Auteur |
Bericht |
924
Omgeving Leuven
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI
http://nl.kapaza.be/belgie/porsche-caym ... 848658.htmMotor vervangen op 73000 km Onderhoudsboekje Porsche Penders Luik Handelaarsprijs 26500 euro BTW incl.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
07 maart 2011 16:04 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Das GVD nog eens een mooie prijs, ik ga eens kijken of de beste man (of vrouw) of iets anders dan Frans spreekt
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
07 maart 2011 16:48 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
H: om het forum leesbaar te houden, quote van volledig direct bovenstaand bericht verwijderdTrakteer mij dan maar een fris pilsje (belgisch bier ) moest je tot aankoop overgaan
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
07 maart 2011 16:56 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Krijg je wel een vaatje Eerst een kijken of hij ook een andere taal spreekt, ervaring leert dat mensen die Frans spreken vaak eentalig zijn
|
07 maart 2011 16:59 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ja, i.d.d. fake..... Zie onderstaande antwoord op mail. Hallo, Dank u voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn auto. De auto is beschikbaar voor EUR 11500. De motor loopt perfect en er zijn geen technische of mechanische problemen met de auto,geen krassen, is nooit betrokken geweest bij een ongeval. De auto is in zeer goede staat van binnen en buiten.Ik stuurde u enkele foto's van de auto, dus kijk je bijlage. Opties ABS, Boordcomputer, Dubbele Airbag, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen , Metallic lak Airbag passagier. Origineel nederlandse 993 Coupe inclusief historie. Volledig leder interieur (inclusief dashboard), Raffleder stoelen voor en achter, deels elektrisch verstelbare stoelen, boordcomputer, elektrisch bedienbaar s/k dak, dakspoiler met derde remlicht ruitenwisser achter, ABS remsysteem, twee maal airbag, stuurbekrachtiging, 17" lm. Mijn werk in Nederland is afgelopen en ik zijn teruggekeerd terug naar mijn huis, in United Kingdom.Ik heb geen tijd gehad om de auto e verkopen vóór het verlaten van Nederland, dus ik verkoop het nu. Ik ben ook verkoop het omdat het moeilijk voor mij om een auto met het stuur aan de linkerkant rijden op de wegen in United Kingdom. Momenteel de auto is in United Kingdom. Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van de auto en besluiten om de volgende eigenaar, zal er geen problemen bij het verkrijgen van de auto voor jou. Ik wil een veilige en vlotte transactie. Laat het me weten als je geïnteresseerd bent in het kopen van de auto en zal ik uitleggen hoe we u de transactie te voltooien. Gaelieve te excuseren mijn nederlandse taal. Als u kunt schrijven me terug in het Engels, dat zal prachtig worden. Dank u, Justin Bowler
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
07 maart 2011 18:36 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Inderdaad een typisch 419 gevalletje!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 maart 2011 18:42 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 maart 2011 18:54 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
en origineel EXW limegreen geleverd!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
07 maart 2011 18:55 |
|
|
pmsdejong
|
porsche 993 voor 11.500 http://link.marktplaats.nl/429441914niet (het gaspedaal) intrappen hieronder een passage van de mail uitwisseling / standaard tekts - oplichting !!! In order to start the transaction with the company, I will need your delivery details, full name, address, city, postal code and a phone number where you can be reached. After we will begin the transaction, you will be contacted by the shipping carrier with all the information regarding the transaction, such as merchandise description, how many days you have to inspect it, the purchase price. The next step of the transaction is for you to send a deposit payment to the financial protection service of the company, which will by collecting, holding and securing the funds into a non-interest bearing trust account until you will receive the car. After the deposit is sent and secured,the company is authorized to ship you the car and provide tracking information.
|
07 maart 2011 19:18 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Hetgeen overigens door jouw post weer duidelijk wordt bevestigd!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 maart 2011 19:27 |
|
|
PEC
ex boxster
|
| | | | pmsdejong schreef: porsche 993 voor 11.500 http://link.marktplaats.nl/429441914niet (het gaspedaal) intrappen hieronder een passage van de mail uitwisseling / standaard tekts - oplichting !!! In order to start the transaction with the company, I will need your delivery details, full name, address, city, postal code and a phone number where you can be reached. After we will begin the transaction, you will be contacted by the shipping carrier with all the information regarding the transaction, such as merchandise description, how many days you have to inspect it, the purchase price. The next step of the transaction is for you to send a deposit payment to the financial protection service of the company, which will by collecting, holding and securing the funds into a non-interest bearing trust account until you will receive the car. After the deposit is sent and secured,the company is authorized to ship you the car and provide tracking information. | | | | |
marktplaats getipt, hopelijk binnenkort verwijderd die knakworst
|
08 maart 2011 9:09 |
|
|
Delnoy
|
Mja, blijkbaar. Ik heb ze ook al twee keer getipt en een mail gestuurd. Als antwoord krijg je dan dit: Geachte mevrouw/meneer Delnoy, Uw vraag of opmerking is ontvangen door onze helpdesk. U kunt binnen vier werkdagen antwoord verwachten op uw bericht. Via de Help- en Contactpagina kunt u snel het antwoord vinden op de meest gestelde vragen: http://marktplaats.custhelp.com/cgi-bin ... td_alp.phpMet vriendelijke groet, Het team van Marktplaats.nl Zitten er niet echt bovenop die jongens en meisjes van marktplaats.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 maart 2011 10:13 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Die krijgen waarschijnlijk enkele duizenden tips per dag. Vaak als ik een tip geef is hij binnen een paar uur weg, beetje geduld
|
08 maart 2011 10:27 |
|
|
Delnoy
|
Net binnen : Discussiethread --------------------------------------------------------------- Reactie (Elly) - 08-03-2011 09:30 Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Het betreft hier zeer waarschijnlijk een buitenlandse fraudeur. Wij adviseren u om NIET met deze persoon in zee te gaan. Wij hebben inmiddels maatregelen genomen en het account geblokkeerd van de site. Marktplaats adviseert u extra voorzichtig te zijn met adverteerders of geïnteresseerden vanuit het buitenland. De ervaring leert dat het risico op oplichting bij buitenlandse transacties groter is. Bekijk hier onze tips over veilig kopen en verkopen: http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.htmlHoe kunt u een verhoogd risico op oplichting herkennen? • e-mail is geschreven in slecht Engels • een anoniem e-mailadres (zoals hotmail, yahoo) • bieden boven de vraagprijs • product wordt gekocht voor iemand anders (familie, bekenden) • product moet vaak naar het buitenland worden verstuurd (Nigeria, Roemenië) • voorstel om te betalen via Western Union Bank, MoneyGram, HSBC Bank, Cheque etc. Met vriendelijke groet, Elly Afdeling gebruikersbescherming www.marktplaats.nl
|
08 maart 2011 10:42 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Staat nog steeds op USD 15K .....nog 14 uur te gaan...Zou bijna...Nynke verklaart me alleen voor gek, twee limegreen 1977 naast elkaar en geen tijd om in één te rijden... Blijft een gaaf ding! Als ik de carrera 3.o niet zou hebben zou ik zeker serieus overwegen een bod te doen.
The size of their toys!
|
08 maart 2011 11:07 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Bieden is geen schande,voor €15K heb je dat ding hier op kenteken.............
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
08 maart 2011 15:32 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Mooi aparaat he! Alleen jammer van dat schuifdak... Als je dan toch een 3.0 RS clone bouwt, las dan ook even dat dak dicht...
The size of their toys!
|
08 maart 2011 16:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
09 maart 2011 0:48 |
|
|
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
|
10 maart 2011 10:44 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Vind t nog wel wat hebben ook
|
10 maart 2011 10:46 |
|
|
Delnoy
|
Voor dat geld best leuk.
|
10 maart 2011 10:52 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Inderdaad, ook nog eens USD.... Ruitenwissers had ik ook gezien, maar die zet je er zo weer op. Of zo hj helemaal krom zijn/klapper gemaakt op circuit? Zou zo maar een gaaf dingen kunnen zijn, blauwe platen, maar ja, hij is weg! Voor weinig.
The size of their toys!
|
10 maart 2011 11:19 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgens mij heb jij geen bod uitgebracht dus nu ook niet gaan huilen Bij die "paar" US$ komt nog wel wat aan kosten -- transport, BTW, Inklarings- en invoer- rechten -- en als het dan inderdaad 'n straksturende hoepel blijkt
|
10 maart 2011 11:44 |
|
|
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
|
10 maart 2011 14:38 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Kan een prachtig ding worden, vraag is alleen wat er allemaal gedaan moet worden
|
10 maart 2011 14:51 |
|
|