Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 18:03

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Gereviseerde zwarte 911 carrera 4 (964) 1989 te koop 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Gereviseerde zwarte 911 carrera 4 (964) 1989 te koop
Door vertrek naar buitenland VRAAGPRIJS €22.000
Met geheel gereviseerde motor en versnellingsbak. HEEFT NOG GARANTIE TOT 164.000 km.
In dec. 2008 bij km-stand 144.000 voor 12.000 euro gereviseerd en modificatie 964 aangebracht. (facturen en garantiebewijs aanwezig); servicebeurten na revisie bij 148.000 km (1193 euro in feb. 2009) en 154.000 km (1864 euro in dec. 2009); 250 pk; 5-bak; max. snelheid 270 km/uur (rijdt ie ook echt); 1414 kg; wielbasis 227 cm; 6 cilinder luchtgekoeld; vierwielaandrijving; sperdifferentieel; cuprohr uitlaat (mooi geluid!); ca. 40 foto's op aanvraag toe te sturen, ook van de revisie; olieleidingen vervangen 2009; stuurbekrachtiging; achterruitspoiler met 3e remlicht; ABS (antiblokkeersysteem); taxatiewaarde 24.500 euro; verzekeringspremie 462 euro AR; nieuwprijs 1989 bedroeg fl. 232.776,-; deelbare en neerklapbare achterstoelen; nieuwe luidsprekers voor en achter 2010; zwart lederen interieur; nieuwe Porsche mattenset; elektrisch schuifdak; elektrische en automatische achterspoiler; elektrisch verstelbare zwart lederen kuipstoelen; elektrische op afstand bediende centrale deurvergrendeling; elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels; mistlichten voor; twee mistachterlichten; lichtzoemer; verlaagde carrosserie (originele veren worden meegeleverd); SCM klasse 3 alarminstallatie met twee afstandsbedieningen; groene baan en antenne in voorruit; nieuwe achterwisserarm 2010; hoge druk koplampsproeiers; draagarmen voorzijde vervangen (2001); lichtmetalen en afsluitbare velgen; banden voor Bridgestone 205/50ZR17 N4 juli 2009; banden achter Bridgestone 255/40ZR17 N4 feb. 2009; nieuw AGM accu 70 Ah (2011); nieuwe reflectorbalk en achterlichten 2009; witte knipperlichten voorzijde 2009 (originele oranje lichten worden meegeleverd); VDO Dayton MS 4150 Multimedia navigatie systeem (software heel Europa van 2009); airconditioning (nieuwe condensor, voorschakel-weerstand, filter/droger, gevuld, afgeperst etc. in 2009); wieldoppen voorzien van nieuwe kleurenlogo's; nieuw logo motorkap; kentekenplaten met opgelegde letters; inclusief extra stuurslot, sleepkabel, startkabel, reservewiel met compressor, gevarendriehoek; wordt geleverd met nieuwe APK; onderhoudsboekjes aanwezig en afgestempeld; facturen aanwezig vanaf 1997; alle keuringen toegstaan; binnen gestald in ieder geval sinds 1997. Bel 0652493000

Laatst bijgewerkt door 911carrera4964 op 10 mei 2011 21:36, in totaal 5 keer bewerkt.

09 mei 2011 21:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 993 ex 996
Bericht Re: Gereviseerde zwarte 911 carrera 4 (964) 1989 te koop
mooie auto zou er nog wat meer fotos bij zetten

succes met de verkoop

09 mei 2011 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Ziet er zeker netjes uit, en zo te lezen in een uitstekende onderhouden staat .
Meerdere foto's zal de verkoop inderdaad wel ten goede komen.
In ieder geval suc6, met de verkoop :!:

:salut:

09 mei 2011 22:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 924 ex 911 3.2 ex 964 ex 997 audi a5 cabrio/bmw x5 op zoek 964/993(S)
@911carrera4964;

Hoe is het met de laklaag gesteld? Is het de 1e, 2e etc.?
Verricht schade c.q. spuitwerk aan je P.
Auto is niet verkeerd en de prijs is goed maar hoe zit het met genoemde zaken? :scratch:

09 mei 2011 22:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik ben de eigenaar van de auto die te koop staat.
Ik rij Porsche om de motor, de techniek, de prestaties. Ik dacht dat de meeste Porsche liefhebbers daar de voorkeur hadden liggen.
Er staat inderdaad niets over krasjes, schrammetjes, laklagen etc in. Ik vind dat minder belangrijk, maar als er privé naar gevraagd wordt geef ik daar uiteraard alle informatie over. En de buitenkant kan men ook gewoon zelf met eigen ogen komen bekijken, iets wat bij de uitgevoerde reparaties/modificaties/revisies wat lastig te zien is bij een bezichtiging.

10 mei 2011 20:52
Profiel
Moderator
PF # 136
Heb het verkooptopic van topicstarter weer verkooptopic gemaakt.
Kunnen we proberen in verkooptopics on-topic te blijven?

Alvast bedankt voor jullie medewerking :thumleft:

10 mei 2011 21:07
Profiel
PorscheForum Rookie
afgelopen vrijdag langs geweest in Alkmaar en een zeer prettige en kundige eigenaar ontmoet.
De boekjes facturen etc etc zijn allemaal aanwezig en de huidige eigenaar heeft de afgelopen jaren feitelijk alle technische zaken goed en grondig aangepakt (zie advertentie). Zijn volgende stap zou dan ook zijn om de buitenkant aan te pakken en de auto geheel te laten strippen en te laten spuiten. In mijn ogen (zitten hier en daar bij bumper voor en achter wat gebruiksplekjes) zou dit niet nodig zijn en zou ik er gewoon lekker mee gaan rijden want bij mijn gebruik zou de auto buiten staan en zijn zulke plekjes niet te voorkomen, maarja daar is huidige eigenaar dan ook echte liefhebber voor. Wel dienen bij de voor en achteruit de kleine bekende blaasjes aangepakt te worden.

hoe de wagen reed? in mijn ogen fantastisch!! maar moet gezegd worden dit was mijn eerste rit met een oude Porsche en heb enkel 997 als referentiemateriaal. Zoals in ander topic te lezen valt ga ik niet door voor een 964 maar was dit wel het geval dan had ik de wagen dit weekend onder voorbehoud akk gekocht.

succes met de verkoop Rob

ps: waarom de eigenaar niet zelf verder gaat met de auto? dat moet je hem maar zelf vragen indien je geïnteresseerd bent maar zijn verhaal klopt volledig en ik heb een en ander ook geverifieerd

16 mei 2011 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
alex1980 schreef:
ps: waarom de eigenaar niet zelf verder gaat met de auto? dat moet je hem maar zelf vragen indien je geïnteresseerd bent maar zijn verhaal klopt volledig en ik heb een en ander ook geverifieerd

Staat in de TS ... gaat zoals zovelen die auto's en P's aanbieden naar het buitenland.

Alex1980 constateerde blaasjes op de bekende plekken. Misschien wel jammer voor de verkoper dat hij daar niets van vermeldt in de TS .

911carrera4964 schreef:
Er staat inderdaad niets over krasjes, schrammetjes, laklagen etc in. Ik vind dat minder belangrijk, maar als er privé naar gevraagd wordt geef ik daar uiteraard alle informatie over. En de buitenkant kan men ook gewoon zelf met eigen ogen komen bekijken, iets wat bij de uitgevoerde reparaties/modificaties/revisies wat lastig te zien is bij een bezichtiging.

Hij vindt het uiterlijk minder belangrijk, daar mag je specifiek naar vragen. Vooropgesteld dat de technische staat goed is (zoals verkoper meldt) zal dit gegeven potentiële kopers wellicht afschrikken om überhaupt te gaan reizen. Als de auto zo goed is als gesteld ... toch een gemiste kans.

29 mei 2011 0:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]