Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:17

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Scuderia Hanseat 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Diverse in 1:18
Venray
Bericht Scuderia Hanseat
Volgende week woensdag t/m zaterdag is weer de eerste van de jaarlijkse 2 Scuderia trainingen op de Nürburgring. Voor de Porschisten hier een uitgesproken gelegenheid om zo'n beetje alle mogelijke modellen in alle kleuren ter aanschouwen. Porsche gehalte onder de deelnemers is zo'n 80% ongeveer. Je valt meer op wanneer je niet in een Porsche rijdt tijdens die dagen.
Zelf ben ik er woensdag en zaterdag om foto's te maken.

20 apr 2005 17:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Chris,

Ik hoopte er woensdag ook bij te zijn, maar gezien de drukte op mijn werk ben ik bang dat het niet gaat lukken :( Ik zal er echter alles aan doen om er toch te zijn, want het wagenpark is natuurlijk van de zotte op zo'n dag. Hieronder een fotootje van een hotel op een Scuderia-woensdag. Aardig wagenpark leek me zo...

Afbeelding

Paskal

20 apr 2005 22:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Paskal,

Laat me effe weten of je woensdag gaat. Ik ben die dag vrij en wil ook best gaan.

groetjes Michael.

mhaschreurs.hyves.nl

20 apr 2005 22:41
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
911 kompressor schreef:
Afbeelding

Van welke sufferd is die blauwe A4 (of S4?)...

Doet me een beetje denken aan die man met die Mitsubishi die bij Canon werkt en effe een zaterdagochtendje wilde werken vorig jaar. Kwam alleen op de zaak, parkeerde op een leeg parkeerterrein en toen hij na een half uur naar buiten keek stonden er 50 Porsches om zijn Mitsubishi Carisma heen... verzamelen voor Dinslaken.

'Ik zal hem maar beter even weghalen zeker...?' :lol: :lol:

20 apr 2005 23:00
Profiel
PorscheForum Rookie
Venray
Bericht 
Paskal, ik hoop je woensdag toch te zien.

Michael, als je wilt kun je anders ook wel met mij mee hoor. Stuur me anders maar even een mail zodat we eventueel bij de grensovergang in Venlo kunnen afspreken, je woont tenslotte in de buurt.
talon at home punt nl

21 apr 2005 6:26
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Doet me een beetje denken aan die man met die Mitsubishi die bij Canon werkt en effe een zaterdagochtendje wilde werken vorig jaar. Kwam alleen op de zaak, parkeerde op een leeg parkeerterrein en toen hij na een half uur naar buiten keek stonden er 50 Porsches om zijn Mitsubishi Carisma heen... verzamelen voor Dinslaken.

'Ik zal hem maar beter even weghalen zeker...?' :lol: :lol:

Zelfde situatie bij de Holland(s) Venetie rit - Tussenstop Steenwijk ..... en dat was zelfs op een Zondag :wink:

21 apr 2005 8:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Venray
Bericht 
Ga je het nog redden Paskal?

Ik rij morgen zodra ik ben uitgeslapen, en dat zal wel op tijd zijn.

26 apr 2005 17:18
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Venray
Bericht 
Hier zijn wat foto's van de woensdag, kunnen jullie weer even kwijlen om wat je allemaal gemist hebt. 8)
Ben een rondje mee kunnen rijden in 1 van de tot nog toe ongeveer 17 uitgeleverde CLK DTM AMG's. ( startnummer 501 )
Sorry jongens, maar dat monster eet Porsche's voor z'n ontbijt. ( 582 PK, 800 Nm )
Kesselchen omhoog liepen we gewoon in op Porkers die toch echt serieus doorreden. Was erg onder de indruk van die auto.
Er was ook nog een donkergrijze Carrera GT een een hele zooi GT3-RSen. ( zie verslag Paskal )

http://members.home.nl/talon/Scuderia%20Hanseat%202005/

29 apr 2005 17:32
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]