Blijco: goed te weten wat er is gebeurd. Wij zouden dus ook gaan kijken, ergens in de toekomst, maar er is geen afspraak gemaakt omdat wij een huis gekocht hebben en midden in de verbouwing zitten(henk weet dat trouwens nog niet). Ook wilde Henk de auto voorlopig zelf houden omdat hij zijn Audi wilde ombouwen, de 924 zou dus elke dag gebruikt worden voor naar werk etc. In de laatste mail vertelde hij al dat de auto nog niet helemaal lekker liep. Hij moest opnieuw uitgelijnt worden en had onbalans in de neus tijdens het rijden.
Ik vind het zonde, na al dat werk (de auto is precies twee jaar weg nu), en dan OPNIEUW een brand en een vastgelopen cilinder/klep. Ik had toen ook erg veel last van het lopen op drie poten en uiteindelijk gaf mij dat ook het laatste zetje de auto te verkopen omdat ik het geld voor de reparatie niet had.
Zeg maar tegen Henk dat ik het voorval zeer betreur, maar aan de andere kant denk ik ook dat hij veel te veel vertrouwen had in de motor van een 944 die al jaren aan de kant van de straat stond - hij had er misschien beter een andere goede 924 motor in kunnen zetten. Maar dat was uiteindelijk zijn keuze, en niet mijn keuze.
edit/ zie net dat het een copy paste is. Kan zelf niet dat forum op want heb er geen account.