Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:48

Antwoord op onderwerp  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Folie verklikkers op dashboard klokken - nieuwe platen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Folie verklikkers op dashboard 964
hallo Franz als ze er mooi uit zien doe dan gelijk 2 setjes bestellen.
kan hij ze er bij de beurt gelijk in zetten.

gr anton964

18 nov 2009 0:01
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ik geef het door Anton. :wink: Maar ik ben wel zeer benieuwd naar het resultaat.

18 nov 2009 0:37
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
en zitten ze er al in?

gr anton964

02 dec 2009 21:55
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Nee, ben er nog niet geweest. :wink:

03 dec 2009 2:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Inmiddels geweest :mrgreen: Middels zoekfunctie kwam ik hier terecht en bij mij bladert het ook af wat me nu al mateloos irriteert

10 maart 2011 23:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Hallo,

Ik ben Ed van D-Werx.

Ik zag dit topic de revue passeren, dus ik voelde me geroepen te reageren op DP's uitlating:

Je mag alles zeggen wat je vindt, daarin ben je vrij. Wees dan wel zo eerlijk om het hele verhaal en dan met name het juiste verhaal te vertellen. Ik heb je voor de koop per e-mail helder en ondubbelzinnig uitgelegd (ik wil de e-mails hier wel plaatsen als het moet) hoe de tellerplaten met folies worden gemaakt, omdat jij zilveren tellerplaten wilde hebben en ik dit niet kan drukken. Daar ging je mee akkoord en je ging ook akkoord met de grafische opzet van de tellerplaten, daarna heb je betaald onder de garantie "niet goed, geld terug". Het gaat trouwens om polycarbonaat en niet om massief PVC(!). Hier vertel je ook al iets wat niet klopt. Staat gewoon allemaal in onze e-mails.

Van de 5-delige tellerplaatset waren er 3 waarbij het VDO logo een milimeter of een fractie van een milimeter aan de onderkant wegviel na inbouw. Schoonheidsfoutje, waarvan ik in het begin gezegd heb dit mijn verantwoordelijkheid is en dit kosteloos te kunnen herstellen. Ik weet niet wat exact de ruimte is rondom de tellerplaten die wegvalt na inbouw.

Maar de ellende begint bij de digitale scan van de toerentellerplaat die je me toestuurde. Deze bleek qua formaat display niet te passen. Echter, als je mij een zwart/wit scan stuurt maar je laat het rubbertje/randje van het display erop zitten tijdens de scan en ik kan dit niet zien, dan ligt het echt niet aan mij dat de maatvoering uiteindelijk niet klopt. Wees dan wel zo eerlijk dat je het ook toegeeft in plaats van mij dit in de schoenen proberen te schuiven. Immers: diegene die de fout maakt, zal op moeten draaien voor de gevolgen. Zo werkt dat immers. Aangezien je doet of je neus bloedt is de eerlijkheid in dit verhaal ver te zoeken en ben ik teruggekomen op herstel van de platen, simpel omdat ik op deze wijze met jou niet meer wil handelen. Ik zeg al: ik had je, als je gewoon eerlijk was geweest, misschien nog wel uit coulance de toerentellerplaat kostenloos willen herstellen.

Inmiddels heb je het volledige aankoopbedrag terug gehad. Ik kom hiermee terug op mijn belofte voor koop: niet goed geld terug. En eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om hiermee door te gaan. Vooralsnog heb je geweigerd de platen terug te geven.

Ik snap het nu niet helemaal meer: eerst gaf je aan geld terug te willen, maar wilde je de tellerplaten (die op maat zijn gemaakt voor je) niet teruggeven. Nu heb ik je je geld teruggeven en eis je alsnog (!) de vervangende tellerplaten. Ik ben dan volgens jou een praatjesmaker die slechte kwaliteit levert, maar je wil toch nog dat ik lever? Zijn mijn tellerplaten nou wel of niet van goede kwaliteit? Weet je wel wat je wil? Ja, en hoever wil je gaan voor een product dat je Euro 124,33 heeft gekost. Een rechtzaak?... Je hebt dus je geld terug, je hebt de tellerplaten nog en je eist de herstelde tellerplaten en dreigt met gerechtelijke stappen?... Wordt je Porsche je te duur, dat je overal het onderste uit de kan moet halen of is dit gewoon puur lastig vallen?

Het is jammer dat het zo moet lopen, mijn keuze is dit niet geweest, D. Ik denk dat ik inmiddels voldoende handreikingen naar je heb gedaan, maar het zou leuk zijn als de tegenpartij een niet-halstarrige positie inneemt, want een beetje open staan voor een oplossing heb ik van jouw kant nog niet gezien. Tenzij het je nu allemaal te doen is om te treiteren of iets dergelijks...

Ed

deepee schreef:
ik heb voor mijn porsche, zo in de stijl van een 993 turbo, zilvergrijze tellerplaten laten maken bij D-Werx in Eindhoven. (deze adverteert ook op MP punt nl en kapaza punt be)
het zou betere kwaliteit moeten zijn omdat het geen folie is maar van "massief pvc" gemaakt, maar het is een praatjesmaker die zijn belofte niet nakomt.
ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld om een schikking te treffen. :evil:

12 maart 2011 12:16
Profiel WWW
Moderator
PF #57
ik ben nooit zo voor het uitvechten van dergelijke ellende via een openbaar forum, maar ik moet zeggen dat dit allemaal vooralsnog redelijk netjes gaat. Ben toch wel benieuwd. :popcorn:

12 maart 2011 13:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Ik hou het netjes. Het probleem is alleen dat via het forum de poster in kwestie in feite alles kan zeggen, maar dit mogelijk wel negatieve invloed heeft op mijn bedrijf of naam. Daarbij heb ik ook geen geheimen en staat eigenlijk datgene dat hier beschreven staat ook in de e-mails richting DP. Ik handel in ieder geval naar eer en geweten en heb niks te verbegen en DP is de eerste klant waarbij het mis gaat (wat niet had gehoeven).

Als dit verhaaltje er niet stond, had ik me hier op dit forum ook niet aangemeld. Maar goed, het zij nu eenmaal zo. Het wordt hier niet uitgevochten, want wat mij betreft is het al uitgevochten. Maar ik wilde wel even mijn kant van het verhaal toelichten, in ieder geval het juiste verhaal. Het nadeel maar ook het voordeel van Internet. :wink:

12 maart 2011 13:21
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Zo zie je maar, elk verhaal heeft 2 of meer kanten. Tot zover :res: Dp plaatjes terug sturen en case closed ! :wink:

124 euries voor 5 tellerplaten ? Heb dat al voor 1 moeten betalen......moet hem alleen nog monteren :? :wink:

12 maart 2011 13:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Ik denk dat we allemaal hier wel weten wat de gehanteerde prijzen in de markt zijn van de overlegstickers en de vervangende tellerplaten voor een Porsche, ongeacht welk model. Die 124 Euro die zijn naar mijn mening dan ook pinda's, wat overigens niet inhoudt dat het daarmee een slechte kwaliteit zou zijn, in tegendeel. Ik wil ook wel de foto's van de te laag gezette VDO logo's en de schijnbaar "slechte" kwaliteit hier plaatsen, maar deze zijn gemaakt door DP zelf en zal ik dat niet doen zonder zijn toestemming tenzij hij het zelf plaatst. Soms zeggen beelden meer dan woorden.

12 maart 2011 14:29
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Na mijn beknopte post op dit forum zijn reeds meerdere leden per PB komen informeren naar mijn ervaringen met dit bedrijf. Maar mijnheer Werx wil de discussie publiek voeren en meent de volle waarheid hier te posten. Wel, informatie niet vermelden is niet liegen maar is daarom ook nog niet de volle waarheid.
Er waren 2 problemen bij de geleverde tellerplaten:
1) voor de RPM-klok pastte de uitsparing niet op het LCD display van de boordcomputer
2) op 3 van de 5 geleverde displays viel een gedeelte van de tekst achter de zwarte binnenring van de klok

Voor het eerste probleem zocht Werx geen oplossing maar een zondebok en doet dit hier nu nog steeds; terwijl dit probleem al vanaf dag 2 van de baan is. Ik heb zelf met een cuttermesje uit de hobbyschuur van een schooljongen de uitsparing rondom 1 mm groter uitgesneden. Maar meneer Werx wilde hiervoor persé nog een nieuwe maken en opnieuw langs de kassa passeren.
Probleem twee heeft hij vanaf dag twee erkend en beloofd kosteloos te zullen (niet kunnen zoals hij hier schrijft) vervangen/herstellen, doch ik wacht na 2 maanden nog steeds op correcte tellerplaten. Hij schrijft hier heel cassant "diegene die de fout maakt, zal op moeten draaien voor de gevolgen". Maar als het fout loopt hersteld hij niet zijn fout maar probeert onder de verkoop onderuit te komen.
Ik heb de tellerplaten nooit op eigen kosten willen terugsturen en zeker niet zolang ik vooruitbetaald heb voor iets wat ik dan niet ontvang. Tenslotte heeft hij na maning van mijn raadsman, zonder overleg, het geld teruggestort en gesteld dat retourzending niet meer hoefde.
Ik hoef evenmin waar zonder ervoor te betalen maar wil nu niet nog eens vooruit te betalen na dit avontuur. Dus is voorgesteld het geld op een geblokkeerde derdenrekening te plaatsen en vrij te geven indien alle partijen tevreden zijn.

Vervolgens hoeft hij zonder enige kennis van zaken niet te insinueren dat ik me geen porsche kan veroorloven. Ik ga hier ook niet beweren dat ik de eerste ontevreden klant ben omdat hij alleen maar levert aan petjesdragende johhnys met getunede oude golfjes met beperkte koopkracht in dito kwaliteitseisen !?
Handreikingen oké, zolang er maar nagekomen wordt wat beloofd is. Ik wil niet als "kloteklant" behandeld worden.

En als laatste wil hij hier geen fotos plaatsen omdat hij "het portretrecht niet wil schenden". Maar het merkenrecht van de firma "VDO" misbruiken voor eigen reklamedoeleinden op marktplaats punt nl is wel geoorloofd?

12 maart 2011 15:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Dit wordt m.i. een welles/nietes discussie. Leuk en vermakelijk voor de buitenstaander. Maar het lost niets op........

12 maart 2011 15:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Ik heb geen moeite met openbaarheid van zaken, want ik sta achter hetgeen dat ik doe en maak.

Er is een verschil tussen een oplossing waar jij niet mee kan leven en een terechte oplossing: mijn oplossing was een nieuwe toerentellerplaat, maar niet kostenloos. Dat is niet perse, zoals jij stelt, maar slechts de oplossing die ik je kon bieden. Daarom dat ik het belangrijk vindt wie de fout heeft gemaakt, want diegene draagt de lasten. Lijkt me niet vreemd. Staat in de e-mail. En met mesjes, sorry maar op die manier werk ik niet, wordt machinaal gedaan.

deepee schreef:
Voor het eerste probleem zocht Werx geen oplossing maar een zondebok en doet dit hier nu nog steeds; terwijl dit probleem al vanaf dag 2 van de baan is. Ik heb zelf met een cuttermesje uit de hobbyschuur van een schooljongen de uitsparing rondom 1 mm groter uitgesneden. Maar meneer Werx wilde hiervoor persé nog een nieuwe maken en opnieuw langs de kassa passeren.

Kunnen of zullen herstellen: dat maakt niet meer uit want als je mijn voorgestelde voorwaarden niet kan accepteren is dit conflict wat betreft mij alsnog afgehandeld. Je kan dan heel lang wachten de herstelde tellerplaten, maar, zeker met het gehele aankoopbedrag terug, ga je ook echt niks meer krijgen van me. De VDO plaatjes mag je wat mij betreft inderdaad houden, aangezien ik die toch niet meer terugverwacht van je. Jij bent niet eerlijk geweest tegen me en dat is voor mij reden om niet met je verder te handelen, dus ook geen herstelde tellerplaten meer te leveren. Overigens had ik je op een gegeven moment ook aangegeven het geld terug te storten en dat je de tellerplaten daarna mag retourneren. Maar ook zelfs dat wilde je niet. En wederom, ook dit staat in de e-mails
Ik weet niet waar je nu over praat?: Een derdenrekening? Waar staat dat? Of moet ik die brief van je advocaat nog krijgen?

deepee schreef:
Probleem twee heeft hij vanaf dag twee erkend en beloofd kosteloos te zullen (niet kunnen zoals hij hier schrijft) vervangen/herstellen, doch ik wacht na 2 maanden nog steeds op correcte tellerplaten. Hij schrijft hier heel cassant "diegene die de fout maakt, zal op moeten draaien voor de gevolgen". Maar als het fout loopt hersteld hij niet zijn fout maar probeert onder de verkoop onderuit te komen.
Ik heb de tellerplaten nooit op eigen kosten willen terugsturen en zeker niet zolang ik vooruitbetaald heb voor iets wat ik dan niet ontvang. Tenslotte heeft hij na maning van mijn raadsman, zonder overleg, het geld teruggestort en gesteld dat retourzending niet meer hoefde.
Ik hoef evenmin waar zonder ervoor te betalen maar wil nu niet nog eens vooruit te betalen na dit avontuur. Dus is voorgesteld het geld op een geblokkeerde derdenrekening te plaatsen en vrij te geven indien alle partijen tevreden zijn.

Zo moeilijk als jij doet over een produkt op maat met deze prijs, kan ik helaas niet anders concluderen. Ook nu nog heb je me niet van mening doen veranderen. Een conflict onstaat meestal als er iets niet nagekomen wordt. Dan is het zaak om samen een oplossing te vinden. Handreikingen of niet, maar ik heb ze wel gedaan tot een concrete oplossing:geld terug. Er is geen enkele, maar dan ook geen enkel greintje van openheid en bereidheid vanuit jouw kant. Dat je je als kloteklant volet behandeld, heeft toch zeker met je eigen instelling en handelen te maken.

deepee schreef:
En tot slot hoef je zonder enige kennis van zaken niet te insinueren dat ik me geen porsche kan veroorloven. Ik ga hier ook niet beweren dat ik de eerste ontevreden klant ben omdat hij alleen maar levert aan petjesdragende johhnys met getunede seatjes met beperkte koopkracht in dito kwaliteitseisen !?
Hij mag zoveel handreikingen doen als tie wil, zolang er maar nagekomen wordt wat beloofd is. Ik wil niet als "kloteklant" behandeld worden.

Die VDO's staan erin omdat de klant, jij , dat wilde. Logo's e.d. worden pas gebruikt als de klant erom vraagt. En al zou ik die logo's voor mezelf gebruiken, wat heeft dit met dit alles te maken? Niet zoeken naar zaken die geen rol spelen.

Ga je trouwens nog de foto's laten zien, anders wil ik dat wel doen.

deepee schreef:
En als laatste wil hij hier geen fotos plaatsen omdat hij "het portretrecht niet wil schenden". Maar het merkenrecht van de firma "VDO" misbruiken voor eigen reklamedoeleinden is wel geoorloofd?

Let wel: het is eigenlijk niet normaal om het volledige aankoopbedrag te retourneren bij op maat gemaakte produkten. Dat op zich was dus eigenlijk al een handreiking bij voorbaat. En DP, je kan hier heel erg moeilijk over doen, wat mij betreft einde zaak. Het is jammer en ook wel erg triest dat je een advocaat erbij moet betrekken voor een akkefietje als dit.

Laatst bijgewerkt door D-Werx op 12 maart 2011 16:26, in totaal 4 keer bewerkt.

12 maart 2011 15:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Henk965 schreef:
Dit wordt m.i. een welles/nietes discussie. Leuk en vermakelijk voor de buitenstaander. Maar het lost niets op........

Klopt, ik stel voor dat we dit verder buiten het forum afhandelen. Ik heb mijn zegje gedaan. Het is nu aan de lezers om een oordeel te vellen (of niet).

12 maart 2011 15:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
En dat allemaal voor € 125,-. :scratch:

Fout is gemaakt, euris zijn terugbetaald. Alles klaar toch?

Voor mij niks vermakelijk aan, gezeur en je gelijk willen halen om te weinig euris.

12 maart 2011 16:23
Profiel
Moderator
PF #57
wat nou? buiten het forum? Heb ik net boodschappen gedaan en ingeslagen... :bang: :bang: :^:

Afbeelding

12 maart 2011 16:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
:mrgreen: Ik moest even kijken wat er in die zak nou zat .... hehe.

12 maart 2011 16:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Hopelijk heeft de betreffende advocaat een goede kosten-batenanalyse gemaakt :mrgreen:

@Horn doe mij ook een bakje popcorn!

Laatst bijgewerkt door porsje911 op 12 maart 2011 16:50, in totaal 2 keer bewerkt.

12 maart 2011 16:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Mooi Harald, ik heb de coke gehaald :mrgreen:

Afbeelding

12 maart 2011 16:44
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rob997S schreef:
Mooi Harald, ik heb de coke gehaald :mrgreen:

.. zit dat dan niet in die mega-verpakking van Horn :?: :shock:

12 maart 2011 16:54
Profiel WWW Facebook 
Citaat:
omdat hij alleen maar levert aan petjesdragende johhnys met getunede oude golfjes met beperkte koopkracht in dito kwaliteitseisen
zelfs aan volvorijders :wink:

12 maart 2011 17:12
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
:popcorn: :popcorn:

D-Werkx maakt overigens leuke dingen.

12 maart 2011 17:13
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
deepee schreef:
petjesdragende johhnys met getunede oude golfjes met beperkte koopkracht in dito kwaliteitseisen !?

Zijn de meeste onder ons in een ver en duister verleden niet ook zo begonnen :?: :mrgreen:

12 maart 2011 18:16
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
arjan schreef:
deepee schreef:
petjesdragende johhnys met getunede oude golfjes met beperkte koopkracht in dito kwaliteitseisen !?

Zijn de meeste onder ons in een ver en duister verleden niet ook zo begonnen :?: :mrgreen:

Denk dat mijn (onder de 30) generatie van de golfjes is en het merendeel van het forum onder de categorie kevers valt

12 maart 2011 18:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
@ arjan: best leuk dat iedereen zo begonnen is, maar wat vandaag aan/voor jouw auto gebeurt is toch ook net wat anders dan wat 10-20 jaren terug gold voor jouw eerste autootje

@ marc: inderdaad best leuke dingetjes, maar ik kan er in mijn geval niks mee :bang:

@ d-werx: je hebt je zegje kunnen doen en wat jij een terechte oplossing vindt, is dat misschien net niet voor de ander.
kan ik er wat aan doen dat jij een machine nodig hebt voor iets wat ik als niet-specialist kan corrigeren in nog geen 2 minuten met de losse hand en cuttermesje?
"Kunnen of zullen herstellen: dat maakt niet meer uit..." je zet eerst zwart op wit op mail dat je jouw fouten op jouw kosten gaat rechtzetten en nadien kom je op je belofte terug, en je gaat mij verwijten niet eerlijk te zijn en dit nog als reden gebruiken ook?
"zo moeilijk als jij doet over een product op maat met deze prijs" ... het product voldoet niet daar zijn we het beiden over eens; en over de prijs is nooit discussie geweest.
jij ervaart geen openheid en bereidheid langs mijn maar "het conflict kan alleen maar aan jouw voorwaarden afgehandeld worden", zo niet is het afgedaan.
dat is de reden waarom ik me als kloteklant behandeld voel. zo'n gevoel komt niet door mijn eigen attitude.

En als er forummers zijn die foto's willen zien om te kunnen oordelen of om de spectacelwaarde nog wat op te drijven, dan wil ik MIJN fotos hier beslist posten, dat hoef of mag jij hier niet te doen.
Je was echt niet van plan het totale aankoopbedrag terug te betalen mocht ik niet effectief na zoveel mails één briefje van een raadsman hebben laten versturen. Je hebt dit puur en alleen gedaan om juridisch sterker te staan en dat is je volste recht. De foute tellerplaten die jij hier een "akkefietje" noemt is wel de handel waarop je winst probeert te genereren doch voor mij slechts een hobby.

Bottom line heb jij tijd en materiaal gestopt in zaken waarvoor je niks ontvangen hebt en heb ik spullen waarmee ik niks kan en da's voor beide jammer.
Doch ik ben er geen geld aan kwijt alleen maar een hoop vrije tijd en da's ook zonde. ik had veeel liever :drive:
en tot slot heb jij hiermee wat reklame geoogst. Het is maar af te wachten of dit positieve of negatieve pers is.

12 maart 2011 23:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende