Jeroen heeft zijn 964 gevonden. Luidsprekers hoedenplank .
Auteur
Bericht
917
3.0 SC 1983 Coupe
Re: Jeroen heeft zijn 964 gevonden en nu met de eerste FOTO'
Ik vind het een mooie kleur..... is het de orginele kleur? Is het soms een Ruby Red?
_________________________________________ 3.0 SC 1983 coupe
05 apr 2011 19:16
bully
Amethyst .......das poers
05 apr 2011 19:21
pa951
Gelderland
Superkleur, alleen vaak met paars leer.. Zo met zwart leer erg lekker Kleur staat op mijn lijstje van mogelijke kleuren iig.
_________________________________________ Blue Beast Porsche 951-ls376/550 widebody 1986 there is no substitute for cubic inches
09 apr 2011 17:25
ppua
964C2 '91 Amethist
Regio Arnhem
zojuist de nieuwe achterlichten gemonteerd en witte knipperlichten aan de voorkant, zal wel een paar nieuwe fotos maken nu moet ze nog door de knieen
09 apr 2011 19:28
ppua
964C2 '91 Amethist
Regio Arnhem
Re: Jeroen heeft zijn 964 gevonden. Luidsprekers hoedenplank
Een kleine update : Heb al meer dan een maand nieuwe luidsprekers voor miijn 911 liggen, omdat de oude naar 20 jaar vergaan zijn. Omdat veel mensen hier altijd om fotos vragen heb ik vanmorgen een een paar fotos gemaakt van mijn knutsel werk
zoals hierboven te zien is zijn de originele luidspreker aan het vergaan.
Om ervoor te zorgen dat ik de originele luidspreker roosters weer kan gebruiken heb ik een geddelte van de oude luidsprekers nodig, dus alles wat ik niet nodig heb, heb ik eraf gezaagd / gefreesd.
Nu past de nieuwe luidspreker in het oude frame.
En voila alles weer netjes in de hoedeplank gemonteerd.
Heeft iemand nog een paar MOOIE originele luidpsreker roosters liggen, in die van mij zitten gaten geboord.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum