Re: 1972 Datsun 240Z restauratie met Porsche onderdelen
Prachtige auto, je ziet ze helaas niet veel meer.
05 maart 2011 16:53
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Ik zie er wel elke dag meerdere keren 1........in mijn garage (projectje, nog niet af)!!
Er zijn nog zat oude Datsun Z in NL. Op het concours van Paleis het Loo heeft er nog een bij mij zeer bekende een prijs gewonnen. Rij elk jaar wel een paar duizend km in een Z, topauto's met enorm brede koppelband (met de 280 motor).
Gaat erg weinig aan kapot, lage onderhoudskosten, een bak karakter!! Toppertje!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
05 maart 2011 17:55
Speedy1980
964 TL Limited Edition
arenarood schreef:
volgens mij heeft hij de schijven links en rechts verwisseld kijk maar naar het verloop van de gaatjes verder wel heel mooi!
Zou het nog problemen geven bij het remmen denk je, dat ze andersom zitten? Ik heb ze zelf ook op mijn 964 zitten, maar dan wel goede kant op, zijn heerlijke remmen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum