Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 6:10

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Ik snap wel als je een Appel fan bent, dat je niet veel van Google apps begrijpt. Gelukkig is er Wikipedia die dat allemaal uitlegt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Android

In de praktijk betekent dit dat als je een Google account hebt (Gmail) en je koopt een nieuwe Android phone, dat je alleen je Google account hoeft op te geven en al je email, agenda, contactpersonen en documenten automatisch gesynct worden. Je hoeft niet eens te syncen met je PC, want dat gebeurt automatisch met je Google account (OTA).

Als je op je PC in Google Maps een locatie als favoriet aangeeft, dan kan je met je Android phone direct navigeren naar je favoriete locaties. Zo zijn er nog wel meer voordelen.

01 apr 2011 12:11
Profiel WWW
Amsterdam
barolo schreef:
Ik snap wel als je een Appel fan bent, dat je niet veel van Google apps begrijpt.
:shock:
Inmiddels ervaar ik het als irritant, dat eindeloos posten pro android en twitter, en contra apple. Daarbij met regelmaat het gezonde verstand van andersdenkenden in twijfel trekken zegt wel iets over de state of mind van de self-declared goeroe... :bang:

01 apr 2011 18:07
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
net m'n feun 4 opgehaald. lekker schnell. veel betere picas. mooier.

01 apr 2011 18:47
Profiel
Cayman S
barolo schreef:
Ik snap wel als je een Appel fan bent, dat je niet veel van Google apps begrijpt.

Ik snap wel dat je als Android fan, niet veel van Apple weet. Maar de naam verkeerd schrijven is toch wel heel erg :mrgreen:

Afbeelding

René

01 apr 2011 18:48
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
LeoH schreef:
barolo schreef:
:shock:
Inmiddels ervaar ik het als irritant, dat eindeloos posten pro android en twitter, en contra apple. Daarbij met regelmaat het gezonde verstand van andersdenkenden in twijfel trekken zegt wel iets over de state of mind van de self-declared goeroe... :bang:

Beetje analoog aan wasser -vs- luft - discussie.
Waar zou het toch vandaan komen?!
:popcorn:

01 apr 2011 20:47
Profiel
‘64 Kever
barolo schreef:
Ik snap wel als je een Appel fan bent, dat je niet veel van Google apps begrijpt. Gelukkig is er Wikipedia die dat allemaal uitlegt.....In de praktijk betekent dit dat als je een Google account hebt (Gmail) en je koopt een nieuwe Android phone, dat je alleen je Google account hoeft op te geven en al je email, agenda, contactpersonen en documenten automatisch gesynct worden. Je hoeft niet eens te syncen met je PC, want dat gebeurt automatisch met je Google account (OTA)......
Even hoor, dus je haalt Google Apps en Android vrolijk door elkaar?

We doen het nog een keertje!
barolo schreef:
Enig idee waarom hij een advies vraagt voor de aanschaf van een Android toestel?
Wat Google Apps oplevert... Onderzoeksbureau Forrester concludeert na onderzoek dat bedrijven die overstappen op Google Apps........
Hij vraagt naar een tweetal toestellen, die toevallig Android op zich hebben... En jij komt met een argument dat bedrijven die overstappen op Google Apps (dus niet op Android telefoons) veel zouden besparen.... Ik zie de link niet. Ja, in tegenstelling tot wat jij denkt te weten, weet ik nog best wat van de IT-wereld :cheesy:, maar zie dus niet in, wat een artikel over Google Apps voor het bedrijfsleven te maken heeft met de keuze van een particuliere mevrouw voor een Android toestel?

Maar goed, ook de discussie of je geld bespaart met Google Apps is een moeilijke, die dan weer weinig te maken heeft met telefonie ;) (danwel met smartphones, ondanks dat die er wel een rol in kunnen spelen)

01 apr 2011 22:55
Profiel Facebook 
3.2S
010
Horn stelt een vraag en ik geef daar antwoord op. Vervolgens begin je zelf met de Appel discussie.

Hier info over Google apps: http://www.google.com/apps/intl/nl/business/index.html
Alle Google apps worden standaard meegeleverd met Google Android. Schaf er eens eentje aan, dan gaat er een wereld voor je open.

02 apr 2011 0:17
Profiel WWW
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb zelf een pre-paid Nokia van een paar jaar oud. Ik doe ongeveer een jaar met twee tientjes beltegoed.
Mag ik hier überhaupt meelezen? :mrgreen:

02 apr 2011 7:25
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
In de DD duw ik een 6210 in de carkit.
Nekschot zeker?

:popcorn:

02 apr 2011 8:23
Profiel
‘64 Kever
Ach, een ieder doet wat hij prettig vindt toch? Zoals al eerder gezegd, hoeft inderdaad niet iedereen altijd alle nieuws en informatie te hebben, dus een pre-paid Nokia en een 6210 (heerlijk toestel ;) ) zijn zeker goed!

Enne, @barolo, laat maar, we hebben het duidelijk niet over hetzelfde....

02 apr 2011 10:04
Profiel Facebook 
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Lekker simpel www.johnsphones.com

02 apr 2011 10:33
Profiel
3.2S
010
Was ik al achter Pascal. Jij bent van de appels en ik van de peren.

02 apr 2011 10:59
Profiel WWW
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
En een appel is drie keer gezonder dan een peer. :popcorn:

04 apr 2011 9:44
Profiel
3.2S
010
Speciaal voor de mensen die er geen appel van begrijpen hebben we bij AndroidWorld een reeks artikelen gepland:"Android voor beginners".
http://www.androidworld.nl/78080/androi ... ers-serie/

05 apr 2011 0:06
Profiel WWW
Lada
Helemaal in het zuiden.
Leuk dat tussen al die reclame ook de info staat. Lijkt de iPhone club wel :mrgreen:

Ach ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Heb enkele symbian toestellen gehad, niet slecht maar ook niet geweldig. Enkele WinMob's gehad en ook die bevielen wel op de Touch Pro 2 na, dat ding moest ik vaker herstarten dan een PC. Nu enkele iPhone's en een iPad en ook hier valt vanalles op aan te merken maar ze komen het dichts bij van wat je mag verwachten van een Smartphone. Althans, da's mijn mening. Maar wellicht is de volgende een Android. Wie weet.

Een ding weet ik wel, er komt i.i.g een tweede iPad voordat de kinderen elkaar vermoorden. Iedere keer die strijd over wie nu op dat ding mag ...........

Hopelijk komt er nu geen tablet discussie...... of misschien even een nieuw draadje opzetten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Edit: M.b.t. tablets hier verder :thumleft:

05 apr 2011 1:06
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Na alleen maar Nokia's te hebben gehad vandaag geswitched naar Sony.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen
Afbeelding

07 apr 2011 13:28
Profiel
Moderator
PF #57
mooi plat dingetje. totmbo heeft uiteindelijk gekozen voor de htc desire, hem nu 3 dagen in gebruik en vooralsnog razend enthousiast.

07 apr 2011 13:36
Profiel
3.2S
010
Horn, nu jij nog.... :thumleft:

07 apr 2011 22:52
Profiel WWW
Moderator
PF #57
heb een bel-sms nokia. ben er ook prima tevreden over. moet wel zeggen dat ik door jullie inmiddels verslaafd ben geraakt aan dat angry birds. en totmbo maar zeiken dat elke ochtend haar batterij leeg is :^:

07 apr 2011 23:21
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
geinig. kan m'n phone4 vanaf afstand lokaliseren, berichtje sturen, vergrendelen of alles helemaal wissen. in de near future schijn je ook een boze vogel te kunnen sturen om hem op te halen.

14 apr 2011 11:55
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Als jij er maar blij mee bent :wink:

14 apr 2011 18:03
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
wolf schreef:
geinig. kan m'n phone4 vanaf afstand lokaliseren, berichtje sturen, vergrendelen of alles helemaal wissen. in de near future schijn je ook een boze vogel te kunnen sturen om hem op te halen.

Afbeelding :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

14 apr 2011 18:23
Profiel
3.2S
010
Mijn eerst app review die de maximum score krijgt. App van de week 16: Endomondo.
http://www.androidworld.nl/80268/app-va ... endomondo/

Ook voor de andere smartphones beschikbaar. De meeste moeten het dan wel met iets minder functionaliteit doen. Deze app kan je ook in de Porsche gebruiken. Dan krijg je de route in Google Maps met allerlei statistieken zoals de top snelheid etc.

18 apr 2011 19:40
Profiel WWW
3.2S
010
Dit weekeinde de Autoweek app gereviewed voor AndroidWorld. App van de week 18: Autoweek | Androidworld http://t.co/J1WKdJy

02 mei 2011 22:35
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Tegenwoordig maak ik nog immer gebruik van mijn HTC P3300 op basis van Windows Mobile en ik heb TomTom erop. Toestel werkt prima maar ik ben op zoek naar iets nieuwers, vooral sneller. Voorkeur gaat uit naar HTC bijvoorbeeld de Desire met toetsenbord of Incredible of Sensation. Nadeel is dat er geen TomTom voor beschikbaar is. Daarentegen zijn er wel kosteloze routeplanners beschikbaar zoals AndNav2. Heeft iemand ervaring met deze combinatie en zo ja hoe bevalt het?

03 mei 2011 20:46
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 100  Volgende