Auteur |
Bericht |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
 Re: Forummers' Fietsen
Marcel, op onze leeftijd is een fully een must Ik wil die tractie iig niet meer missen  Lockout blijft dus ook ongebruikt. Ik zal binnenkort wel een datum posten, leuk 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 mei 2010 14:39 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Voorzie één probleem, rij tegenwoordig een sedan dus gaat fietsie niet inpassen 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
21 mei 2010 14:42 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
In mijn Omega en 626 sedans kon hij zonder wielen in de achterbak. Ging zo ook mee op vakantie. Kan de achterbank niet plat 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 mei 2010 14:45 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Mooi fietsie Radboud  Geniet ervan!
_________________________________________ rouge et noir
|
21 mei 2010 15:20 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
[quote="Rad911"] Vandaag mijn Jekyll ingeruild voor een Rush  Je mist wel de helft van je voorvork,maar wel een leuk klein zadeltje 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 mei 2010 16:08 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je valt zo in elk geval niet zo snel van je fiets 
|
21 mei 2010 16:15 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Achterbank kan plat maar of ik het dan gaat redden in zo'n 3-reihe? Wellicht nog een biker uit de regio met (dubbele) fietsendrager. Volg het draadje en zullen zien......
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
22 mei 2010 8:04 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Deze Porsche was al te zien op Ligfiets.net en BentBlog, maar ik vond dat het hier ook nog eens mocht getoond worden. Enjoy...  Website: http://ferdinand.johannes-l.net/Video: http://www.youtube.com/watch?v=GaQB_tgS7f0
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
31 mei 2010 18:35 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
|
31 mei 2010 20:41 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Ik zoek ook nog een fiets, een zo comfortabel mogelijke fiets waarmee je zo hard mogelijk kunt fietsen. Volgens mij heb ik de ideale fiets gevonden in de Koga Miyata Roadchamp. Of heeft iemand andere suggesties? 
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
05 jun 2010 19:16 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Het gaat mij om de beste mix tussen "zo snel mogelijk" en "zo comfortabel mogelijk". De Koga Miyata Roadchamp (of soortgelijk model van de concurrentie) lijkt mij dan hoge ogen te gooien. Zag ook zo'n fiets van Orbea (de Spatios), weet niet of dat een goed merk is.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
06 jun 2010 13:05 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Fiets je tijdritten?
|
06 jun 2010 14:36 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb de Koga TERRALINER ALLOY alweer 16 jaar in bezit. Echt een superfiets.  Mijn broer heeft onlangs een Cube gekocht en ik was echt onder de indruk van deze fiets in de zin van betaalbaar, kwaliteit en mooie looks. http://www.cubebikes.nl/?rubriek_id=341 ... ct_id=3450
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
06 jun 2010 15:09 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Kun je daar een beetje snel mee doorfietsen? Ik zag 'm gisteren bij de fietsenzaak en er zaten een soort van terreinbanden onder 
|
06 jun 2010 15:14 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb er antilek snelle Vredestein banden onder laten zetten, dat fietst ook iets beter. Ik heb er een tijdje woon / werk mee gereden is 22 KM. Het lukte mij onder de zweetgrens te blijven, maar wel boven de 25 KM gemiddeld. Een race fiets hou je niet bij, maar een gewone fiets of Mountainbike, houdt mij weer niet bij. Mijn advies zou zijn kijk eens bij Cube en neem er een met voorvering, remschrijven en spatborden OF koop die van mij, dan ga ik zo'n Cube halen. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
06 jun 2010 17:37 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik vind die Koga Lightrider (G) ook wel mooi voor 1250,= http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... ullSpecs=1
|
06 jun 2010 17:51 |
|
 |
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
14 aug 2010 6:56 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Die is leuk. Het doet mij denken aan het artikel in het AD van vorige week over de opkomst van de FixedGear bike. Een fiets zonder remmen. http://www.rotterdamfixedgear.com
|
14 aug 2010 10:09 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Je remt door tegendruk te geven op de pedalen. 
|
14 aug 2010 10:45 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
@ Ironpadje: Dat is wel een heel gaaf fietsje. Bizar om te zien. 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
14 aug 2010 10:58 |
|
 |
ironpatje
|
gisteren een nieuwe voorste plateau (kettingblad) besteld : een 65 (need for speed)
|
14 aug 2010 22:37 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Ik ben nog steeds aan het kijken naar een fiets, heb mijn eisen wat bijgesteld. Het wordt waarschijnlijk een vakantiefiets à la Santos Travelmaster 2.8, met Rohloff naaf. Het kan ook nog een Koga World Traveller worden. Of een Idworx EasyRohler. Iemand ervaring met één van deze fietsen? 
|
14 aug 2010 22:47 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Erwin, de Koga's krijg je geen spijt van. Ook daar moet je kijken wat je wilt. Een Koga World Traveller of een Koga Miyata Roadchamp zitten nog wel fiks wat verschillen tussen. Qua kwaliteit wel topfietsen. Ik heb vanaf mijn 25e Koga's gehad en nooit een weg hoeven doen vanwege de ouderdom maar gewoon omdat ik wat nieuws wilde. Die dingen zijn niet stuk te krijgen (met een beetje onderhoud)
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
14 aug 2010 23:58 |
|
 |
erwin996
M140i
|
Ik had me er eerder nog niet echt in verdiept en toen ik die Roadchamp zag staan bij de plaatselijke fietsenhandel leek dat me wel een leuke fiets. Ik ben inmiddels wat beter ingevoerd in de fietswereld en heb zelfs een fietsforum ontdekt!  ( www.wereldfietser.nl). Bij nader inzien zie ik meer in een wat praktischere all-round fiets die je overal voor kunt inzetten, tot vakanties aan toe. Ik zie een fietsvakantie in IJsland, Noorwegen of Zwitserland wel zitten  Heb al op een Koga proefgereden, eerdaags nog op bezoek bij de Santos fabriek..
|
15 aug 2010 0:14 |
|
 |
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
Das snel! Hopelijk ga je die tijdfiets langer houden Wat is een goed gewicht voor een tijdfiets? Heb nu een 'gewone' fiets (merk Sensa) die rond de 8,5 kilo ligt...volgende week Elfstedentocht fietsen. Lekker
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
23 aug 2010 14:31 |
|
|