Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Re: Twitter: de discussie
Niet mee eens , denk en weet dat het gros van de ondernemers dit onderbrengen bij een reclame of PR buro en twitteren middels ghostwriters ....
_________________________________________ Timeless objects
|
07 feb 2011 15:06 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: Twitter: de discussie
Ja dat kan. Maar dat wil niet zeggen dat het succesvol is. Volgers zijn niet gek.
|
07 feb 2011 15:09 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Twitter: de discussie
zal me er eerst goed in verdiepen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 feb 2011 15:12 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Twitter: de discussie
Dat klopt ...echter de geschiedenis laat meerder malen wat anders zien ....Jim Jones..
_________________________________________ Timeless objects
|
07 feb 2011 15:18 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Twitter: de discussie
Dit forum kost al zo veel tijd. Als ik nu ook nog jan en alleman via twitter moet gaan volgen... Misschien heeft het gros van de twitteraars een slecht huwelijk ofzo?
|
07 feb 2011 15:30 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Twitter: de discussie
Wees blij dat Willeke (Wil038) geen foto maakte van mij vreugdedansje. Voor mij is twitter een leuk medium waarmee ik in sommige gevallen direct contact heb met een groot aantal vaste klanten. Binnen de supportersvereniging van FC Zwolle ben ik ook lekker actief bezig, veel van die supportters volgen mij. Bij het onderwerp: #voorspelwatfczwolledoet hang ik een links aan mijn winkel d.m.v. een prijsvraag. Het gaat mij echter grotendeels om vermaak. Tijdens bijvoorbeeld Boer zoekt vrouw moet je eens #bzv gebruiken als zoekfunctie. Je lacht je werkelijk helemaal suf.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
07 feb 2011 18:05 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Twitter: de discussie
Kijk jij naar boer zoekt vrouw?
|
07 feb 2011 18:06 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Twitter: de discussie
Bedankt MS964. Een uitstekende opsomming van de voordelen. 90% telefoneert hier nog met een oude Nokia en dan commentaar geven dat het niks is. Vraag ik van de week aan gast of we ff kunnen Buzzen ivm ons plan van de 1001 kurven tour 2011. Weet tie niet wat buzzen is....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 feb 2011 18:40 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Twitter: de discussie
Twitter en al die onzin hoeft voor mij niet... ik heb en hoef niet eens internet op mijn mobiel ik ben niet oud maar wel zo ouderwets dat het van mij allemaal niet hoeft! Het gaat je hele even beheersen.... loop ik straks ook op straat constant naar mijn mobieltje te staren en drukken terwijl ik loop?!!!! echt ni!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 feb 2011 19:13 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Twitter: de discussie
Is er iemand die de flitslocaties twittert? Want dat is wel interessant: dat je onder het rijden steeds up to date info krijgt over flitslocaties.
|
07 feb 2011 19:23 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Twitter: de discussie
flitsmeister installeren.
_________________________________________ oud is beter
|
07 feb 2011 19:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Twitter: de discussie
Wat is nu het verschil tussen buzzen en twitteren?
|
07 feb 2011 20:47 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Twitter: de discussie
En de overige 10% heeft een Ifeun, dus marktaandeel android 0,0?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
07 feb 2011 23:10 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Twitter: de discussie
Maar wij l(u)llen dan ook graag over ons zelf...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
07 feb 2011 23:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Twitter: de discussie
(heb overigens beide, Nokia en ifeun )
|
07 feb 2011 23:56 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: Twitter: de discussie
Geprobeerd een gefundeerd verhaal over Twitter te typen (nav alle imho kortzichtige reacties), komen er weinig reacties op (behalve Barolo en $teef). Misschien @Porscheforum 's proberen op Twitter.
|
08 feb 2011 0:18 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Re: Twitter: de discussie
Tja, Mischa, je hebt gewoon een goed verhaal. (En weer tenminste één volger erbij.) Ik ken mensen die tegen interessante tarieven dergelijke verhalen ('case studies') vertellen tegen de communicatiemensen van grote bedrijven ('social media for dummies'). Maar dat helpt allemaal niks, er is gewoon koudwatervrees voor het nieuwe, het onbekende.
Naar mijn mening weet je pas wat Twitter is, als je je (privé of bedrijfsmatig) er serieus in verdiept. Alle verhalen ten spijt, de impact voor je eigen organisatie/leven is onvoorspelbaar. Dus gewoon even denken, durven en vervolgens doen. Zoals hier al eerder gezegd; het doen moet je niet aan anderen overlaten. Mijn toevoeging zou zijn, dat het denken en het durven ook je eigen verantwoordelijkheid is.
Een kritische kanttekening wil ik ook wel plaatsen; pas op dat je niet in bepaalde (hype) kanalen een positie inneemt die je elders niet waar kunt maken. (Via Twitter heb je binnen het uur een antwoord op je hulpvraag van een accurate top-medewerker, per e-mail duurt het 3 dagen en antwoordt een oproepkracht uit een lijstje met voorgeschreven reacties, telefoontjes en brieven blijven sowieso onbeantwoord en in de winkel staat een ongeïnteresseerde hork.)
|
08 feb 2011 1:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Twitter: de discussie
Heb een gewone oude bel-nokia. ben echter wel zeker geinteresseerd in Mischa's verhaal. Denk dat het zakelijke voordeel erg afhangt van je doelgroep. Als je incontinentie luiers verkoopt aan bejaarden, zal twitter je weinig brengen. Als je echter Iphone apps verkoopt is Twitter een prima communicatiekanaal. Dat kan ik me zelf ook bedenken. Had echter verwacht dat MS964 Twitter gebruikte in zijn dayjob. Ik geloof best dat het heel nuttig kan zijn. Maar ook dat als je het niet goed doet je een hoop onzin over je scherm krijgt. Bijna net als hier... @ Barolo: ook niet helemaal eerlijk dat iemand wiens dagelijks werk communicatie en -middels is, hier anderen gaat aanvallen dat ze niet weten wat Buzzen of Twitteren is... En als je het topic doorleest vind ik dat er erg weinig mensen aangeven dat 'het niks is'. Voornamelijk meer 'niks voor mij'.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 feb 2011 7:47 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Twitter: de discussie
Dat is en was mij al heel lang duidelijk. Vandaag in de krant GESTOLEN KADETT DANKZIJ TWITTER RAZENSNEL TERUG. In de tussentijd stuurt politie eigenaar voor aangifte van kastje naar de muur. (AD pag 5.)
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 feb 2011 9:30 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Re: Twitter: de discussie
Ik dacht dat Twitteren een soort Hyves voor gevorderden was... Mischa dank voor je duidelijke uiteenzetting Hoorde liks en rechts al over de (serieuze) mogelijkheden, ga me er nu toch meer in verdiepen (zakelijk dan ).
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
08 feb 2011 9:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Twitter: de discussie
En dat is dan nog een mooi voordeel van het medium. Evenals opsporing van vermiste kinderen etc.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 feb 2011 10:19 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Twitter: de discussie
Een kadett drazensnel terug ....vind je het vreemd .....
_________________________________________ Timeless objects
|
08 feb 2011 10:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Twitter: de discussie
Goed verhaal , maar nog geen energie gehad voor de aangeraden verdieping in de materie vanwege het geneuzel over onze vermeende belangenverstrengeling e.d.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 feb 2011 15:23 |
|
|
bully
|
Re: Twitter: de discussie
|
08 feb 2011 21:19 |
|
|
sabar
944 type2Boskamp
|
Re: Twitter: de discussie
Ik denk dat Twitter een mooi medium is voor zakelijk gebruik om hiermee je klanten bijvoorbeeld te attenderen op aanbiedingen, nieuwe artikelen, storingen in een systeem, .... Heb tegenwoordig mijn Twitter aan de WWW van hyves gekoppeld Scheelt weer een keer hetzelfde berichtje op 2 sites te zetten. Al Tweet ik persoonlijk niet zo veel. Gelijk maar even als follower aangemeld bij het PF Tweet account
_________________________________________ I am the Devil in disguise.
|
08 feb 2011 21:45 |
|
|