ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Re: De Nieuwe 991
Dat lijkt me gezien het tijdperk waarin we leven vrij logisch. Hij krijgt daarnaast ook gewoon een heerlijke flat 6 achterin....
_________________________________________ Wim
13 feb 2011 10:23
Jurgen
Westervoort
Wimpie67 schreef:
Veel Porschisten moet een beetje wennen bij de introductie van een nieuwe (911). Een purist is vaak conservatief, wil behouden wat 'ie kent en dus niet veranderen... Daar heb ik zelf eerlijk gezegd ook weleens een beetje last van als 't Porsche betreft.
Zelf lijkt de 991 mij mooier dan 996 en 997, waar ik 'm voor 't gemak maar even mee vergelijk. Ik ben eerlijk gezegd stiknieuwsgierig naar dat ding!
Kan me in de woorden van Wimpie wel vinden. Heb nú al (en meestal moet dat even "groeien"), van de foto's af, 't idee dat ik 'm erg mooi ga vinden. Mooie dikke kont, incl. die leds.
13 feb 2011 11:31
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Volgens mij wordt ie prachtig. Hij zal zoals gebruikelijk waarschijnlijk nog weer beter presteren dan zijn voorganger.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum