Auteur |
Bericht |
drknauf
|
 Re: TV, Movie & IMDB
ja tuurlijk 4 weken geleden al gekocht 2 in 1 blue ray box part 1 & 2 ik vind deel 2 wel goed maar kan niet tippen aan deel 1, deel 1 is en blijft en spannende tijdloze toppert kleding en design stuff is wel weer mega in deel 2  net zoals in deel 1 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 feb 2011 11:13 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Thnx Bro...kijken gaan ik dus deze
_________________________________________ Timeless objects
|
16 feb 2011 12:21 |
|
 |
horn
PF #57
|
al maanden geleden gezien. na 1 was het voor mij een must-see. Was best entertaining maar geen classic potentie wat mij betreft.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 feb 2011 13:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
iemand nog een suggestie voor een leuke serie? ben altijd in voor series, heb alleen niet het geduld om steeds een week te wachten. kijk dus alle seizoenen achter elkaar, maar ja, wat dan...  inmiddels volledig gezien: Sons of Anarchy 7 seizoenen Entourage 7 of 8 seizoenen Chuck 4 seizoenen Alle 24's Lost (eerste 3 seizoenen toen was ik er wel klaar mee) Zit nog een beetje te twijfelen om aan Prisonbreak te beginnen, maar weet dat nog niet zeker. Iemand nog een goede tip?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 feb 2011 23:48 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Sons of Anarchy is toch maar 3 seizoenen?
Eerste 2 seizoenen van Prison Break zijn wel leuk. Daarna wordt het eindeloos uitgemelkt...
Absolute aanrader op film gebied: 127 hours Waar gebeurd verhaal over een bergbeklimmer die in z'n eentje komt vast te zitten in een kloof Uiteindelijk amputeert hij z'n eigen arm om weg te kunnen komen Heel knap verfilmd
The King's Speech is ook briljant
The Green Hornet, is wel geinig tussen door (typische comic verfilming)
Nieuwe seizoen Californication begon wel aardig (vorig seizoen was al niet heel sterk meer), maar zwakt nu toch weer behoorlijk af...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
25 feb 2011 2:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
sorry, je hebt gelijk. haalde het denk ik door de war met entourage. schijnt (wikipedia) nog een 4e seizoen te komen. dank voor de tips, 127 hours stond al op de wishlist. vanochtend adaptation gezien, was goed. gisteren twelve gezien (ook een van jouw aanraders), ook zeker de moeite. Vanavond true grit op het programma.
|
25 feb 2011 8:20 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
True Grit (remake van de John Wayne film) is erg leuk. De 3 hoofdrollen zijn echt super
|
25 feb 2011 9:20 |
|
 |
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
The Sopranos, the complete series. 86 afleveringen op 28dvd's (kun je even vooruit  )
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
25 feb 2011 10:05 |
|
 |
drknauf
|
of 8 seizoenen van de serie : 24 190 afleveringen van en uurtje dan benje voorlopig wel even zoet tot en met de kerst met die 2 series kvond het wel een bere serie, kvind het heel jammer dat dat nooit meer komt 
|
25 feb 2011 22:11 |
|
 |
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
- Six feet under - Shameless Beide vond ik top.
_________________________________________ ......
|
25 feb 2011 22:26 |
|
 |
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
+1 en Prison Break vond ik ook erg goed, maar met name het 1e seizoen
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
26 feb 2011 0:23 |
|
 |
roenkie
|
Wat mij betreft kun je m ook gerust overslaan, hij is b.v. niet veel beter dan een film als The Green Hornet die ook in de categorie 'kauwgom voor je ogen' valt. Je kunt je tijd beter besteden aan The Tourist en zeker The King's Speech. Iemand 'Drive Angry' al gezien, schijnt pulp te zijn maar wel erg vermakelijk?
|
26 feb 2011 0:25 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Benieuwd wie heute abend met de oscars er van door gaat ...als ik de geest heb ga k ff kijken ..
_________________________________________ Timeless objects
|
26 feb 2011 9:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
dank, maar...  ps na 190 uur 24 kijken word ik wel een beetje gek van het eeuwige gefluister van Jack Bauer... en dan doet hij ook nog eens de voice over van Twelve  True grit idd aanrader.
|
26 feb 2011 9:21 |
|
 |
roenkie
|
Vond je? True Grit is mooi gefilmd maar het verhaal had ook in 3 plaatjes Donald Duck gepast 
|
26 feb 2011 12:28 |
|
 |
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Alle seizoenen van Deadwood !
Mooie serie, normaal bekijk ik alles zonder subtitles maar bij deze serie de Engelse subtitles maar aangezet.
_________________________________________ ......
|
26 feb 2011 13:38 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zijn er hier nog liefhebbers van Silent Witness?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 feb 2011 13:49 |
|
 |
horn
PF #57
|
Tja, ik vond het een onderhoudende film. Idd mooi gefilmd, maar ook geen seconde saai. En hoewel ik best geloof ik een commerciele ondertoon bij de Oscars zal de film niet voor niets genomineerd zijn voor 'beste film'. Ik denk overigens ook niet dat hij die Oscar gaat winnen.
|
26 feb 2011 14:11 |
|
 |
horn
PF #57
|
Dank voor de suggesties. Heb inmiddels Deadwood, 6 ft under, Sopranos, Californication en Episodes op de rol staan. Kan weer even vooruit!
|
26 feb 2011 15:56 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Gister l'immortel gezien, franse topfilm wat mij betreft!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 feb 2011 16:01 |
|
 |
drknauf
|
goed he die 18 bullits oftwel l,immortal 
|
26 feb 2011 16:14 |
|
 |
bully
|
Dan moet je deze ook zien. En dan gelijk deze er achteraan....
|
26 feb 2011 16:54 |
|
 |
drknauf
|
deel 1 al gezien deel 2 nog niet, gauw effe kijken 
|
26 feb 2011 17:46 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Pas The Mechanic gezien. Remake van de Charles Bronson film, nu met Jason Statham Niet hoogstaand, wel vermakelijk. Vergelijkbaar met de Transporter films
Qua series: Blue Bloods (leuke cast, o.a. Tom Selleck en Donnie Wahlberg) Rookie Blue The Closer In Plain Sight The Mentalist Dexter
Jesse Stone (Tom Selleck - serie van 3 of 4 TV films)
|
26 feb 2011 18:05 |
|
 |
horn
PF #57
|
grappig. the mechanic (en the company men) zet ik net op het media ding. alle jesse stones ook. mentalist kijk ik op tv... 
|
26 feb 2011 21:06 |
|
|