Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Soon to be Porsche-rider...?! (inmiddels de tweede)
Oja, dít was ook wel gaaf qua kooi. Rubber ringen gewoon laten zitten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 mei 2009 8:50 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
16 mei 2009 16:25 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 mei 2009 16:28 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Be there!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
16 mei 2009 16:48 |
|
|
Erick
|
|
16 mei 2009 19:05 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
mag ik ook mag ik ook maar dan wel met die laatste dame
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
16 mei 2009 21:15 |
|
|
Erick
|
Moet jij niet dansen dan...
|
16 mei 2009 21:45 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Nee, niks geen gedans. Wij stoere mannen zitten op zaterdagavond gewoon achter de pc plaatjes te posten op het forum 6 uur Werkerlaan dus en daarna Han oppikken? kreeg net een smsje van hem
|
16 mei 2009 21:53 |
|
|
Erick
|
Hij belde mij zojuist even op n.a.v. een sms-je van mij. Hij neemt de Turbo cabrio uit 1988 mee. Oudste auto met het meeste vermogen van het clubje van morgenochtend... Dat beloofd nog wat...
|
16 mei 2009 22:05 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Re: Soon to be Porsche-rider...?! (na 2, nu even niet)
Onder het motto als de juiste voorwaarden passeren stap ik weer verder heb ik gisteren mijn GT3 ingeruild. Na afgelopen week een andere leaser te hebben uitgezocht (komt pas in augustus) heb ik deze week het 'wagenpark' tegelijk teruggebracht van 3 naar 2 auto's. Aygootje prive verkocht en na de inruil van de GT3 een bijna nieuwe MB E cabrio als tweede auto. Bedoeling is om nu goed de tijd te nemen voor het uitzoeken van de volgende. Voornaamste reden van geen haast is dat we eerst gaan verhuizen naar een woning met ruime garage (eind dit jaar klaar) en ik dan pas voor de inhoud ga zorgen Als het mag blijf ik hier rondhangen en deel af en toe mijn overwegingen over "the Next"
|
13 maart 2011 10:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Succes met zoeken, heb je al enig idee wat je wilt?
|
13 maart 2011 10:48 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Da's snel Ewout. Ik heb zeker een idee: 964RS of zelf replica laten bouwen (bijv. ala Paul Geeris) of zonder de beperking van moeten inruilen in buurlanden op zoek naar 997GT3RS. Gelukkig voldoende tijd
|
13 maart 2011 10:52 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Welke het ook wordt, alle drie gave opties!
|
13 maart 2011 12:02 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Jammer hoor... maar succes met het nieuwe huis Ingeruild bij Han (de GT3 niet het huis)Als herinnering...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 maart 2011 12:06 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
WAT LEES IK NU een porsche minder? maar ja je moet prioriteiten stellen hé ik zie je nog wel eens in die GT3RS dat zal niet lang duren vrees ik
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
13 maart 2011 14:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Uiteraard te begrijpen, maar je gaat 'm missen En hoe moet dat nou 3 april Saai hoor.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 maart 2011 16:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
964RS of 997GT3 RS. Wel totaal verschilende auto's. Moeilijke keuze maar wel Een hoop bekende gezichten op die laatste foto overigens
|
13 maart 2011 17:08 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Dank voor reacties. Oei.. da's wel een mooie herinnering aan 2 gave karren Harley Overigens niet bij Han de deal gemaakt. Had de afgelopen maanden al een beetje rondgekeken naar de mogelijkheden en had wel door dat er een behoorlijke bandbreedte was in inruilprijzen. Aparte was dat je soms veel minder terugkrijgt terwijl de aan te schaffen auto juist erg duur was. Heb nu een erg fijn gevoel overgehouden ondanks dat ik mijn speeltje ga missen. Ik heb me dus inderdaad moeten afmelden voor 3 april en TC en naar het nu lijkt zal ik dit hele seizoen aan me voorbij zien trekken. Wel disco-en bij Do en meer van die gein maar de rijevenementen dus even niet Ik zie dit enerzijds als een offer wat ik breng ten faveure van 'een goede deal' en een wat prettigere tweede auto voor het gezin. Anderzijds irriteerde het mij mateloos dat ik maar 2 tot 3.000 km per jaar reed met de GT3. Hij stond dus vaak in weer en wind te niksen onder de carport of in een opslagruimte waar ik een plaatsje huur. Een hoop gedoe voor weinig plezier. De dagen dat ik onbetaalbaar plezier had waren op Zolder, Assen, Rasen, etc. Laten we stellen de ‘snellere’ evenementen. Belangrijke wens/eis aan de aanschaf van de nieuwe woning was een garage waarin ik in de toekomst twee speeltjes onder dak kan zetten. De vulling van de garage gaat dus echt wel komen en ik ben er van overtuigd dat minimaal 1 de door ons geliefde batch draagt
|
13 maart 2011 20:48 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Arjen, succes met de zoektocht naar al dat moois. En wat wordt de leaser??
_________________________________________ Last Rat standing
|
14 maart 2011 16:50 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Goh Arjen....daar kijk ik van op. Suc6 met de verhuizing en zie je bij Do.
mag je dan wel ff een gasje met de mijne geven
Gr Henk
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
14 maart 2011 18:13 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Leaser wordt BMW 5 Cyclus van elke twee/tweeënhalf jaar wat anders is mij niet vreemd Henk. Tot snel
|
16 maart 2011 13:24 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
964RS
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
03 apr 2011 21:50 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Half jaartje verder... Nimmer spijt gehad en blij met de 5 en E. Wel mis ik het hebben van een P en vooral de evenementen. Met gezonde jaloezie lees ik de topics van forummers op het circuit en de Nordschleife en ben ik me blijven oriënteren voor de volgende stap. Een maand geleden heb ik de knoop doorgehakt en een 964C2, handgeschakeld, zonder schuifdak gekocht om deze in samenwerking met Paul Geeris deze winter helemaal naar mijn wensen op te bouwen. Zodra de nieuwe woning wordt opgeleverd heb ik gelijk vulling voor de garage Indien het op prijs gesteld wordt zal ik jullie informeren over de vordering van het project en regelmatig updates plaatsen. Doelstelling is een soort RS replica speciaal voor circuitdagen en de Nordschleife. Hoewel de auto dus wel het kenteken behoud voorzie ik dat de meeste kilometers op de weg op een aanhanger achter de leaser gemaakt gaan worden. Heb er zin in
|
07 sep 2011 15:02 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Re: Soon to be Porsche-rider...?! (No. 3)
Kom maar op met die project foto's Arjen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
07 sep 2011 15:05 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
En bekende achterkanten van hoofden.
|
07 sep 2011 15:06 |
|
|