Hallo, sinds kort werk ik bij een Ferrari\Porsche verhuur bedrijf en we zijn op bepaalde dagen op Zandvoort en Zolder (B) te vinden.
Mensen kunnen dan meerijden op circuit (we hebben daar 2 bmws voor) dit combineren ze vaak met zelf rijden in ferrari of porsche, event met slipcursus bij slotemakers. Mijn rol in deze is veiligheids instructeur. (auto's hebben dubbele bediening) Onze modellen zijn: een rode 328 (magnum model) een rode 348 targa & een grijze 348. (en de grijze Porsche 964 die ik had willen kopen)
Er is meer interesse in ferrari dan in porsche (wat ikzelf niet echt begrijp maar goed)
Laatste keer (20 maart geloof ik) heb ik in Zandvoort staan praten met een relaxte Porsche rijder die ook op circuit reedt. (misschien is deze man lid hier)
Als jullie er zijn, show ons jullie auto's & kom een keer hoi zeggen, we staan in Zandvoort op de parking vlakbij het cafe.
Volgende keer is 13 april Zolder & 24 april Zandvoort.
Wie weet zien we elkaar.
_________________________________________ De ultieme Porsche, uiteindelijk vind ik hem wel
11 apr 2011 9:41
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Re: Leden ook op circuit zandvoort te vinden ?
Er zitten zo en zo 2 van hier komende woensdag op Zandvoort, maar dan op het circuit.
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman S
Aalsmeer
Re: Leden ook op circuit zandvoort te vinden ?
ik weet er nog 2, en misschien 3
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum