Mijn neefje is gek van Porsches. Hij wordt zaterdag 25 juni 10 jaar en zou het helemaal te gek vinden om een rondrit te mogen maken in een mooie Porsche. Ik heb op internet gezocht, maar het huren van een Porsche is me toch iets te duur. Is er iemand die zaterdag 25 juni een rondritje met mijn neefje in Midden-Limburg wil maken tegen een iets goedkoper prijsje? Of weet iemand waar ik zoiets kan regelen?
Groetjes, Rian
28 apr 2011 18:56
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Rondrit met Porsche voor jarige neefje gevraagd
Vast wel 'n gerage in de buurt waar ze 'n Porsche beschikbaar hebben voor 'n "proefrit"
28 apr 2011 18:57
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxster
cuijk
Re: Rondrit met Porsche voor jarige neefje gevraagd
als je neefje zaterdag jarig is dan is het mss een tip om hem zondag mee te nemen naar Dinslaken daar is een grote int porschemeeting...... of te regelen dat hij bij iemand in mag stappen en mee mag rijden!!! er zijn vast mensen die er heen gaan en een stoeltje vrij hebben denk ik!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum