Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Vandaag ook weer de nodige km afgelegd en nu weer thuis......alles al op één oor?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 feb 2011 1:04 |
|
|
bully
|
Bijna, was het gezellig bij Dimi?.....
|
06 feb 2011 1:06 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
06 feb 2011 1:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou de P opkomst was zo enorm, gewoon schrikbarend Je had er niet meer bij gekund Bul. Truste voor zo. Hoe was het bij Youp Ron?????
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 feb 2011 1:12 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Wonderbaarlijk erg goed Fijne sfeer en een prettige gestemde youp. Ik heb begrepen dat dit zijn 3de en laatste optreden in d'chem was, tevens het slot van zijn tour. Hij was prettig voldoende op de hoogte van taal en gebruiken in en rond deze provinciepracht Kortom, ik heb me uitstekend vermaakt in onze splinternieuwe schouwburg
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
06 feb 2011 1:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nieuwe schouwburg, zo zo.Ken alleen de oude, heb daar wel een aantal voorstellingen gezien in de jaren 70 en 80, ken het er nu uiteraard niet meer. Ging toen wel eens met paps op stap.....die is inmiddels allang hemelen. Ga nu over 2 weken naar het Beatrixtheater......Queen......de muziek zal me goed bevallen, de rest is afwachten. Schreeuwend duur die kaarten, doe je ook niet iedere week voor je lol.
|
06 feb 2011 1:30 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
had ook nog even mijn neus willen laten zien ,maar een stevige verkoudheid hield me thuis
|
06 feb 2011 10:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En toch was het gezellig
|
06 feb 2011 12:23 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
06 feb 2011 12:47 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Zo ook weer boven water. Heb gisteren een voetbal feestje gehad. Was gezellig Dimitri volgende keer ben ik er ook bij. (als het nog past)
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
06 feb 2011 21:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, het vuurtje is elders al aangewakkerd, hier er maar gezelig om heen zitten met een bord op schoot:
|
07 feb 2011 19:07 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahaha hij's leuk Ik eet vanaaf geen rijsttafel maar lekker boerenkool
|
07 feb 2011 19:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Vind ik niet lekker....en met W een week de deur uit is het dus alleen eten wat ik echt heel lekker vind
|
07 feb 2011 19:19 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Hier ook boerenkool met spekjes en dikke jus.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 feb 2011 19:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, hoop dat de boerenkool gesmaakt heeft, dat van mij was veel lekkerder. Nu vergaderen, even wat mensen tot de orde roepen......wie weet tot later.
|
07 feb 2011 20:55 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Had je twee borden boerenkool dan?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 feb 2011 22:39 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Avond, lekker boerenkool, hier broccolie, aardappelen en varkenshaasje, maar nu een lekker glaasje en dan slapen!
|
07 feb 2011 23:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, weer thuis en de kroeg is alweer leeg...naar bed dan maar en morgen m'n beste beentje voor, op jacht naar een volgende baan.
|
07 feb 2011 23:50 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Na een zeer druk dagje tot 23.00 gewerkt te hebben en na een zeer slechte nacht "rust" ..gaan we weer met frisse tegenzin mauken op me werk Werk ze Sig... suc6
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 feb 2011 8:41 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
aha, niet meer beunen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
08 feb 2011 14:28 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag allemaal.... was vandaag een top dag.... wat een lekker weer vandaag! Zat nog te twijfelen vanmiddag om eerder weg te gaan en dan lekker te gaan maar uit eindelijk is er niets van terecht gekomen.
|
08 feb 2011 18:42 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Helaas niet....de computerzaal van een grote gemeente stond blauw van de mist....bleek er een scheur in een fabriekslas te zitten ,wat een hoop olie mee spoot En ik heb geen eens dienst
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 feb 2011 20:39 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die maukers, Was vandaag een daggie weg en schaam me een beetje om te vertellen dat ik met de DD was gegaan Ook ging ik langs PCG in Heteren en niet gestopt Altijd maar die tijdsdruk, niet goed hé. Maar kwam wel Mr Bram Moszkowicz tegen in een nieuwe A.M. Rapide, wat een vet geluid zeg zo'n ding. Ik maar kijken of Eva erin zat, maar helaas ik zag haar niet Wat een mannetje is dat zeg, heb daar wel respect voor Of misschien wel een beetje jaloersMauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 feb 2011 23:34 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Goedemorgen, Veel te doen vandaag dus een stevige hap midden in de week fijne dag allemaal....
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
09 feb 2011 8:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Als je het niet erg vind sla ik deze hap ff over Kan mijn maag nog niet aan Zal de Televaag maar doornemen, kijken of ze nog wat te liegen hebben Zijn er nog forummers die zaterdag 12 febr naar de technische dag gaan van de NPC in Heeze Hoor het wel. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 feb 2011 8:47 |
|
|