Auteur |
Bericht |
TonD
|
Re: Porsche 968 Cabriolet tegen boom
Dat grapje gaat geld kosten. En dan bedoel ik niet het schermpje + velg + ophanging. Nee, die boom. En als bestuurder pech heeft, krijgt ie ook nog (dreigement van) arrestatie aan z'n broek wegens "ontvluchten van de plaats van ongeval" wat een misdrijf is. Vraag maar niet hoe ik dat weet... Krijg spontaan een deja vu bij het zien van de foto's, al was er bij mij nog een duikteam uitgerukt, omdat mijn 924 met wel 1 band in een slootje stond, vonden ze niet zo tof toen ik gewoon naar mn vriendin was gelopen om droge kleren te halen en zij de bestuurder kwijt waren
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
|
06 feb 2011 21:43 |
|
|
horn
PF #57
|
heb een aversie tegen het plaatsen van foto's van wrakken waar (zwaar) persoonlijk letsel of doden bij te betreuren waren. Bij dergelijke plaatschades als in dit topic maakt het me niet zoveel uit of er wel of geen foto's bij staan. Heb in het verleden wel eens foto's geveegd van een door midden gebroken 911 waarop een (dode) bestuurder met een laken erover stond en een of ander sensatieverhaal van 'wow, dat moet een klappertje geweest zijn' of iets in die trant. En een foto van een stilleven na een motorongeluk - motorlaars met alleen onderbeen er nog in. Dat vind ik dus echt ruim over de top. Maar bij zo'n parkeerschade ach...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 feb 2011 22:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
@Bassen ; mijn gedachte was enkel dat het voor de eigenaar al rot genoeg was om die boom van zo dichtbij te zien met de bijbehorende nasleep van schade etc. , dat ik me voor zou kunnen stellen dat zo iemand het zou waarderen dat zijn kenteken buiten beeld zou kunnen blijven. Ken de auto noch de eigenaar niet, maar ik zou me zoiets voor kunnen stellen omdat ik 't ook zo zou voelen. Vandaar dat ík met die gedachte mss wel een foto zou plaatsen, maar dan wel het kenteken zou vegen.
Misschien dat zoiets jou niet zou uitmaken, dat kan natuurlijk. Beticht je ook van niks, we hebben hier blijkbaar een andere mening over, verder geen probleem hoor.
|
06 feb 2011 22:06 |
|
|
Paris
968, bj. 1994
Ex. 924S / 924 (3x)Amersfoort
|
Je vergeet de schade aan de boom! Dat is ook niet goedkoop!
|
06 feb 2011 22:10 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
jep, maar dat is al weer opgelost, nu maar verkopen denk, hij is nu mooi
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
07 feb 2011 0:15 |
|
|
TonD
|
Ehm, dat was het hele punt van mijn post. Beetje beter lezen hoor Ik geloof dat ik 450 euro mocht lappen voor een jong rot boompje. Ging wel gelijk door naar de WA verzekering natuurlijk
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
|
07 feb 2011 2:47 |
|
|
Watersnip
Porsche 968 CabrioletNieuw Vennep
|
Zonde van die ledlampen in de voorbumper....evengoed heel erg zonde.....toch raar om bijna dezelfde auto in de keukels te zien.....eigenaar succes gewenst......
_________________________________________ Porsche empfiehlt: Fahren Sie vorsichtig!
|
07 feb 2011 12:20 |
|
|
Paris
968, bj. 1994
Ex. 924S / 924 (3x)Amersfoort
|
Oeps, ik had er ff overheen gelezen Maar ze kunnen inderdaad in de duizend euro vragen voor een boom "op leefdtijd".
|
07 feb 2011 14:43 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 feb 2011 15:46 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Als je goed kijkt lijkt het dak ook wel een optater gehad te hebben aan de rechterkant staat die wat omhoog. Auto krom misschien???
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 feb 2011 19:08 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Nou en? Auto staat op de openbare weg toch?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
07 feb 2011 19:29 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
...daar gaat 't toch helemaal niet om. Er zit in mijn ogen een verschil in wat wettelijk geoorloofd is, en wat je misschien fatsoenshalve zou kunnen laten ten opzichte van een andere Porscherijder. Ik val hier niemand aan, blijkbaar denken er genoeg mensen anders over zulke dingen dan ik, dat kan, even goede vrienden wat mij betreft.
|
07 feb 2011 23:00 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
De voorruit is gekraakt, dit betekent dat er via het spatbord ook krachten door het frame naar de voorruit zijn gegaan. Het lijkt erop dat de barsten hun oorsprong vinden aan de basis van de ruit (paravan). Het frame heeft in dat geval dus ook een dreun gehad...
|
10 feb 2011 22:10 |
|
|