Deze middag nog even aan de slag geweest met de Audi RS6, en heb nu de perfecte afstelling gevonden en perfecte tijd gereden. Blijft lekker stabiel op hoge snelheid, en is zelfs iets overstuurd nu, wat ik heerlijk vind om te rijden. Dus wie interesse heeft, krijgt vanavond de afstellingen.
29 maart 2011 16:12
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Re: GRan Tourismo 5
Ik heb wel interesse, waarom zou ik (proberen) het wiel uit te vinden als het al gedaan is.
omdat het een half uur duurt voordat Wim het allemaal heeft uitgelegd vervolgens maakt de stuurmanskunst het verschil en die is vaak bij Wim beter / consistenter
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
29 maart 2011 17:26
cabrio wim
@Denis, heb wel van een nerveuze bak wel een stabielere gemaakt, en als ik vanavond even de setting doorgeef zul je schrikken, want in het echt zal dit niet werken denk ik.
29 maart 2011 17:49
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Wim, bedoel je de R6 avant die je via de dealer kan kopen?
Ja en dan naar het onderdeel waar je de olie kunt verversen, kweet de naam even niet en dan niet naar de olie gaan maar helemaal rechts, klikken op ombouwen naar race auto. Daarna na tuning en hem nog maximaal vermogen geven. Kom je boven de 900pk uit.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
29 maart 2011 19:35
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Gert schreef:
Komt er vanavond nog een Porscheforum gameroom in GT5?
ik moet hier nog even toestemming vragen
29 maart 2011 19:36
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Voordat Gert straks echt zo'n Ascona gaat kopen ff een kleine waarschuwing
Was weer gezellig gisteren
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
30 maart 2011 11:56
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Op de één of andere manier werd ik er iedere keer uitgegooid en inloggen ging alleen via Jochem vreemd genoeg.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
30 maart 2011 12:08
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Het kostte mij ook 2 a 3 keer voordat ik er in kwam daarna geen problemen gehad, gameplay was niet altijd even soepel De dinsdag is volgens mij een populaire avond in europa.
het lijkt me trouwens nog steeds leuk om een flinke race op de NS te rijden. dezelfde auto, boost licht en dan 10 ronden of zo. nog meer gegadigden om dit een keer op een geplande avond te doen?
Gewoon niet mee laten rijden, vanaf het begin er al uitgooien. Vlak voor een race de onbekenden kicken en klaar. Die Lelie kent je vast niet, anders had ie niet zo gereageerd... mocht ie je toch ooit eens op je schouders kloppen dan komen we je zeker helpen!
het lijkt me trouwens nog steeds leuk om een flinke race op de NS te rijden. dezelfde auto, boost licht en dan 10 ronden of zo. nog meer gegadigden om dit een keer op een geplande avond te doen?
Zal best leuk zijn, maar dan zonder boost, en wel met een gelijk gestemde auto, dus b.v een DTMer met allen dezelfde pk's.
30 maart 2011 20:57
cabrio wim
D.D. schreef:
Gisteren eindelijk mijn eerste "doods"bedreiging ontvangen van lelie2002....... Sommige mensen nemen het spel wel heel erg serieus...
Niet te serieus nemen Peter.
Ben ik gelukkig niet de enige meer, die hier met de dood bedreigt is via een antwoord of spel.
30 maart 2011 21:00
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Citaat:
D.D schreef:Gisteren eindelijk mijn eerste "doods"bedreiging ontvangen van lelie2002....... Sommige mensen nemen het spel wel heel erg serieus...
Citaat:
Gert schreef:Die Lelie kent je vast niet, anders had ie niet zo gereageerd... mocht ie je toch ooit eens op je schouders kloppen dan komen we je zeker helpen!
Zeker weten, maar ik kom dan wel met een vol busje
PS: Laaste tijd niet meegedaan, te laat met werken gisteren nog ff ingelogd, maar weer uitgezet die PS3
30 maart 2011 21:27
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bedreigd worden door een 9 jaar oude bloem.... moet niet gekker worden 10 rondjes ring.... count me in
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
31 maart 2011 0:05
Ruudje
Cool als het zo fanatiek gaat doe ik misschien, als ik mag natuurlijk, ook mee. Ik ben al een poos niet met de dood bedreigt, wordt wel weer eens tijd.
Alleen moet ik nog heel hard oefenen heb pas 4 uurtjes een racespel gespeeld. (in mijn gehele leven) ik sta meer naast de baan dan er op.
31 maart 2011 7:31
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
D.D. schreef:
Gisteren eindelijk mijn eerste "doods"bedreiging ontvangen van lelie2002.......
Ik weet niet hoe dat bij GT5 zit maar bij CoD kun je melding maken van dat soort gastjes. Dan worden ze voor een x-aantal weken geblokt. In het verleden ooit eens een vervelend akkefietje gehad met een jongen via Marktplaats. Die zat te bieden op zijn eigen producten. Op het moment dat ik 'm daarover een mailtje stuurde kreeg ik ook allerlei doodsbedreigingen aan mijn adres. Gelukkig is Google mijn vriend en achterhaalde ik dmv zijn nickname al snel zijn telefoonnummer, die op een andere site gewoon vermeld stond, en heb even met die jongen gesproken. Dat helpt goed kan ik jullie zeggen.
Maarre, 10 rondjes Ring lijkt me een prima idee.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
31 maart 2011 10:13
cabrio wim
Franz schreef:
Ik weet niet hoe dat bij GT5 zit maar bij CoD kun je melding maken van dat soort gastjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum