Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 18:36

Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
AutoRAI 2011 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: AutoRAI 2011
Citaat:
of komen er wat krasjes op het leer

Mijn ervaringen zijn helaas anders en begrijp daarom wel waarom sommige merken hun auto's op slot houden, of er "bewaking" bij zetten.

Heb meegemaakt dat auto's aan de binnenkant compleet leeggeroofd werden, ondergekotst of gepiest.

Ben verder van mening dat vanaf het moment dat men besloten heeft niet meer te gaan verkopen op de RAI het bergafwaarts is gegaan. De verkopers worden vervangen door "hostessen" en die laatsten zal het een rotzorg zijn of die auto verkocht wordt of niet.

22 apr 2011 7:19
Profiel
981 Boxster GTS
Ik ben dit jaar maar weer eens niet geweest, Autorai . . . pffff . . . overgewaardeerd concept :evil:

Begrijp sowieso niet waarom mensen uberhaupt een auto op de RAI zouden willen kopen (al mag dat tegenwoordig niet meer), dat doe je toch liever bij je eigen dealer.
Daar ligt een relatie, stukje gunnen etc. etc.

Het overgrote deel van de merken (Kia, Daihatsjoe . . . gezondheid) interesseren mij al niet eens en bij de merken die mij wel interesseren kom je met goed fatsoen de stand niet eens op, tenzij je strak in het pak zit gegoten.

Ik heb mijn vrijkaartjes dus maar bij Porsche Centrum Rotterdam laten liggen.

22 apr 2011 8:39
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
WillemB schreef:

Mijn ervaringen zijn helaas anders en begrijp daarom wel waarom sommige merken hun auto's op slot houden, of er "bewaking" bij zetten.

Heb meegemaakt dat auto's aan de binnenkant compleet leeggeroofd werden, ondergekotst of gepiest.

Nou en? Dat heet investeren. Dat een merk als Ferrari het niet doet snap ik, maar b.v. VW kan op deze manier extra interesse opwekken, waardoor je meer gaat verkopen en voor dat geld kun je die auto dan makkelijk weer opknappen.

(overigens begreep ik dat Aston Martin helemaal niet moeilijk deed over mensen die eens in een Aston willen zitten, dus het kan zowaar ook anders)

Citaat:
Ben verder van mening dat vanaf het moment dat men besloten heeft niet meer te gaan verkopen op de RAI het bergafwaarts is gegaan. De verkopers worden vervangen door "hostessen" en die laatsten zal het een rotzorg zijn of die auto verkocht wordt of niet.

Die beslissing zouden ze meteen terug moeten draaien. Wat is eigenlijk de achtergrond van die maatregel?

22 apr 2011 11:03
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 924 ex 911 3.2 ex 964 ex 997 audi a5 cabrio/bmw x5 op zoek 964/993(S)
@Devilsson; Wat is eigenlijk de achtergrond van die maatregel?

Dat de importeur c.q. dealers die hele RAI zelf ook niet meer ziet zitten en er geen "batterij" verkopers meer naar toe stuurt. (Dealer heeft ze liever in de showrooom kunnen ze wellicht nog iets verkopen.)

Ik had visitors-kaarten van AUDI-importeur maar van Porsche-dealer niks, nada, nope gehoord!
(Ik zal er zeker rekening mee houden bij mijn volgende investering wordt het een R8 of een P991?) :salut:

22 apr 2011 12:10
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Iedereen die zich heeft aangemeld bij Insider programma kon kaarten krijgen. Ik vermoed dus dat je je niet hebt ingeschreven... ;)

22 apr 2011 12:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben niet geinformeerd!
Kan wel vergeven maar niet vergeten! :idea:

22 apr 2011 12:16
Profiel
Moderator
PF #57
bompa schreef:
(Ik zal er zeker rekening mee houden bij mijn volgende investering wordt het een R8 of een P991?) :salut:

Laat jij dat soort zaken je beslissing over welke auto je aanschaft echt beinvloeden? :shock: En dan nog de importeur - je koopt je auto toch niet bij de importeur? :scratch: Ik koop de leukste auto in mijn budget bij een garage waar ik of bekenden goede ervaringen hebben. En of ik nou een bos bloemen, een doosje wijn of een trainingspak krijg, zal me roesten.
Maar wie betaalt bepaalt.

22 apr 2011 12:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben Audi en Porsche minded en laat inderdaad mijn beslissingen m.b.t. grote investeringen afhangen van de kleine dingen! Die zeggen mij iets over het grote geheel. :idea:
"Het zijn de kleine dingen die het doen" :salut:

22 apr 2011 12:25
Profiel
bompa schreef:
Ben niet geinformeerd!

Dan moet je wellicht de postbode een draai om de oren geven.

22 apr 2011 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Die is meestal al weg voor ik bij de postbus ben.
Zal d'n hond er voortaan bij leggen kan die hem peiling houden! :mrgreen:

22 apr 2011 12:30
Profiel
Iets zegt mij dat dat de kans op niet bezorging verhoogt, maar wie ben ik... :wink:

22 apr 2011 14:19
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
vergeet je P sleutel niet.. Dat schijnt te helpen.. :wink:

22 apr 2011 16:15
Profiel
PorscheForum Rakker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Gistermiddag ff langs geweest. Geen echte hoogte- of dieptepunten. Bij de Porsche stand met de Insider-pas zo toegelaten (incl. 2 vrindjes die erbij waren) tot verbazing van het transpirerende volk in de rij :mrgreen:

22 apr 2011 18:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3