Als je kijkt tot het einde dan zie dat hij een paar keer de Segway raakt. Dus het filmpje is een montage van vele stukjes. God weet hoeveel keer hij bepaalde slides en donuts gemaakt heeft voordat ze goed genoeg waren. Maar het blijft SUPER
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
29 jan 2011 12:17
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Eau Rouge ; F1 tov GT
Ik weet dat er een apart filmpjestopic is, maar deze leek me toch te mooi om apart te vermelden:
Het verschil tussen een F1 wagen en een Porsche GT door Eau Rouge. (Circuit Spa.)
Beste Erik, om geen precedent te scheppen is 't onderwerp tóch samengevoegd met ons "Filmpjestopic", zo houden we de filmpjes samen en 't forum wat overzichtelijker. Groeten Mod
Jammer dat de video's niet precies over heen liggen , verder heb ik het idee dat de F1 vid sneller word afgespeeld
Kijk en vergelijk
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
30 jan 2011 9:59
Jurgen
Westervoort
Re: Eau Rouge ; F1 tov GT
De eerste keer dat ik 't live zag, was ik ook verbaasd over de hoge snelheid van die F1-auto's (al was 't geluid nóg indrukwekkender )
30 jan 2011 11:14
horn
PF #57
Re: FILMPJES - het vervolg -
ik kan me niet voorstellen dat dit klopt. Lijkt wel of die Porsche op zoek is naar een parkeerplaatsje en die F1 door The Mud wordt bestuurd...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
03 feb 2011 16:58
Rodger that!
Veghel
Re: FILMPJES - het vervolg -
WoooooW... Zou J v N deze truuk doorgehad hebben
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
11 feb 2011 17:41
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum