Auteur |
Bericht |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
...................
|
28 maart 2011 20:49 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Goed, in Essen helaas dus niet geslaagd voor een radio en een stuur. De radio is inmiddels wel onderweg, dus die komt dichterbij (fysiek ) Het stuur moet (natuurlijk) een Nardi worden, maar welke.... Hier thuis ligt de voorkeur bij de linkse (390mm), maar zijn er nog redenen om de rechter (380mm) te kiezen? (tips voor (andere) goede adressen zijn nog welkom )
|
17 apr 2011 16:24 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Linker ziet er strakker uit. Maar rechter misschien tijd-origineler?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
17 apr 2011 16:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
1ste foto oogt inderdaad moderner ..
|
17 apr 2011 16:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, en je hebt er niets aan... maar ík vind de linker mooier.
|
17 apr 2011 17:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
ik vind de rechter zelfs best lelijk. de linker is mijn favo retro stuur. erg mooi!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 apr 2011 18:13 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik zou helemaal geen houten nemen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
17 apr 2011 18:56 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Lijkt erg op het lotus elite stuurwiel wat overigens nieuw te koop is: http://www.dragtimes.com/parts/Lotus-Eclat-Elan-Elite-Espirit-Europa-Steering-Wheel_260669390638.htmlEeen originele word al 600 pond voor betaald!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
17 apr 2011 19:06 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
17 apr 2011 19:24 |
|
|
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik zou voor de linker gaan. stuur lijkt me ook iets dikker en stuurt denk ik ook iets lekkerder (ik ben niet zo wild van die dunnere stuurtjes) en hout zeker wel doen!
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
18 apr 2011 16:04 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Heb je wel eens klassieke rally's gereden?
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
18 apr 2011 16:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Spijkerbanden zijn ook handig(er) als je op bevroren meren gaat racen. Wellicht (ook) een idee dus voor Pascal als hij nieuwe banden zoekt. Beide sturen lijken me mooi staan Pascal.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 apr 2011 16:33 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Tja, net als diagonaalbanden ... En hout gaat het zeker worden, het originele stuur gaat netjes op zolder ...
|
18 apr 2011 18:32 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik had die linker in mijn Spyder, handtekeningetje er op van meneer Nardi; heel cool stuurtje en grip zat (tsss klassiekerrally's, ik reed de Mille Miglia er mee ).
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
18 apr 2011 20:41 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Niet goedkoop, maar een Werks-stuur is wel 'the bomb': Zou niet misstaan in m'n Speedster, maar voor een replica is dit toch wel iets te veel van het goede...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
18 apr 2011 21:36 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
|
19 apr 2011 12:34 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
no brainer;
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
19 apr 2011 12:37 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
hehehe, in afwachting van het nieuwe stuur (dit weekend bestellen), ondergaat hij op het moment wat onderhuidse dingen. Een kleine olie lekkage, wat afstelling voor de ontsteking, de deursluiting, dat soort dingen... En dan over een paar weken lekker naar de internationale meeting!
|
14 mei 2011 13:33 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
en morgen dan ?
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
14 mei 2011 13:41 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Morgen helaas met de C30 Het is niet anders
|
14 mei 2011 13:48 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
succes in ieder geval, hier dadelijk nog even een verkwikkende douche en gaan we de nacht in
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
14 mei 2011 16:12 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
*ding dong* .... Pakje! Leuk, een bouwpakket
|
23 mei 2011 22:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
mooi nardi wieltje hoor
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 mei 2011 22:02 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Erg mooi Pascal!
Ben benieuwd hoe het staat.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 mei 2011 22:05 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Hahaha, ik ook (en voor de nieuwsgierige mensen, ja, de naaf zit er ook bij, en nog wat dingen).... De auto is alleen even niet thuis, dus kan hem er niet in zetten
|
23 mei 2011 22:09 |
|
|