Augustus jongstleden heb ik m'n eerst Porker gekocht. Jawel een donkerblauwe 996 C2 met een Savannah interieur uit 2000. De auto heb ik origineel gekocht.
Inmiddels is ie verlaagd d.m.v. Bilstein dempers en Eibach veren. Heb geflirt met het idee om een sportuitlaat aan te laten meten, maar heb toch besloten om de originele potten te laten voorzien van "bypass" pijpjes. Wat overigens super klinkt en "the best bang for your buck is". Tevens zit er een BMC sportfilter i.c.m. een cold air intake op. Deze zorgt ervoor dat vanaf 4000 rpm het echt feest wordt. O ja, heb de originele radio/cd wisselaar laten vervangen door een 2 din hu van Pioneer. Ben al dat gebrul nog niet zat, echter waardeer ook een goed stukje muziek. Tot slot, over 2 weken verwacht ik mijn zomerbanden welke geleverd worden om nieuwe 18" OZ Racing Alleggerita's in de kleur Racing Gold.
Kom ik gelijk aan bij een vraag aan de "meesters": Ben toe aan nieuwe remschijven rondom. Nu heb ik de mogelijkheid om 4 originele (rode) remklauwen i.c.m. schijven die onder een 997 vandaan komen op de kop te tikken. Gaat dit passen (zonder al te veel aanpassingen) op mijn 996 C2 uit 2000?
Alvast bedankt.
Groet, Anthony
03 apr 2011 23:46
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Re: Beter laat dan nooit......
Als ik het goed heb, passen deze !
en the looks
Houd ons op de hoogte......
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
Gebruikers op dit forum: Ehombie, Majestic-12 [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum