Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
|
20 feb 2011 15:49 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zou graag willen weten waarom de kroeg is verdwenen. Eén scheve schaats kan dat toch niet zo beïnvloeden?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 maart 2011 21:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
"Wegens is de kroeg tijdelijk gesloten." Nee, de credits daarvoor zijn niet voor mij.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 maart 2011 21:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
zou graag willen voorstellen dat moderators anoniem kunnen werken , betekent dat het ook niet op de moderator gespeeld kan worden oftewel kan niet persoonlijk worden . Nu is het dat je kijkt wie de moderator en dus gekleurd reageert daar je bv eerder een akkevietje hebt gehad ....
_________________________________________ Timeless objects
|
28 maart 2011 22:01 |
|
|
horn
PF #57
|
voor. ben je gelijk van die beledigde calimero reactie's af
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 maart 2011 22:09 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ben het ook overwegend eens met de opmerking van Amandus. Aan de andere kant probeer ik zo rechtvaardig mogelijk te handelen. Zoals een goed verstaander al begrepen moet hebben, heb ik het laatste stukje van het café even gereinigd. hoef daar op zich niet anoniem in te blijven
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
28 maart 2011 22:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Mijn vraag was ook niet wie....maar waarom. Wie stel ik eventueel per pb als ik behoefte heb aan dat antwoord.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 maart 2011 22:15 |
|
|
amandus
Timeless
|
Siggie ....zo vermoeiend ben je soms....doe eens makkelijk
_________________________________________ Timeless objects
|
28 maart 2011 22:17 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ook het waarom heb je kunnen lezen in het bewuste topic, heb aangekondigd dat wanneer het niet zou stoppen met het ruzie zoeken en het op de persoon spelen, ik zou gaan vegen. (inclusief mijn eigen berichten )
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
28 maart 2011 22:19 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Tot nu toe vind ik dat Henk zijn werk prima doet
|
28 maart 2011 22:29 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Top voorstel. Een anonieme mod kan ook harder optreden indien nodig zonder dat hij op een meeting steeds weer achterom moet kijken.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 maart 2011 22:44 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Nu even een heel belangrijke vraag Waarom staan de bezoekers van de laatste 24 uur eigenlijk in 2 groepen van A-Z
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
29 maart 2011 19:40 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Gescheiden door wel of geen hoofdletter als beginletter.
|
29 maart 2011 19:41 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ben blij dat ik dit eindelijk weet Jaap, fijn dat je die vraag stelt
|
29 maart 2011 19:47 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mensen, dit topic wordt aan het einde van vandaag opgeruimd (Edit: done! ), en wordt dan weer terug gezet zoals het bedoelt was... Voor vragen en opmerkingen, over dingen die aan het forum opvallen. Het lijkt wel alsof de "discussie" hierboven overal gevoerd moet worden, en ik denk dat Delnoy het erg goed zegt. Laten we eens proberen om het hier weer gezellig te krijgen, in plaats van op elke slak zout te leggen, achter elk woord iets te zoeken en zeker niet als laatste elke beslissing die genomen wordt door ons team te betwisten
|
30 maart 2011 7:51 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Hulde voor de man die l*lde
|
30 maart 2011 9:32 |
|
|
arjan
|
On topic
pb blijft in postvak uit staan na verzenden en deze komt niet bij verzonden items. Daaruit lijkt alsof hij niet verzonden is?
Wat kan dat zijn.
|
31 maart 2011 9:37 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dan heeft de geadresserde hem nog niet geopend
|
31 maart 2011 9:44 |
|
|
arjan
|
thanx, dan heeft de geadresseerde er nu wat meer te openen
|
31 maart 2011 10:17 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Kan deze pb van Gerardus er niet snel er af gehaald worden?
Edit by mod: tekst ook hier verwijderd
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
09 mei 2011 14:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Waarom plaats je openlijk een PB als je juist wilt dat deze geveegd wordt?
|
09 mei 2011 14:42 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
mod aub even kijken in het bella rit draadje kijken het betreft een post en inderdaad ongepast
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 mei 2011 14:56 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
sorry. ik begrijp nu dat ik de knop "melden" had moeten gebruiken.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
09 mei 2011 15:06 |
|
|
horn
PF #57
|
geen idee waar dit over gaat, maar ik kan er in dat topic niks (meer?) over vinden. anyone?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 mei 2011 15:27 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
inderdaad is de post verwijderd, wel zo handig om de tekst in dit draadje ook te verwijderen - nothing to read here people, move on - Edit by mod: tekst uit betreffende post verwijderd
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 mei 2011 15:34 |
|
|