Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Felle benzinegeur 3.2 '86
Goed opgelet op de sleutelclub
|
20 maart 2011 12:38 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Renertzes en Ewout , moet beiden teleurstellen , benzinegeur is terug Filter NU kurkdroog , nu komt de geur uit de motercompartiment en natuurlijk niks te vinden HELP zou het kunnen dat het van de injecteurs komt? ik heb nl. de 3 rechtse open gehad en deze daarna met vaseline er terug in gestoken ,zijn wel alle 3 droog
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
21 maart 2011 16:56 |
|
|
bully
|
Gooi er injectorreiniger in en ga een flink stuk rijden, ik heb het soms als het vriest en ik de auto voor kleine stukkies gebruik. Als ik daarna weer een flink stuk gereden heb is het weer weg. Dacht dat dan een injector bleef hangen door de gum icm de kou.
|
21 maart 2011 17:31 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Bully, zal ik morgen gaan proberen ,wie weet
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
21 maart 2011 19:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nou Bully, heb het vandaag geprobeerd 50tal km gelijk nen gek (hoop dat ik geen pasfoto kado krijg ) en njet nog steeds dezelfde geur Misschien dat ik wat meer geduld moet hebben , we zullen zien al geloof ik er niet in , geur is te sterk , kan onmogelijk (volgens mij) vanbinnen uit de motor komen , maar zoals gezegd , miss. wat meer geduld en (nog meer ) kmeters gr Diablo
|
23 maart 2011 0:07 |
|
|
horn
PF #57
|
je woont toch niet toevallig naast een benzinestation?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 maart 2011 6:34 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Rij anders ff naar Olav van SpeedService. Is volgens mij maar een kilometer of 35 rijden voor je. Net genoeg om warm te worden. Die had het bij mij ook zo gevonden en gemaakt. Je kunt ook een lucifer gebruiken, daar waar het sneller fikt dan je zou verwachten lekt het meestal. Geintje natuurlijk.......
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 maart 2011 14:21 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Nou ik zou toch maar wel voorzichtig zijn !!! ze staan zo in de fik hoor !!
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
23 maart 2011 18:43 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nou Jongens , ik heb het eindelijk gevonden - 930 110 411 03 verbindingslang achterkant van linker naar rechter cylinders , nou de vraag ! waar ga ik nu snel een andere vinden ? misschien dat iemand een adres in mijn omgeving weet die deze kan repareren ? gr Diablo
|
23 maart 2011 19:49 |
|
|
bully
|
FF cabriowim vragen, die weet dat wel......
|
23 maart 2011 20:07 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
23 maart 2011 20:39 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
licht ontvlambare situatie
|
23 maart 2011 20:40 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Speedservice, 35 km verderop (Born in Limburg). Die hebben dat vast liggen. Bel wel ff met Olav want ze hebben het razend druk. De mijne staat er nu ook voor een grote beurt. Ze verkopen daar ook de onderdelen los dus als je het zelf wilt fixen dan kun je het daar wel halen. www.speedservice.nl
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 maart 2011 20:45 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Tja Richard , als je de Porsche bedoeld ... ik durf er zo niet meer mee rijden (Heb al een zware brandwonde) Als je Wim bedoeld dan ..................... @ Delnoy : zal morgen ff bellen , bedankt nogmaals
|
23 maart 2011 20:48 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Jongens , Voorlopige oplossing
|
23 maart 2011 22:46 |
|
|
bully
|
Netjes gaat dat niet rammelen?....
|
23 maart 2011 23:09 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Bully, denk het niet , heb het nl. met strips vastgemaakt aan een andere leiding , zit tamelijk strak is trouwens maar een voorlopige oplossing , gr Diablo
|
23 maart 2011 23:16 |
|
|