Auteur |
Bericht |
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw. Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was. Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen. Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was. Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti". Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden. Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus. "Schat", zei ze, "je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen". "Geef maar hier", antwoordde hij. Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel. Ze pakte de kaart en las: 5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
11 nov 2010 22:10 |
|
|
drknauf
|
BI TURBO,S
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 nov 2010 20:52 |
|
|
bully
|
|
15 nov 2010 23:35 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Joris heeft weer verder geschreven. Briljant stukje guerilla marketing vlgs mij, maar dat mag de pret niet drukken.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
16 nov 2010 16:13 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Als dat guerilla marketing is, dan is het idd bril-jant
|
16 nov 2010 18:27 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
HEBBEHEBBEKIJKE
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 nov 2010 11:02 |
|
|
Sandman
|
Die app moeten ze maar snel in de itunesstore zetten Lekkuhhrr
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
17 nov 2010 11:06 |
|
|
drknauf
|
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 nov 2010 11:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
FF je KB omdraaien , hey je zuiderburen in je fam, Knauf
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
18 nov 2010 11:42 |
|
|
Sandman
|
It's a slow day in a little East Texas town. The sun is beating down, and the
streets are deserted. Times are tough, everybody is in debt, and everybody
lives on credit.....
On this particular day a rich tourist from back east is driving through town..
He stops at the motel and lays a $100 bill on the desk saying he wants to inspect the rooms upstairs in order to pick one to spend the night.
As soon as the man walks upstairs, the owner grabs the bill and runs next door to pay his debt to the butcher.
The butcher takes the $100 and runs down the street to retire his debt to the pig farmer.
The pig farmer takes the $100 and heads off to pay his bill at the supplier of feed and fuel.
The guy at the Farmer's Co-op takes the $100 and runs to pay his debt to
the local prostitute, who has also been facing hard times and has had to
offer her "services" on credit.
The hooker rushes to the hotel and pays off her room bill with the hotel owner.
The hotel proprietor then places the $100 back on the counter so the rich traveler will not suspect anything.
At that moment the traveler comes down the stairs, picks up the $100 bill, states that the rooms are not satisfactory, pockets the money, and leaves town.
No one produced anything. No one earned anything.
However, the whole town is now out of debt and now looks to the future with a lot more optimism.
|
18 nov 2010 11:45 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Behalve de hoteleigenaar dan
|
18 nov 2010 13:58 |
|
|
Wimpie77
|
Was al gepost in Nederlands...
_________________________________________ * * *
|
18 nov 2010 14:13 |
|
|
Sandman
|
Tsja.. . ikke niet gezien. Kreeg 'm vanmorgen in de mailbox.
|
18 nov 2010 14:43 |
|
|
bully
|
|
18 nov 2010 15:05 |
|
|
Wimpie77
|
Woehaaaaa!!! Vooral de tekst eronder!!!
|
19 nov 2010 16:41 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
2 joden Twee joden gaan in het Constant Vanden Stock Stadion om een kaartje te kopen voor Anderlecht. Vraagt het vrouwtje aan de balie: “Zijn jullie besneden?”. Waarop de twee joden elkaar aankijken en zeggen: “Eh, ja”. Zegt het vrouwtje: “Dan komen jullie er niet in, om bij Anderlecht een kaartje te kopen moet je een complete l.u.l zijn”.
|
20 nov 2010 10:51 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Interessant stukje geschiedenis :
In 1872 vonden de Arabieren het condoom uit, met behulp van de dikke darm van een geit.
In 1873 hebben de Britten het enigszins verfijnd toen ze op het idee kwamen door de darm eerst uit de geit te halen.......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
20 nov 2010 13:41 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Mededeling:
Cursus rietdekken afgelast..........
Riet is ziek.
|
21 nov 2010 13:38 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Die laatste heeft wel een hele lange
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
22 nov 2010 16:25 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
23 nov 2010 11:48 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Gatver,dat spaart weer een maaltijd uit
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 nov 2010 12:50 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik vind dat de oorbellen van die onderste vent veel te groot zijn
|
23 nov 2010 13:00 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2010 16:05 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Die latten bij die skilift.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 nov 2010 16:38 |
|
|
Wimpie77
|
In een vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economyclass-gedeelte naarhet businessclass-gedeelte en laat zich in zo'n comfortabele zetel vlijen.
Een steward ziet dat en gaat haar achterna. Hij tikt de blondine op de schouders en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: "Sorry mevrouw, maar dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass."
De blondine roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!"
De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen.
"Mevrouw," zegt hij, "waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economy-gedeelte te begeven."
De vrouw roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!"
De co-piloot meldt dit aan de piloot en die zegt op zijn beurt: "Wacht maar, pfffff.... Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek 'blonds'."
De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economy-gedeelte.
De steward en de co-piloot vragen aan de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft.
"Simpel," zegt de piloot, "ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Montreal gaat."
|
30 nov 2010 16:56 |
|
|