356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman S
Aalsmeer
Re: Forummers op het circuit (trackdays)
Gert schreef:
Het is de bedoeling om het zoveel mogelijk met Porsches te doen.
ik weet ook nog wel een adresje waar je een cup 944 kan huren
a.s. vrijdag met de 968 naar de ring, compleet afgehuurd dus zoveel rondjes als je maar kan....
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
09 nov 2010 23:12
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Gaat echt leuk worden komende vrijdag, kijk er al lang naar uit!!
Damn.... begint weer te jeuken als ik hier teveel kijk.... dit jaar maar één keer gereden (Zolder). Volgend jaar toch maar het stof eens van de racer afvegen
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
14 nov 2010 15:23
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Hoe was het Gert en hoe beviel de BMW? Het weer leek i.i.g. heel goed in vergelijking tot de verwachting begin van de week
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
14 nov 2010 16:05
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Paul II schreef:
Bedoeling is niet om te driften, vind ik eigenlijk niks; alleen de techniek van opvangen tijdens "'racen'".
Eigenlijk leer je dat vanzelf door veel te rijden en de grens op te zoeken. Als je nooit dwars gaat ga je eigenlijk nog niet tot het gaatje....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
14 nov 2010 16:11
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
Je hebt gelijk; ben het nu regelmatig aan het oefenen
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
14 nov 2010 17:36
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman S
Aalsmeer
we zijn vrijdag met twee 968's de ring op geweest, mijn eerste keer, zo ook van mijn zoon (18) en de tweede keer van mn andere zoon (21), het weer zat niet echt mee, droog spoor met 's middags regen, helaas reed mijn jongste zoon toen de eerste bui overkwam...... dat wordt de spuiter opzoeken
verder zou ik nog wel een keer op een droge baan wat rondje willen rijden maar verder niet echt mijn ding, ben meer in voor competitie op de baan
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
15 nov 2010 0:59
Gert
Het is voor mij niet helemaal geworden wat ik hoopte, oorzaak 2 kromme remschijven voor. De auto heeft recent een upgrade gehad naar M3 schijven (Brembo)/M3 klauwen en blokken. Had er op Assen een week eerder ook al problemen mee. Schijven zijn afgedraaid en Hawk blokken vervangen door Carbone Lorraine blokken. Dit bleek niet de oplossing te zijn. Verder is een trackday op de NS geweldig: je hoeft nergens te wachten, lekker rustig op de baan en bovendien de hele dag geen afsluiting gehad. Door het weer was het erg tricky, 's ochtends even een droge lijn, daarna wisselend en vervolgens helemaal nat. Binnenkort even terug om echt voluit te gaan, want qua snelheid leek het nu nergens op. Verder wel een topdag qua organisatie en gezelligheid. Mark heeft nog een fraai plaatje van me geschoten
Laatst bijgewerkt door Gert op 15 nov 2010 10:28, in totaal 2 keer bewerkt.
15 nov 2010 1:44
Paul II
Jammer van de problemen met de auto en pech met het weer.
Een volgend keer kan het alleen maar beter
15 nov 2010 9:51
Blijco
997 Carrera S 3.8
Ede
Was een leuk dagje op de Nurburgring met DF, in ieder geval voor herhaling vatbaar. Moet dan wel beter weer wezen, nu was het heel tricky. Bij mij ook pech, in de 3e ronde ging mijn uitlaat kapot Voordat de uitlaat gefixt was waren we 1,5 uur verder en werd het steeds natter. Was niet fijn om dan op Toyo's R888 te rijden, last van onderstuur in de gloria. Nog even een filmpje van een maat van me, op het einde komt Harry ook nog in beeld met de 968.
1 van de weinige actiefoto's
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
15 nov 2010 11:35
Roald
Gert schreef:
........Binnenkort even terug om echt voluit te gaan.......
Als je nog een bijrijder zoekt houd ik me aanbevolen...
15 nov 2010 22:14
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Blijco schreef:
Was een leuk dagje op de Nurburgring met DF, in ieder geval voor herhaling vatbaar. Moet dan wel beter weer wezen, nu was het heel tricky. Bij mij ook pech, in de 3e ronde ging mijn uitlaat kapot Voordat de uitlaat gefixt was waren we 1,5 uur verder en werd het steeds natter. Was niet fijn om dan op Toyo's R888 te rijden, last van onderstuur in de gloria. Nog even een filmpje van een maat van me, op het einde komt Harry ook nog in beeld met de 968.
1 van de weinige actiefoto's
supergaaf !
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Hoewel ik mijn laatste ronden al gereden heb dit jaar (al een paar keer... ) hou ik het even in de gaten. Komend weekend gaat mij niet lukken, de Porsche staat nl. bij de dealer en is pas komende week klaar.
18 nov 2010 15:04
pakkie
Cayenne S
ZO-Brabant
Ik ga morgen weer eens een kijkje nemen daar. Ongetwijfeld heeeerlijk rustig
18 nov 2010 15:43
Paul II
Dit weekend schikt me niet, maar volgend wel
18 nov 2010 16:15
Gert
Ik denk dat we voor volgend weekend voorlopig maar even goed in de gaten houden wat het weer gaat doen. Zullen we de gebruikelijke tijd op zondag 28 november in Venlo aanhouden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum