reed ik laast op de A9 werd ik een beetje opgejaagd door een knul van ik schat 27 jaar - wilde waarschijnlijk mijn P wat beter en van dichterbij bekijken.
Lijkt me wel zo netjes om te achterhalen wie het is en de helft te betalen, je had natuurlijk ook even in kunnen houden
17 apr 2011 15:56
horn
PF #57
Re: gebbetje
ik las het. bijna net zo'n goeie smoes als "ik heb mijn auto gewassen en wilde hem even droogrijden..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
17 apr 2011 18:16
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Wat een wereld nieuws geeft die TG toch. Bijna "Hart van Nederland" niveau.
_________________________________________ Last Rat standing
17 apr 2011 18:19
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
horn schreef:
-- bijna net zo'n goeie smoes als "ik heb mijn auto gewassen en wilde hem even droogrijden..."
17 apr 2011 19:20
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Kan ie i.i.g. mooi glimmend de garage in
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
17 apr 2011 19:59
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Toon schreef:
reed ik laast op de A9 werd ik een beetje opgejaagd door een knul van ik schat 27 jaar - wilde waarschijnlijk mijn P wat beter en van dichterbij bekijken.
Bericht was al gespot. Discussie onder artikel ging er over of jij dan ook te hard had gereden en ook niet gestopt had moeten worden. Je reed netjes 100 denk ik.
17 apr 2011 20:45
Toon
zie titel topic
17 apr 2011 21:34
Henk
PF # 136
"Het woord dat je niet zo vaak hoort....":
geb - be - tjes
meervoudig zelfstandig naamwoord
geintjes: gebbetjes maken
Had er eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
17 apr 2011 21:45
Rodger that!
Veghel
Bargoens --> Amsterdams
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
18 apr 2011 13:25
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Yahoo [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum