Auteur |
Bericht |
fins
|
Re: Klokkies - Over naar deel 5
Amén. Seiko's en Mitsu's... Brrr....
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
06 maart 2011 21:00 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
@Amandandus: DRSD op het oog ?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 maart 2011 21:03 |
|
|
horn
PF #57
|
wat een bullshit zeg. topic gaat over klokkies en omdat er 5 man zijn die (vintage) rolexen mooi vinden mag het niet over andere klokken gaan? Klinkt een beetje als 'welke wijn had u gewenst meneer?' 'Nou, doe de duurste maar, dat zal ook wel de beste zijn.'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 maart 2011 21:15 |
|
|
fins
|
Haphap. Niet zo serieus nemen, Horn. Ik loop te stangen. Iedereen moet vooral dragen wat hij mooi vindt. En hier posten, anders wordt het ook maar een saaie boel.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
06 maart 2011 21:21 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Dat vind ik ook! Helemaal mee eens Horn! Een aantal pagina's geleden in dit topic heb ik de grap gemaakt dat dit topic eigenlijk alleen over Rolexen gaat en dat andere merken (ongeacht welke) bij G*ds gratie hier genoemd mogen worden, met uiteindelijk resutaat dat het dan tóch weer over Rolexen gaat... Ach, ik heb me inmiddels al bij neergelegd en ik vertik het nog steeds om zo'n kermisklokkie om te doen... (en met kermisklokkie bedoel ik verder nix negatiefs, anders gaan er hier weer mensen door het lint)
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
06 maart 2011 21:49 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mag ik u eraan herinneren dat het een aantal topics terug (deel 2/3) überhaupt 'not done' was om het merk 'Rolex' te noemen. Laat staan adoreren. ( er werd oa gesproken over 'proletenklok' of andere benamingen) Het balletje kan soms vreemd Rol-len
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
06 maart 2011 21:55 |
|
|
bully
|
En dan wel een Seiko look alike kopen?....
|
06 maart 2011 22:09 |
|
|
Black Betty
|
Nee, geen Seiko look-a-like, maar een originele Seiko
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
06 maart 2011 22:11 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
06 maart 2011 22:12 |
|
|
bully
|
En waar look-a-liked die op?............Op een kermisklok
|
06 maart 2011 22:18 |
|
|
Black Betty
|
klikEr staat alleen geen kermisklok logootje op: het is een Seiko en het blijft een Seiko. Bovendien weet iedereen dat het een echte is (waarom zou je een 150 euro horloge namaken?), terwijl het gros van de Rolodexen niet origineel is... En bovendien is zo'n Seiko wel (minimaal) 10x zo goedkoop!
|
06 maart 2011 22:31 |
|
|
Black Betty
|
Heel erg mooi/chique... Out of my price-league (helaas)
|
06 maart 2011 22:32 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Zo'n beetje mijn droomhorloge... en inderdaad andere league Man can dream, can't he?
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
06 maart 2011 22:38 |
|
|
bully
|
Aha, iets over een aap en een mouw...
|
06 maart 2011 23:00 |
|
|
Black Betty
|
Bovendien is the key word...
|
06 maart 2011 23:04 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Kan ook nog een TH Topic worden . Vandaag het nieuwe baasje van mijn Monaco even gecontact hoe het met d'r gaat. Ze schijnt het goed te maken, is helemaal met zilverpoets behandeld en kan weer schitteren. Er is zelfs een nieuw bandje voor d'r besteld om het plaatje compleet te maken. Toch fijn om te horen dat ze het goed maakt
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
07 maart 2011 0:21 |
|
|
Black Betty
|
|
07 maart 2011 0:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Begrijp me goed, ik vind vele Rolexen erg gaaf en zou er best een aantal willen hebben. Heb inmiddels geleerd dat het zonde geld is omdat ik toch alleen mijn IWC draag. Vandaar dus niet. Maar af en toe een gooi en smijt klokkie voor de momenten dat ik het zonde vind om de Portugieser te dragen geeft dan weer een beetje invulling aan de oude klokkie-koop-verslaving... Ik wil alleen zeggen dat ik het leuke van dit topic nl ook vind om over andere horloges/merken te lezen dan alleen Rolexen. Via dit topic ben ik nl ook bij Rob van Monsterwatches terechtgekomen (en zo nog een aantal andere PF'ers). Dus ook over Seiko's, Swatches etc lees ik hier graag. Of onbekende merken. Of chinees-zwitserse legerklokken. En over vintage Rolexen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 maart 2011 6:10 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ja , maar eerst de Sub collection op orde hebben , meters first feet firts open zes dichte zes , open date 6 & 9 dichte date 6 & 9 en danne naar seadwellers ...over een jaar 100 ... Nog zo'n icoon , gelukkig ook onbetaalbaar want stel je nou voor dat een evo rijder deze in zn evo om heeft ... rail dial @Marino , U heppe hem , doe een piccie please
_________________________________________ Timeless objects
|
07 maart 2011 8:34 |
|
|
fins
|
Knap patina heeft dat ding zeg....
|
07 maart 2011 9:26 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ik heb helaas maar een gewone uit 2002....: Maar ben er wel nog steeds blij mee hoor! En daarnaast nog een dipsy, maar die draagt totmbo
|
07 maart 2011 9:46 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
kijk, en dat is nu pas echt gaaf ik heb haar al een keertje met de pamelai om gezien, en kan dan ook bevestigen dat dit een goede ontwikkeling is op wintersport had de vrouw van een vriend van me een Big pilot om, ook erg gaaf.. en nee wolf, voordat je over sizes gaat beginnen, dit zijn technisch erg goeie dames zeg maar, dus niet van het kaliber "hou haar nat" als ze uit de zee komen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 maart 2011 10:15 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Hij is leuk Steef
|
07 maart 2011 10:30 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Misschien al vaker aan de orde geweest, maar waar kan ik het beste terecht voor een beurtje van mijn Portugieser? En wat kost dat zo ongeveer?
|
07 maart 2011 10:37 |
|
|
Black Betty
|
Mooi dat gele patina, of is dat origineel zo? Met andere woorden: waren de wijzers en de pointers ook al geel toen het horloge nieuw was? Bij Oris hebben ze dat gele bewust erin gebracht: Het horloge krijgt daardoor toch wel een beetje een vintage look... Die Oris vind ik trouwens ook een mooie duiker.
|
07 maart 2011 10:40 |
|
|