Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 6:01

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Met een HTC desire is er "nothing left to desire" heb ik een Android-goeroe hier op het forum wel eens horen beweren :wink:

29 maart 2011 20:34
Profiel
Cayman S

Modernste en snelste telefoon is de LG Optimus 2x Speed. Zou voor deze gaan als ik uitbovenstaande link zou moeten kiezen. Komt kwa spec's erg dicht in de buurt van de Samasung Galaxy S II.

Hier staat één test van het toestel: http://www.androidplanet.nl/23869/lg-op ... ed-review/

René

29 maart 2011 20:37
Profiel
3.2S
010
1) HTC Desire (nothing left to be Desire(d)
2) LG Optimus 2 x speed
3) Samsung Galaxy S

Advies is om naar een T mobile shop te gaan en ze alle 3 te gaan bekijken. Ik sta nu op het punt om mijn Desire in te ruilen en ben er nog niet uit. Waarschijnlijk gaat het de HTC Incredible worden. Ik zou niet voor het toetsenbord kiezen. Dat gaat in de regel trager dan via je scherm.

Hier heb ik een artikel geschreven over welke apps ik gebruik.
http://www.androidworld.nl/76441/over-o ... d-edwin-v/

De interessante apps kan je met één klik overnemen.
http://www.appbrain.com/user/Barolo010/ ... -the-phone

29 maart 2011 22:19
Profiel WWW
Moderator
PF #57

29 maart 2011 22:32
Profiel
Cayman S
barolo schreef:
1) HTC Desire (nothing left to be Desire(d)
2) LG Optimus 2 x speed
3) Samsung Galaxy S

Begrijp je 1e keuze niet. Toestel is nu al 1 jaar oud. HTC heeft dit jaar de plank flink mis geslagen met hun toestellen. Ze komen nu al met sneller versies voor Q2 of Q3 van dit jaar.
Begrijp niet waarom hun niet gelijk met een dualcore processor zijn gekomen.

Desire zou bij mij ver onderaan dit rijtje staan.

René

29 maart 2011 22:34
Profiel
Moderator
PF #57
hoe is LG tegenwoordig met telefoons? heb de Chocolate en de Secret gehad, was nou niet echt laaiend enthousiast over de kwaliteit...

29 maart 2011 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Gents,

Ik werk sinds kort met een Blackberry Torch, maar vind de levensduur van de batterij erg tegenvallen. Na een nacht lang in de lader gelegen te hebben is het ding bij normaal gebruik (redelijk veel mailen en weinig bellen) binnen 12 uur leeg. Hebben jullie hier ook last van?

29 maart 2011 23:01
Profiel
3.2S
010
LG is nog steeds geen state of the art, vandaar dat ik die op 3 heb gezet. Samsung is net ff iets minder dan HTC.

Ik heb ff voor je gezocht en zou toch voor de HTC Incredible gaan en die kopen bij de PDAshop.
http://www.pdashop.nl/product/123417/ht ... ble-s.html

Laatst bijgewerkt door barolo op 29 maart 2011 23:38, in totaal 1 keer bewerkt.

29 maart 2011 23:04
Profiel WWW
Cayman S
barolo schreef:
LG is nog steeds geen state of the art, vandaar dat ik die op 3 heb gezet.

Volgens mij staat de LG op 2. Heb je de nieuwe LG al getest? Vriend van me wel, vond hem goed alleen zijn toestel belde niet echt super.
Bleek aan het toestel te liggen.

René

29 maart 2011 23:07
Profiel
3.2S
010
Sander van AndroidWorld heeft hem getest.

Zwakke punten

Matige software-ervaring <<TELT ZWAAR>>
Afspelen van video’s gaat niet altijd even soepel
Scherm ‘lekt’ achtergrondlicht bij zwart beeld <<TELT HEEL ERG ZWAAR>>
Conservatieve schermresolutie
Toestel is wat lang
Geen nieuwe toepassingen van dual-core processor

HTC Incredible
http://www.kieskeurig.nl/gsm/htc/incred ... ws/955000/
Over gestapt van de Iphone 3G naar dit apparaat en wat ben ik hier blij mee. HET IS MEGA sneller alles is gratis, werkt 10X sneller en zonder problems. Dus voor mij echt super een verbetering.Heerlijk overzichtelijk toestel en fijne apps. Het verdiend een dikke tien.......... <<Dus say no more 924>>

29 maart 2011 23:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
horn schreef:
hoe is LG tegenwoordig met telefoons? heb de Chocolate en de Secret gehad, was nou niet echt laaiend enthousiast over de kwaliteit...

Chocolate was wel leuk qua design. :mrgreen:

Zou als potentiele koper ook eens kijken naar de SE Xperia ARC en Samsung Nexus S.
Laatste is wat groot maar worden beiden zeer goed verkocht en krijgen lovende recenties.

heb zelf een tijdje geleden een P 9521 (porsche) telefoon gekregen. was ook leuk destijds met de vingerafdruk scanner ingebouwd. hahaha

gr
Jurrie

30 maart 2011 0:43
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ik heb diverse Q-tek (tegenwoordig HTC) en HTC’s gehad en was er altijd erg tevreden over totdat de TouchPro2 uitkwam. Ik heb deze gekocht en niets dan ellende mee gehad. Omdat ik hem net gekocht had en hij vrijwel direct naar de kl… ging heb ik hem in eerste instantie aangeboden ter reparatie maar een maand later was hij weer kapot. Wederom opgestuurd maar omdat ik van mijn werk uit graag telefonisch en per e-mail bereikbaar ben heb ik via marktplaats een tweedehands iPhone 3G kunnen kopen.

Voor mij niets anders meer dan een iPhone. Ik heb een 3G en een 3GS gehad. Sinds enkele maanden een iPhone 4. Wat een gave toestellen.

Toegegeven, ze kosten een paar centen maar dan heb je echt wel wat……..

30 maart 2011 0:49
Profiel
‘64 Kever
@horn: en die 3GS, 8GB versie van de iPhone niks dan? ;) (hehehe).... Gisteren met een Android telefoon gespeeld bij een klant. Vond het een rare interface, maar da's gewenning gok ik, maar vooral niet zo 'afgewerkt' als een iPhone. Kan het verschil niet in een paar woorden uitleggen, maar hij viel me wat tegen.... En nee, weet serieus niet meer welke het was, het ging om het Android principe....

30 maart 2011 7:58
Profiel Facebook 
Cayman S
Heb zelf een iPhone 2G en 3GS gehad. Beide fijne toestellen en de iPhone 4 hebben veel collega's.
Helemaal niets mis mee, heb zelf nu de Galaxy S, omdat deze bijna niet stuk zou kunnen, wat beide iPhone's wel deden door mijn eigen schuld. Galaxy kreeg ik ook stuk na 2 weken uit mijn zak gevallen en toen erop gaan staan. Glas stuk, maar deze was vrij eenvoudig te reparen.
Moet zeggen dat ik Android veel fijner vind dan de Iphone's maar dat is persoonlijk. Het super Amoled scherm van de Galaxy S is echt super en er komt geen enkel scherm in de buurt op dit moment.

René

30 maart 2011 8:36
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Ik sta op het punt om de HTC Incredible S te kopen. Ik ben alleen bang dat HTC de boot mist (voorlopig) door geen dualcore processor te gebruiken. Ik lees dat de Samsung Galaxy S II nog niet echt goed gebruik kan maken van de dualcore, maar dat is een kwestie van soft/firmware upgrades.
Een belangrijke reden om voor HTC te gaan is de geweldig service die ik kreeg toen mijn HTC touch stuk ging (ik gebruik hem nog steeds, batterij gaat langer mee dan van de nieuwe generaties).
Hier links naar tests op Tweakers, ik weet niet of die al hier genoemd zijn:
Introductie nieuwe HTC toestellen.
Test HTC Incredible S
Test Samsung Galaxy S II
Op tweakers staan ook al een paar ervaringstests.

30 maart 2011 9:15
Profiel
3.2S
010
Deze zomer heeft HTC de Pyramid met dual-core processor aangekondigd. Je hoeft niet bang te zijn, dat ze de boot missen. Het is de appel die ver van de boom gaat vallen.

30 maart 2011 21:14
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
De zomer is nog niet eens begonnen mien jong.

30 maart 2011 21:29
Profiel
Cayman S
barolo schreef:
Deze zomer heeft HTC de Pyramid met dual-core processor aangekondigd. Je hoeft niet bang te zijn, dat ze de boot missen. Het is de appel die ver van de boom gaat vallen.

Geloof je het zelf. Volgens mij heb je de laatste winst cijfers niet gezien. Apple is langzaam een lifestyle voor veel mensen aan het worden.

En HTC komt nu opeens met een dual-core processor, deze hadden ze niet op de presentatie toen ze de modellen 2011 lieten zien. Als deze al eerder gepland was begrijp ik het niet dat ze deze niet eerder gepresenteerd hebben.
Indien deze niet gepland, ben ik bang voor de kwaliteit.

René

30 maart 2011 22:01
Profiel
‘64 Kever
MY00 schreef:
Geloof je het zelf. Volgens mij heb je de laatste winst cijfers niet gezien. Apple is langzaam een lifestyle voor veel mensen aan het worden.
Hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaaar nou bij?

Overigens is Apple een lifestyle voor twee groepen mensen aan het worden. De eerste groep die logisch is (de mensen die een iPod, iPhone, iPad, iMac en MacBook Pro in huis hebben :oops: ) en de mensen die TEGEN zijn. Niet omdat ze het geen mooi product vinden, maar omdat ze TEGEN zijn ;) (en nee, hier bedoel ik serieus niemand mee!)

Een beetje hetzelfde als je een paar jaar terug zag, met Microsoft-adepten, en anti-Microsoft-adepten ;)....

31 maart 2011 15:00
Profiel Facebook 
3.2S
010
wolf schreef:
De zomer is nog niet eens begonnen mien jong.

http://tweakers.net/nieuws/73571/nieuwe ... ramid.html Say no more 924

31 maart 2011 17:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ik ben erg tevreden over de Nokia 1600. Dat was in 2007 nog het best verkochte mobieltje!
Hij doet het nog steeds!

31 maart 2011 17:27
Profiel
3.2S
010
Horn is een tevreden Nokia gebruiker. Enig idee waarom hij een advies vraagt voor de aanschaf van een Android toestel?

Wat Google Apps oplevert

Onderzoeksbureau Forrester concludeert na onderzoek dat bedrijven die overstappen op Google Apps een solide ROI kunnen behalen binnen afzienbare tijd (zeven maanden). Andere voordelen zijn de stijging in productiviteit van de eindgebruiker en het bezuinigen op huidige (kostbare) e-mail- en collaboratiesystemen.

Positieve en tastbare impact op IT en eindgebruikers
Eindgebruikers werken efficiënter met Google Apps
Bezuinigen op legacy e-mail en productiviteitsoftware

01 apr 2011 0:44
Profiel WWW
Lada
Helemaal in het zuiden.
Laten we alles in de "Cloud" gooien, dan hoeven we helemaal niet meer naar kantoor. Het nieuwe werken werkt. Alleen een beetje jippie met bedrijfsuitejes als je geeneens weet wie je collega's zijn.

01 apr 2011 0:51
Profiel
Moderator
PF #57
ben nog steeds een tevreden nokia gebruiker. blijf dat vooralsnog ook. ging om totmbo. die heeft barolo's advies opgevolgd en is bij t-mobile in de winkel de look en feel (and play) van die toestellen gaan bekijken. heeft uiteindelijk gekozen voor de samsung galaxy S. dank voor de tips hier! :salut:

01 apr 2011 6:36
Profiel
‘64 Kever
barolo schreef:
Horn is een tevreden Nokia gebruiker. Enig idee waarom hij een advies vraagt voor de aanschaf van een Android toestel?
Wat Google Apps oplevert
Onderzoeksbureau Forrester concludeert na onderzoek dat bedrijven die overstappen op Google Apps........

Wat heeft Google Apps te maken met Android? Of begrijp ik het argument verkeerd ;)...

01 apr 2011 9:01
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 100  Volgende