Ik zoek een handgeschakelde versnellingsbak voor een 993. Alvast veel dank voor jullie reakties !
08 apr 2011 20:16
Henk
PF # 136
Re: Versnellingsbak 993
Wanneer je contact opneemt met dit forumlid, dan is de kans groot dat hij je kan helpen.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
08 apr 2011 20:40
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Als je dit forumlid belt en spreekt - email heeft geen zin.. - vraag dan naar een korte bak. Mocht Do(minicus) dit niet direct snappen - wat ik niet(!) verwacht - noem dan even mijn (voor)naam En mocht iemand hier dit niet snappen, lees dit
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 09 apr 2011 9:34, in totaal 1 keer bewerkt.
08 apr 2011 20:53
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
wederom dank voor jullie tips ! Niemand heeft de juiste bak liggen. (korte 6-bak zonder sper C2) Gelukkig heb ik er vorige week een gevonden op e-bay. Moest wel 3500 euro betalen maar het is een goeie met weinig kms. 993 rijders: wees zuinig op je bak !
19 apr 2011 17:35
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
was ie beyond repair? ontploft?
_________________________________________ oud is beter
19 apr 2011 19:41
cabrioman
op het circuit olie verloren.....niet gemerkt.....drooggelopen......wellicht te reviseren maar geen versnellingsbak die ik nog onder mijn auto wil hebben. Mijn "nieuwe" bak kost misschien iets meer dan revisie maar het voelt beter. Zelf de bak wisselen was een leuke klus, heb ook meteen de koppeling vernieuwd. We kunnen weer een poosje vooruit !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum