Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 18:27

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Twitter: de discussie 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: Twitter: de discussie
Rad911 schreef:
Wil je per sé een B2B voorbeeld hebben?
Nee, maar er wordt keer op keer aangegeven, dat er voordelen zijn, echter worden ze niet genoemd ;)... Vandaar...

Rad911 schreef:
In de branche (CC) waar ik nu in zit worden veel opdrachten via Twitter gegund.
Ah, eindelijk een B2B voorbeeld, al gok ik dat dit een erg snelle markt is. Ben er niet in thuis, geef ik gelijk toe, maar is een gok. Of zie ik dat verkeerd? En ja, dan is snelheid bij reageren inderdaad belangrijk!

Rad911 schreef:
Maar blijf vooral in je oude gedragspatroon. Probeer niets nieuws uit. Ik ben blij dat ik op deze manier de kans krijg om makkelijker het verschil te maken.
Uhm? Is jouw auto zwart en je bekleding wit? Of andersom? :cheesy:

Ik denk dat je het zelf goed zegt, probeer dingen uit, als het iets voor jou is, dan gebruik het. Is het niets voor jou, gebruik je het niet. Eenvoudig, simpel, maar het is dus niet voor iedereen en niet voor elk bedrijf. DAT is wat ik probeer te zeggen, en tot op dit moment heb ik hier nog geen argument gezien waarom dat wel zo zou zijn ;)

01 maart 2011 18:06
Profiel Facebook 
3.2S
010
Jullie kijken vast wel eens bij IENS. www.iens.nl
Ik ben er een grote fan van en tegenwoordig worden de IENS berichten ook getwitterd. Zelf ga ik 2 a 3 x per week uit eten en betaal het liefst niet te veel, maar ben wel kritisch als het om kwaliteit en goede wijn gaat.

Iedereen kan op IENS een beoordeling achter laten. Eigenlijk is het een soort Twitter. De één vindt het geweldig en de ander vindt het helemaal niks. De kunst is om er zelf de juiste info uit te halen. Ik moet zeggen, dat mij dat bijna altijd lukt. Het gaat om het interpreteren van de meningen van anderen. Met een juiste inschatting weet je precies wat je te wachten staat.
1) Vrijdag Turks gegeten met een Buikdanseres als nagerecht.
2) Zaterdag Italiaans 3 gangen
3) Gisteren bij de Chinees met doggybag.
Alle 3 de adressen heb ik voor het eerst bezocht en alle 3 de restaurants voldeden voor meer dan 100% aan de verwachting.

Zo moet je ook de Twitter berichten interpreteren. Dus naar waarde en geloofwaardigheid inschatten.

01 maart 2011 19:20
Profiel WWW
Amsterdam
heb je tweets eens doorgebladderd...
Tis idd. goed te volgen wanneer en waar jij uit eten bent. Nooit bang dat je het inbrekersgilde als fanatiek volger krijgt ? :mrgreen:

01 maart 2011 20:25
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
wel eens gehoord dat er een boxster is gestolen dan :wink:

01 maart 2011 20:40
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Hoe achterhaal je mijn adres?
Geheim Tel nr en meestal laat ik een ander adres achter. Ik heb GEEN kluis thuis, GEEN geld, wel een 55 inch LED scherm, maar die is weer te groot om te vervoeren.

Thuis heb ik een WEBCAm, die ik vanaf mijn mobiel kan zien, voordeur verlichting met bewegingsdetector, waarbij iedereen die passeert, wordt op een foto vastgelegd.

Een beetje Roemeen gaat voor de kluis van de middenstand. Mijn geld breng ik ernaar toe.

01 maart 2011 20:59
Profiel WWW
3.2S
010
::TwitGrap::
Wat gaan jullie stemmen? M'n gitaar

01 maart 2011 21:10
Profiel WWW
718 Cayman S
Loosdrecht
Die grappen zijn wel van kleuterschool niveau, Edwin.

01 maart 2011 21:28
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Pascal schreef:
Ik denk dat je het zelf goed zegt, probeer dingen uit, als het iets voor jou is, dan gebruik het. Is het niets voor jou, gebruik je het niet. Eenvoudig, simpel, maar het is dus niet voor iedereen en niet voor elk bedrijf. DAT is wat ik probeer te zeggen.

Daar ben ik het volledig mee eens. Er zijn echter veel mensen die oordelen over iets wat ze nog nooit gebruikt of gezien hebben.
Pascal schreef:
Ah, eindelijk een B2B voorbeeld, al gok ik dat dit een erg snelle markt is. Ben er niet in thuis, geef ik gelijk toe, maar is een gok. Of zie ik dat verkeerd? En ja, dan is snelheid bij reageren inderdaad belangrijk!

Ja, de klantcontactbranche is redelijk snel, maar ook aardsconservatief. Daarom slaat ons concept van Het Nieuwe Klantcontact ook zo goed aan. Wij maken het verschil :D

Pascal schreef:
Is jouw auto zwart en je bekleding wit? Of andersom? :cheesy:
Onze cabrio is idd donkerblauw met wit/beige leer :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Rad911 op 01 maart 2011 21:41, in totaal 2 keer bewerkt.

01 maart 2011 21:33
Profiel
3.2S
010
Ik haal ze van Twitter en vind ze wel grappig. Jij mag ze niet grappig vinden en Pascal en Eric geloven er al helemaal niet in.

01 maart 2011 21:34
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
barolo schreef:
Hoe achterhaal je mijn adres?

Na een uurtje googelen weet ik waar je woont, hoe je huiskamer er uit ziet, welke gemeente , welke buurt, wie je familie is, hoe je vriendin er uitziet, waar je gaat eten, waar je op vakantie bent geweest, welk fototoestel etc etc, hoef nu enkel maar te linken en alles full color in beeld :shock:
Not my cup of tea kwa privacy :bang:

01 maart 2011 21:58
Profiel
964 C2
En helaas weet ik dat beus dit ook nog meent, die is nogal handig in dit soort zaken.

01 maart 2011 22:08
Profiel
3.2S
010
Vind ik knap Ron. Stuur maar per PB, dan zal ik het checken.

Maar of ik nu wel of niet Twitter. Iedere crimineel kan ieder persoon in NL helemaal uitkleden, neersteken, beroven en iedere site kan gehackt worden. Ik ben niet zo interessant voor criminelen, ik leef niet in angst heb niets te verbergen. Heb ook niet de behoefte om te roepen hier woon ik en daar liggen mijn sleutels. Ik ben wel actief met buurttoezicht en weet als eerste dankzij twitter als er Roemenen op rooftocht zijn. Met buurttoezicht zijn hier al meerdere malen inbrekers op heterdaad betrapt. Hoe? met Twitter natuurlijk. :thumleft:

01 maart 2011 22:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Das nou juist het linke.... alle partijen lezen mee :idea:

01 maart 2011 22:15
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
barolo schreef:
weet als eerste dankzij twitter als er Roemenen op rooftocht zijn. Met buurttoezicht zijn hier al meerdere malen inbrekers op heterdaad betrapt. Hoe? met Twitter natuurlijk. :thumleft:

kijk ,dat is nu meerwaarde ,maar je gaat me toch niet zeggen dat de roemenen twitteren aan jou dat ze eraan komen :scratch:....of volg jij #roemeenseinbrekers ? :wink:

01 maart 2011 22:18
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF # 136
Handen omhoog, sta of ik twitter...

01 maart 2011 22:28
Profiel
Moderator
PF #57
volgens mij wordt deze discussie steeds persoonlijker en gaan de pro extremisten (Barolo, Radboud) de negativisten (Eric, Henkie, Pascal) niet overtuigen en andersom ook niet.

Voorstel: als je de voordelen van twitter ziet - ga er dan mee door. Als je die niet ziet: ofwel ga door zoals je nu doet ofwel lees je in. Maar dit nietes-welles spelletje wordt een beetje boring. :idea:

En nee: ik hoef het niet te lezen, maar ben persoonlijk wel geinteresseerd in de ontwikkeling Twitter. Vandaar dat ik steeds weer kijk in de hoop iets leuks en leerzaams te lezen... :bang:

01 maart 2011 22:30
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Elferhenkie schreef:
Het boeit mij totaal niet wat mijn collega, vriend of familie, ieder moment van de dag aan het doen zijn of wat ze lezen, waar ze rijden, welke zender ze kijken.

Zie er het nut ook totaal niet van in om dat soort dingen met anderen te delen via twitter :salut:

Dit is iets wat ik vaak hoor, maar het is een onjuist beeld van de gemiddelde tweet. Er zijn inderdaad figuren die alleen maar dit soort zaken via Twitter delen. Dat zijn ook niet de accounts die het waard zijn om gevolgd te worden, tenzij het je naaste vrienden zijn of zo (en dan nog....). Er zijn ook genoeg mensen die wel waardevolle zaken delen.
Heb je hier op het forum wel eens het café topic gevolgd? Er zit toch ook niemand te wachten op de berichten die daar geplaatst worden? Wil je ze niet lezen, dan is daar een simpele oplossing voor... Je opent dat topic niet. Zo werkt dat met alle informatiebronnen. Iedereen heeft zijn eigen bronnen, manieren en kanalen om de voor hem/haar gewenste info te verzamelen. Voor iedereen is die informatiebehoefte anders.
Aangezien de (communicatie)wereld continu verandert, veranderen ook de bronnen en de kanalen waarmee informatie verspreid wordt. Zakelijk gezien is het in mijn ogen handig om zo dicht mogelijk op je doelgroep te blijven en je visvijver zo groot mogelijk te houden. Ook flexibiliteit is belangrijk, steeds kunnen schakelen tussen de beschikbare kanalen, afhankelijk van tijdstip, type informatie etc. Dat betekent dus dat je mee gaat met de ontwikkelingen om dit te bereiken. Hoeft niet, is wel handig.
Voorbeeld: vacatures. Zoek je iemand in de categorie supermarktmedewerker dan is gebleken dat Hyves het beste kanaal is om te werven. Daar bevind deze doelgroep zich. Voor oudere medewerkers is Facebook de betere plek. Bedenk ook dat er een pre-filtering plaatsvind doordat je doelgerichter kan zoeken door alle personalia die mensen (onbewust) binnen hun accounts achterlaten en waardoor gerichter advertenties binnen de accounts geplaatst kunnen worden. Dat scheelt een boel sollicitatiebrieven lezen voor niets! En ook binnen twitter kunnen links naar advertenties op deze wijze binnen en door de juiste doelgroepen verspreid worden.

01 maart 2011 22:47
Profiel
3.2S
010
Van mij magtie ook op slot. Sta of ik twitter. :scratch:

Tweet 1: Verdachte donkerblauwe golf met Roemeens kenteken is gesignaleerd in de Bloemenbuurt. Wie de auto ziet bel 112

Tweet 2: Verdachte donkerblauwe golf met Roemeens kenteken is nu gesignaleerd in de Edelstenenbuurt. Wie de auto ziet bel 112

De auto werd weer gezien. Politie erbij en ze waren toen op rooftocht en op heterdaad betrapt.

Oh ja nu Opsporing verzocht.

01 maart 2011 22:52
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Aangezien het lijkt op herhaling van feiten en iedereen zijn zegje wel zo'n beetje heeft gedaan, lijkt mij de samenvatting van Horn in combinatie met het verzoek van Edwin, voldoende aanleiding om dit topic te sluiten.

Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage.

01 maart 2011 23:01
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12