altijd op de volgende manier. Maar bij hoge snelheden lieten de verschillende onderdelen los... 
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
02 feb 2011 21:55 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Topsnelheid heeft nagenoeg niks met gewicht maar alles met luchtweerstand, vermogen en vesnellingsbakverhoudingen en eindreductie te maken.....
|
02 feb 2011 21:56 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Die van mij kan heeeeuuuuuul hard (zou mijn zoontje zeggen) 
|
02 feb 2011 22:10 |
|
|