Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 19:50

Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Friese 11 steden tocht 2011... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966
Zuidlaren
Bericht Re: Friese 11 steden tocht 2011...
Wimpie67 schreef:
Als geboren Fries (Workum) zou ik erg graag de 911stedentocht willen meemaken... Ik houd 09-11-2011 vrij!

Ik zou 11-09-2011 dan ook vrijhouden.... dan staat de tocht gepland. op 09-11-2011 rijd je denk ik in je eentje.... is wat ongezellig :mrgreen:

18 feb 2011 0:56
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Friesche Slimheid :mrgreen:

18 feb 2011 9:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Dimitri-Turbo schreef:
Echte forum-rakkers hebben voorrang :mrgreen: dit zijn immers echte liefhebbers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

geloof niet dat deze stelling op gaat bij de organisatie..... :?

2 kruisjes ..3e keer geeneens de kans gehad ivm aantal snelle inschrijvers..., de 4e keer het bedelen om een startbewijs maar opgegeven...

18 feb 2011 13:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik stuur elk jaar Ton en Maurice een doosje wijn, en hoepla, één dag later sta ik op de lijst :cheers: :mrgreen:

18 feb 2011 13:55
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966
Zuidlaren
hebben ze nog voorkeur voor soort wijn of kan ik gewoon doosje slobberwijn sturen...?

18 feb 2011 18:03
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Ik denk dat het met een doosje >20 jaar oude Single Malt ook wel lukt hoor! :wink:

18 feb 2011 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Porsche 356 Speedster Replica Ex Porsche 964 C4 Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Kom heren graag even ontopic blijven.

20 feb 2011 13:45
Profiel
PorscheForum Rookie
:? Na dagen wachten nu een antwoord gevonden op de 11 steden site; de tocht der tochten gaat dit jaar niet door?!
In 2012 pas weer een nieuwe kans.... :cry:

25 feb 2011 0:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Porsche 356 Speedster Replica Ex Porsche 964 C4 Porsche 356 OUTLAW under construction.
Achterveld
Als ze er nog een jaar mee wachten dus in 2012 het katen doorgaan is de kans dat de gewone man nooit meer z'n rit kan gaan rijden. De aanmeldingen zijn dan dubbel zo veel :pale:

25 feb 2011 8:56
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 993 4s,ex 911 carrera ,ex 965 3.6 turbo ,993 4s
rond nijmegen
ja ,klopt ik had ook een mail in mijn postvak vanmorgen. Wegens te weinig mankracht krijgen ze de organisatie niet spits. Misschien willen ze wel iets anders gaan organiseren voor deze dag en daar krijgen we nog bericht over.
:|

25 feb 2011 9:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Jammer zeg, het is mij zo goed bevallen vorig jaar. Maar er zal ongetwijfeld een enorme berg werk in zitten dus alle begrip voor de organisatie.

25 feb 2011 10:28
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
... Dat verklaart ook waarom het me maar niet lukt om me aan te melden voor de nieuwsbrief.

Zijn er dan geen PF-ers die in het noorden wonen en de organisatie een handje kunnen helpen?

25 feb 2011 10:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zuidlaren
Ik zou wel willen helpen (en woon in het noorden...)

Dus als de organisatoren hulp nodig hebben hoor ik het graag (in ruil voor deelname dat dan weer wel uiteraard....) en ik ken nog wel een aantal P liefhebbers in het Noorden die ook wel willen meehelpen.

25 feb 2011 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Als je meehelpt te organiseren heb je geen tijd om mee te doen.
De mannen die het organiseren steken er gemiddeld 4000 uren in om het tiptop te regelen.

Je moet dus heel gedreven zijn om hier aan te beginnen. :roll:

Laatst bijgewerkt door fastboss op 27 feb 2011 2:23, in totaal 1 keer bewerkt.

26 feb 2011 12:18
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
fastboss schreef:
Als je meehelpt te organisren heb je geen tijd om mee te doen.

.. dat hangt er in z'n geheel vanaf in hoe verre je mee helpt met organiseren.

Je kan 'voor' de dag meehelpen - en je kan tijdens de dag meehelpen.
Of beide :wink:

Je zou kunnen helpen met 'n gedeelte van de route uit te zetten - 'n gedeelte van de route na-te-rijden (controle roadbook) - en op de dag zelf gewoon als deelnemer aanwezig zijn .. maar dat terzijde.

Ik geloof niet dat er al 1 van de organisatoren zich in deze discussie heeft gemengd & ze ongetwijfeld hier zullen laten weten als ze hulp van anderen op prijs stellen :idea:

26 feb 2011 12:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex 911 3.0SC- Ex Boxster Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.
eindhoven
Jammer , jammer, dat het niet door gaat, altijd een leuk weekend.

Op naar 2012 :drive:

27 feb 2011 12:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
+ 1 :cry: :cry:

27 feb 2011 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Achterveld
Robbierob schreef:
+ 1 :cry: :cry:

Dacht ik om eens mee te rijden met de kersverse Porsche 356 voor het eerst de straat op.....
+2 :cry: :cry:

Wel een klein voordeel, in 2012 is de motor goed ingereden :drive:

27 feb 2011 15:43
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
D.D. schreef:

2 kruisjes ..3e keer geeneens de kans gehad ivm aantal snelle inschrijvers..., de 4e keer het bedelen om een startbewijs maar opgegeven...

Idem,hoop dat het 2012 weer doorgaat, bv het dubbele aantal inschrijvers tegenovergesteld laten rijden.

27 feb 2011 16:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S
Castricum
Jammer, jammer, we deden in 2010 voor de eerste keer mee en het smaakte naar meer!
Laten we hopen dat 2012 wel doorgaat

27 feb 2011 19:08
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rontin schreef:
.. deden in 2010 voor de eerste keer mee ..

Ik in 2004, onder het bewind van 'n andere 11-steden commissie :wink:

27 feb 2011 20:36
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Zo, organisatie ook weer online en ondanks dat we niet veel posten hier, zoals afgesproken met de forum redactie (om niet de schijn te wekken dat we een commerciele organisatie zijn), bij deze een paar alineas uit de mailing zoals die naar alle potentiele deelnemers is uitgestuurd.

Citaat:
Ontwikkelingen vanuit de organisatie

Dat het wat stiller is geweest de afgelopen maanden heeft alles te maken mat wat ontwikkelingen binnen de organisatie.
Onze penningmeester heeft na 4 jaar intensieve samenwerking om persoonlijke redenen zijn taken neer moeten leggen. Een keuze die wij begrijpen en waar we volledig achter staan maar wel met behoorlijke gevolgen voor onze organisatie.
Mensen die zich vrijwillig met zo'n enthousiasme weten in te zetten zijn schaars en onze penningmeester had naast te taak van de boekhouding nog vele taken waaronder het relatiebeheer.
Door deze ontwikkeling valt er een enorm gat in onze organisatie die niet eenvoudig in te vullen zal zijn. In de laatste bestuursvergadering zijn alle scenarios om dit verlies op te vangen besproken en de stemmen waren unaniem voor wat betreft het bestaan van de Stichting en zijn activiteiten.
We hebben dan ook een vacature voor de functie penningmeester en relatiebeheerder opengesteld om weer op volle strijdkracht te komen.

Porsche Friese Elfstedentocht

Eén van onze belangrijkste doelstellingen ieder jaar is de Porsche Friese Elfstedentocht. Een prachtige dag waar iedereen altijd reikhalzend naar uit kijkt.
De planning was om dit mooie evenement dit jaar op de symbolische datum 11-9-11 te houden. Door de aderlating die de organisatie heeft moeten doen komen we echter mankracht en expertise te kort om hier dit jaar opvolging aan te geven.
De risico's die we dan lopen zouden onaanvaardbaar zijn en wij vinden dat we ook weer minimaal de kwaliteit moeten kunnen bieden die u de voorgaande jaren van ons gewend bent. Zeker in de komende editie aangezien deze het lustrum jaar dient te bekronen.
Daarom is besloten deze lustrum editie te houden op de zondag 9-9-12. Nog steeds een mooi getal dat ook prima bij het merk Porsche past.
Als organisatie hebben we dan zo'n anderhalf jaar de tijd om de gelederen te laten versterken en een kwalitatief geweldig lustrum jaar aan u te presenteren in 2012. Met diverse relaties zijn inmiddels al de besprekingen gaande voor deze editie in 2012 en als alle plannen gerealiseerd kunnen worden zal dit wederom een editie worden waar iedereen met genoegen naar uit kijkt.
We snappen dat we met deze keuze teleurstelling veroorzaken maar hopen dat u ook begrip voor de gemaakte keuze heeft. De echte Elfstedentocht wacht men al langer op dus een jaar lijkt ons te overbruggen zonder dat er zorgelijke afkick verschijnselen ontstaan.
Noteer de datum 9-9-12 dus in uw agenda. De inschrijvingen voor deze lustum editie zullen starten op 1 februari 2012.

11-9-11 Een Porsche waardige datum

Ondanks het feit dat er geen Elfstedentocht zal zijn in 2011 vinden wij dat we de datum 11-9-11 toch niet ongemerkt aan ons voorbij kunnen laten gaan. Op dit moment zijn er een aantal plannen in wording waarbij we op deze symbolische datum een heel mooi initiatief zullen bieden waarbij u als Porsche liefhebber geen moment om het geliefde merk heen komt.
Gesprekken daarover lopen op dit moment met Porsche AG en diverse relaties en zodra we hierover meer concreet nieuws hebben zullen we het via deze nieuwsbrief melden.
Zo kunnen we ook in 2011 toch vollop genieten van onze trouwe vierwieler.

Onze dank ook voor de mensen die aan hebben geboden te willen helpen.
Waar we met name naar op zoek zijn betreft twee rollen. Iemand die het relatiebeheer wil gaan doen en iemand die de rol van penningmeester binnen de stichting wil vervullen.
Meer details zijn op de site te vinden.

En natuurlijk snappen we maar al te goed dat veel mensen het jammer vinden dat er in 2011 geen Elfstedentocht zal zijn maar vergeet niet dat we op een echte Elfstedentocht al heel wat meer jaartjes moeten wachten :wink:

28 feb 2011 0:04
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
maurice schreef:
Waar we met name naar op zoek zijn betreft twee rollen. Iemand die het relatiebeheer wil gaan doen en iemand die de rol van penningmeester binnen de stichting wil vervullen.

Met deze mag je best wel is contact met mij opnemen...wellicht dat ik wat advies kan geven....deze 2 zaken zijn niet zo spannend en hoeven geen tijdrovend verhaal te zijn......ik heb wat ervaring binnen een niet nader genoemde vereniging op dit gebied :D

John

28 feb 2011 8:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Zuidlaren
@maurice; penningmeester is niks voor mij (ik weet goed hoe ik centjes moet verdienen maar laat de boekhouding aan mijn controller over) maar relatiebeheerder zou wel passende functie kunnen zijn voor mij. Heb redelijk netwerk zowel in het Noorden als landelijk dus.....

neem bij interesse maar even contact op via PB kun je wat meer info ontvangen en kunnen we kijken of dit van beide partijen wellicht wat zou kunnen worden.

28 feb 2011 9:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2