Ook ik vond het geluid van mijn 997 een beetje tam (onder de Boxster zat een Europipe en die klonk een stuk beter dan de standaard 997 uitlaat) dus heb besloten een PSE bij Carnewal te kopen. De schakelaar is echt super; uit om gewoon lekker rustig cruisen en aan voor een geweldig geluid.
Vanmorgen om 9 uur stond ik bij Gert van Carnewal op de stoep en werd opgewacht met cake chocolade en koffie. Er is zelfs een volledig ingericht gastenappartement (slaapkamers, keuken etc) waar je als klant kan wachten; of zoals ik hoorde zelfs kan slapen als je van verre komt. Nog nooit ben ik bij een garage of dealer geweest waar ik zo goed en gastvrij ontvangen ben. Buiten de uitlaat om is alleen dit al helemaal top!!
Het stuk terug naar huis genoten van het geluid en zitten spelen met de schakelaar (handy
) Het is een kostbaar ding, maar elke euro waard!
Voor andere forumbezoekers, het bedrijf en de uitlaat zijn een absolute aanrader en het ritje zeker waard.
De volgende keer als ik iets nodig heb bestel ik het niet via internet maar ga gezellig langs.
Grt Robbert