Auteur |
Bericht |
D-Werx
Eindhoven
|
 Re: Folie verklikkers op dashboard 964
DP, heb je voor je set dan 250 gulden betaald? De ruimte die door inbouw wegvalt kan per tellerplaat verschillen. De ene plaat is de ander niet. Dat is deze zeker geen leidraad om de afstand van logo's tot de onderrand te bepalen. Dat vind je misschien dom, maar dat is wel de werkelijkheid.
|
13 maart 2011 18:15 |
|
 |
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
moet ik het voor je omrekenen  je kan ook je auto verkopen en met de opbrengst enkele hongerige afrikaanse mondjes voeden hoor 
|
13 maart 2011 18:21 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Bij mij staat vdo op de snelheidsmeterplaat veel hoger dan op de andere 4  En daar moet ik al 8 jaar mee leven  Het was me nog nooit opgevallen om eerlijk te zijn 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
13 maart 2011 18:28 |
|
 |
D-Werx
Eindhoven
|
Ik weet niet wat je wil omrekenen? 0 gulden is geloof ik nog steeds 0 Euro. Dus nogmaals, heb je 250 gulden betaald? Dus aub laten we hiermee ophouden, ok? Niet alleen op dit forum, maar ook buiten dit forum. Als je het mij vraagt, begint dit een behoorlijk trieste vertoning te worden. Daar zou je voor moeten passen.
|
13 maart 2011 18:34 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
 Deze in de 964, prachtig toch. Vind dit zoveel mooier als het origineel, en voor de prijs kun je het toch niet laten.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
13 maart 2011 18:53 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Voor de prijs . . . . ? Nee hoor zeker niet, € 1.100,00 excl. MwST en verzendkosten (en op basis van jouw eigen tellers), daar kunnen nog de kosten bijkomen indien RUF het noodzakelijk vind om de tellers te revisieren Staan al heel lang op mijn verlanglijstje, maar zullen gezien de prijs daar nog wel even blijven staan Dus als D-Werx denkt zoiets te kunnen maken voor een 993 ( en tegen een interessante prijs) wil ik wel eens een babbeltje met hem maken.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
13 maart 2011 19:12 |
|
 |
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Nine-eleven,
Daar heb ik inmiddels contact over, inmiddels heb ik over de mail het voorbeeldje verstuurd in de hoop dat Ed deze kan produceren voor de 964.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
13 maart 2011 19:14 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Kan ook zonder je auto te verkopen.... Je praat voor je beurt.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 maart 2011 19:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ik geloof niet in het voeden van hongerige afrikaanse mondjes - en meen dat het hier over (de) folie op tellerplaten gaat  dus graag 'n beetje ON TOPIC blijven (dames en) heren 
|
13 maart 2011 19:30 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Het gaat al langer niet over folie maar over een zeikerd die D-Werkx te kakken wil zetten.... En een advocaat in de arm neemt voor 125 euro 
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 maart 2011 19:34 |
|
 |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
13 maart 2011 19:38 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ik sluit me bij je aan Marcel ; als D-Werx die RUF-tellers ook voor de 993 turbo zou kunnen maken voor een interessante prijs, rij ik met je mee naar Eindhoven... 
|
13 maart 2011 19:38 |
|
 |
bully
|
Tussenstand......3-0.......  Franz vergeten 4-0......
|
13 maart 2011 19:52 |
|
 |
horn
PF #57
|
het gaat in mijn ogen over gelijk halen, wat hier voor beide partijen niet gaat gebeuren. mijn voorstel is dit topic op slot gooien, verder lekker elders oh'en over tellerplaten. en deze zaak achter gesloten deuren in de rechtzaal verder laten gaan... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 maart 2011 19:59 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
@deepee: Ik snap het echt niet meer!!! Deze ondernemer houdt woord en geeft je het volledige aankoopbedrag terug, omdat je niet tevreden bent met het geleverde product! Wat wil je nou nog meer??  Geef die man gewoon zijn platen terug!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
13 maart 2011 20:19 |
|
 |
anton964
991.1 gtstholen
|
dat is wat ik ook dacht,niet goed geld terug. dat is gebeurt en klaar. als de mods even het hele zooitje vegen kunnen we hier lekker verder over de teller platen.ik zoek ook nog steeds een mooie set.
het liefs gewoon zo origineel mogelijk.ik heb er nu een setje in zitten die door schijnen met de verlichting aan. daar wil ik zo snel mogelijk van af. dus als je wat moois kan maken voor mij heel graag.
oja ,zal mij niet horen over € 125,- hoor en het dubbele ook niet.
gr anton964
|
13 maart 2011 20:47 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Laten we op dit topic aub geen slotje gooien. Schoon het dan desnoods op. Ik vind dit topic veel te belangrijk namelijk want ook ik ben al twee jaar bezig om ergens fatsoenlijke tellerplaten aan te schaffen. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 maart 2011 22:07 |
|
 |
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
Ik vindt die teller plaatjes prachtig! zou ze ook wel willen hebben voor mijn 964.
maar wat doet dp hij toch moeilijk, je heb je geld toch terug?
|
14 maart 2011 0:13 |
|
 |
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
@ M a r c: ik vrees dat jij, gezien je taalgebruik, in je ontwikkeling bij de anale fase bent blijven hangen @ D-werx: jij bent degene die het nodig vond om hier een account aan te maken om je verhaal te halen en de discussie openbaar te voeren; ik heb forummers die per PB vragen gesteld hebben per PB geantwoord. @ Rob: ik wil de tellerplaten best retourneren, maar ga dat na al deze ellende niet kosteloos doen @ Mckok: nu heb ik inderdaad, uiteindelijk, na volharding, inzet van rechtsmiddelen, .... m'n geld terug En tot slot, als vooralsnog forummers zaken willen doen met d-werx, wie ben ik dan om hen daarvan te weerhouden? We leven in en met een vrije markteconomie waar iedereen een mening mag hebben en die ook met mag anderen delen.
|
14 maart 2011 0:46 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Krijg ik nu ook een advocaat aan mijn broek? Heb je niks belangrijkers te doen....?!
|
14 maart 2011 1:04 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
@ Deepee: Normaal gesproken bemoei ik me niet met zaken die mij niets aangaan en al helemaal niet op een forum maar ik voel dat ik nu toch even iets kwijt moet. Jouw beschuldiging naar D-Werx dat hij de discussie openbaar opzoekt vind ik niet terecht. Jij bent degene die hier ,let wel, ongevraagd een bedrijf beschuldigd van het niet nakomen van afspraken en 'praatjesmaker' zonder enig uitleg. Dat de eigenaar van het desbetreffende bedrijf zich geroepen voelt om hierop te reageren is niet zo gek, je hebt het hier namelijk wel over zijn broodwinning. Het zou een heel ander verhaal zijn als dit structureel voor zou komen maar die indruk krijg ik niet. Ik heb gewoon het vermoeden dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en daardoor blijft doordrammen dat je niet het geld terug wilt hebben maar tellerplaten die wel passen. Ontzettend kinderachtig allemaal imho.
|
14 maart 2011 1:12 |
|
 |
D-Werx
Eindhoven
|
Ik wilde net wat schrijven, maar Franz was mij voor en schreef wat ik zelf dacht.
Blijf geloven dat je eigen volharding en rechtsmiddelen mij heeft doen besluiten je het bedrag te retourneren. Je weet drommelsgoed dat, toen ik dit in een vroeg stadium al voorstelde in ruil voor de platen terug, JIJ diegene was die niet thuis gaf. Ik wilde natuurlijk voor dat geld wel die platen terug en je akkoord daarop. Ik ben ook niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen. En eerst gaf je zelf aan in het uiterste geval geld terug te willen, vervolgens was je bang dat je je geld niet terug zou krijgen nadat je de platen zou retourneren. Nadat ik je aanbood eerst geld terug te storten ging je ook al niet akkoord en wilde je de herstelde platen. En vervolgens komt je bevriende advocaat om de hoek kijken. En ja, daarna heb ik het geld maar overgemaakt zonder je akkoord want ik zag die bui al hangen maar als je eerder akkoord zou zijn gegaan met mijn voorstellen had je dat lang en breed terug gekregen. Dat weet jij ook wel en dan moet je nu niet net doen alsof dat nooit mijn plan was geweest. Ten eerste kan je daar alleen maar naar gissen en ten tweede spreekt onze e-mailcommunicatie boekdelen. En nu blijkt dat het gaat om verzendkosten (wat is het, Euro 2,50, 3,00, kan gewoon per brievenbuspost)?
Jij geld terug, ik platen terug, eerlijke deal, no harm done. Nu is het: jij geld terug, jij platen, ik nasleep, jij nog steeds eisen. En laten we wel wezen: je geeft aan nu platen te hebben waar je niets aan hebt, maar de werkelijkeid daarintegen is dat je tellerplaten hebt met VDO logo's die net wat te laag staan, maar waar je wel degelijk wat aan hebt. Ze passen allemaal en zijn verder nieuw, goed gefabriceerd, onbeschadigd en geven je de informatie die je moet zien tijdens het rijden.
Leuk van die PB's, maar mijn naam staat wel openbaar vermeld, dus dat zet dan geen zoden aan de dijk.
Ik heb geen idee wat je nu wilt en waar je mee bezig bent: het lijkt nog enkel op treiteren, trachten schade aan te richten om de schade.... trachten je verlies te compenseren of zo? Neem maar van mij aan, diegene met het grootste verlies in dit verhaal ben ik nog wel (weg geld, weg platen en een hoop gecommuniceer), maar daar heb ik zelf voor gekozen, omdat de nasleep in dit soort gevallen erger dan dat is (maar zoals je ziet is dat er nog steeds). En daar zou dan wellicht nog een postzegel bovenop komen!
Dat jij je voelt behandeld als een kl---klant, maakt mijn bedrijf dan nog geen kl---bedrijf. E.e.a. heeft toch echt te maken hoe je je zelf opstelt en hoe jij je nu opstelt, moge wel duidelijk zijn. Dus mijn vraag aan je is: is het afgehandeld of niet? Ja of nee? Ik zou graag 2 letters willen zien en niet 3.
Laatst bijgewerkt door D-Werx op 14 maart 2011 3:37, in totaal 2 keer bewerkt.
|
14 maart 2011 1:36 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Als je ze niet gewoon netjes terug stuurt, wil je ze dus houden In dat geval moet je gewoon betalen Moet je ook maar eens bij je advokaat checken  Je hebt mensen die zich aan hun woord houden en je hebt pisvlekken Denk dat het in dit draadje wel duidelijk is wie wat is 
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 maart 2011 2:54 |
|
 |
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Deepee, je bent een treurige querulant, betaal die 5 euro verzendkosten, stuur die dingen terug en zoek vooral een andere hobby. Hier, schrijf je in: http://diequerulanten.di.funpic.de/Infos-Bussgelder.htmlD-Werx lijkt mij een prima winkel 
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
14 maart 2011 9:12 |
|
 |
ronbeo
|
+1 Ik ga ook D-Werx even bellen voor een setje. Uiteindelijk een hele goeie reclame geworden door een hele negatieve klant! 
_________________________________________ Het leven is te kort om slechte sigaren te roken
|
14 maart 2011 10:53 |
|
|