Auteur |
Bericht |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
 Voor de poetsers onder ons...
Een duidelijk voorbeeld van Discusiie Overige Zaken, dus verplaatst Get it while it's hot 
|
09 feb 2011 10:40 |
|
 |
arjan
|
 Re: Voor de poetsers onder ons...
Whats this, reclame van eigen verkoop site 
|
09 feb 2011 11:22 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Nee, ik zit niet in de websites. 
|
09 feb 2011 11:32 |
|
 |
horn
PF #57
|
centrische poetsmachines zijn toch slechts voor de ervaren poetsers veilig? Om de reden die hierboven staat wordt de huis-tuin-en-keuken-poetser toch altijd aangeraden om vooral een excentrische machine te nemen? zie ook viewtopic.php?p=719208#p719208
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2011 13:29 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Precies. Ik werk zelf met een DAP 500 en die kostte me slechts € 115,- Topding.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 feb 2011 13:36 |
|
 |
RG996
N-H
|
Ik gebruik als ik detail eerst de rotery en vervolgens de exentrische. Maar idd is een roterende machine lastig te hanteren door een onervaren persoon; lees je gaat zo door je lak heen 
|
09 feb 2011 13:46 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
09 feb 2011 14:27 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
09 feb 2011 14:31 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Hij krijgt ook maar 2 sterren van de 5. Dat schiet niet echt op.
Hebben jullie het Tweet teken gezien?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
09 feb 2011 15:06 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik krijg altijd jeukhanden van een excentrische.... gewoon met de roterende op laag toerental (1000) polijsten en beginners een wafelpad gebruiken met een fijne schuurpasta. En dan veel oefenen 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 feb 2011 18:23 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
+1 ..... heb ooit een vakantie/zaterdag baantje gehad bij de LIAM Alphen (mercedes dealer) en werd daar het diepe ingegooid met een roterende machine... mijn bevindingen en ervaringen zijn  je moet niet te lang op 1 plek blijven dat is de kunst en goed poetsmiddel gebruiken 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 feb 2011 18:45 |
|
 |
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Geen polijstpasta Een verschil krijg je inderdaad al snel puur door de wrijving en dat je oxidatie gaat verwijderen, maar hologram en buffertrail vrij afwerken is een heel ander verhaal.
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
25 feb 2011 19:22 |
|
|