Eindelijk ook maar even voorstellen
Hi allen,
Na een maand of 4 a 5 maanden passief aanwezig geweest te zijn op het forum wordt het toch maar tijd mijzelf even voor te stellen.
Ik ben Marc, 32 jaar, woonachtig in Capelle a/d IJssel en vader van een kleine meid van 2,5.
Na diverse merken en type auto's gereden te hebben sinds begin december de trotse eigenaar van een '99 Boxster.
Daar het mijn "daily" is hoop ik een goede keus te hebben gemaakt... maar wat ben ik er blij mee!
Even in vogelvlucht :
De 2.5 Boxster heb ik gevonden/gekocht bij een "universeel" autobedrijf in Oss. Na grondig hier op het forum mijn "huiswerk" te hebben gedaan, de Boxster aangeboden bij Frank Schmidt in Oss voor een AKK. Gelukkig kwamen hier weinig spannende dingen naar boven, afgezien van een brakke draagarm en wat andere " kleinigheidjes". Denk hierbij aan een zwakke accu, bandjes met nog maar 3mm profiel en een gordelsensor indicatie dingetje. (De sensor die ervoor moet zorgen dat het lampje op je dashboard aan / uit gaat m.b.t. de gordel.) Verder is de auto altijd bij Kronos Porsche in Belgiƫ in onderhoud geweest, tevens ook daar aangeschaft. Keurig de boekjes erbij, Belgische Carpass die de kilometers verklaren, bij aanschaf 112K.
Na een beetje onderhandelen over de prijs, de inruilwaarde van mijn MG-F en de punten van de AKK de auto gekocht voor een volgens mij hele nette prijs.
Een aantal weekjes later de auto bij Haaglanden Service aangeboden voor een kleine beurt, verse APK en een nieuwe draagarm. Ook hier zijn toen geen rare dingen aan het licht gekomen. Ik blij, is toch altijd spannend.
Een paar weken na aanschaf :
Nu een 4 maanden verder heb ik zelf nog een aantal dingen "geupdate" aan de auto. Zoals de rood/zwart achterlichten, de 18" LMV. Welke ik overigens in het antraciet heb laten spuiten. De remklauwen voorzien van een rood kleurtje incl. witte logo's. Misschien een beetje "wannabe" maar het smoelt een stuk beter.
Verder nog voldoende ideeen en plannen, maar eerst maar even genieten.
De auto nu :
Tot zo ver even mijn verhaal en hoop een leuke tijd hier te hebben.
Marc