|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
Justin
Porsche 964 C4
|
Re: Een onderzoekje (update)
@barolo: juist daarom bedankt!
@paulusdb: daar ik de inhoudelijke opmerking uit je reactie heb kunnen halen, en verwerkt heb in het onderzoek. Zou ik het kunnen waarderen als je die eerste grote letters weghaalt in je reactie. Je punt is gemaakt, sterker nog het is in het onderzoek (in 30 surveys) aangepast. Je zag trouwens uit voorgaande reacties, dat ik ook zonder die niet-inhoudelijke toevoeging, op je reactie inga.
Verdere inhoudelijke opmerkingen, omdat ik nu dus een definitieve versie heb gemaakt, per PB.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
24 mei 2011 16:36 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Ingevuld, hoop klikwerk btw
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
24 mei 2011 21:24 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
@Marcel: haha, maar eens even doorgeklikt op de link onder je posts bicatoXL) --> serieus imperiumpje aan het bouwen daar.
Ga je ook in de klassiekeronderdelen voor onze Porsches? Of is het klassiekeronderdelen voor oude scootahs?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
24 mei 2011 21:55 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Graag de volgende update: de survey is goed op weg, graag vraag ik je hem in te vullen als je dit nog niet hebt gedaan. De oorspronkelijke survey is stevig aangepast n.a.v. reacties hier.
Ik kan het erg waarderen,
Justin.
(indien inhoudelijke reacties, graag per PM)
|
30 mei 2011 16:15 |
|
|