Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
|
03 dec 2010 16:09 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Hij wil weer door rijden.... gaat ff niet
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 dec 2010 19:03 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik zal m'n abonnement op dit topic maar weer eens nemen dan.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 dec 2010 23:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Hebben die geen verkeersregel als 'rechts heeft voorrang?' levensgevaarlijk.... of zien ze het allemaal niet zo nauw...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 dec 2010 23:21 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Je moet toch wat doen om die 1,3 miljard Chinezen in te dammen?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 dec 2010 23:36 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heb echt vol ongeloof zitten kijken. Lijkt wel of de meesten minstens 10 jaar zware staar hebben ; die voetganger bv, die stilstaat op 't kruispunt en toch langzaam aangereden wordt... heh??
|
04 dec 2010 13:39 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
+1.. redelijk bizar..
|
04 dec 2010 15:43 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
> Katrien en Peter zijn in de badkamer. Terwijl Peter onder de douche staat en > Katrien zich aan het afdrogen is, gaat de deurbel. > > Katrien slaat een handdoek om, rent de trap af en doet de deur open. > Het is Jan, de buurman. Voordat ze een woord kan uitbrengen, zegt Jan: 'Ik > geef je 500 euro als je nu die handdoek laat vallen'. > De vraag brengt haar in verwarring, maar even later denkt ze 'Wat een > buitenkansje!'. > > En Katrien laat de handdoek op de grond vallen. Jan staart even naar haar en > geeft haar een biljet van 500 euro. > > Katrien drapeert de handdoek weer om zich heen en gaat terug naar de > badkamer. > > 'Wie was dat?' vraagt Peter. 'Jan, de buurman,' antwoordt Katrien. > 'Aha,' zegt Peter, 'zei hij nog iets over de 500 euro die hij me schuldig > is?' > > Moraal: als je kritische informatie op tijd met je collega's deelt, kun je > pijnlijke situaties tegenover anderen voorkomen > > Management les 2 > > Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de > lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er > verschijnt een geest die zegt: 'Jullie mogen alledrie een wens doen'. > > De secretaresse gilt meteen: 'Ik wil naar de Malediven, heerlijk in de zon > op het strand liggen.' Floep, weg is ze. > De verkoper roept: 'En ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld > om te winkelen.' En hup, ook hij is ervandoor. > 'Jij bent aan de beurt,' zegt de geest tegen de manager... > > Die zegt: 'Ik wil die twee terug op kantoor na de lunch!' > > Moraal: geef altijd voorrang aan je baas. > > Management les 3 > > Een kraai zit op een tak boven in een boom en koestert zich in de zon. Een > konijn op de grond kijkt naar hem en zegt: 'Ha kraai, wat zit je lekker te > niksen. > Denk je dat ik ook zo kan luieren?' > > De kraai antwoordt: 'Natuurlijk kun je dat, ga je gang.' En het konijn > strekt zich uit in het zand en dut in. > > Even later komt er een vos langs, ziet het konijn en vreet het op. > > Onthouden: Om ongestraft niets te kunnen doen, moet je heel hoog in de boom > zitten. > > Management les 4 > > Een priester rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt. > Hij geeft haar een lift. > > Terwijl zij in stapt valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang > been zien. De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij > De non kijkt hem aan en zegt vriendelijk: 'Denk aan psalm 129, vader.' > > De priester trekt verschrikt zijn hand weg en verontschuldigt zich. Maar na > een tijdje wordt de verleiding toch te groot en hij legt weer zijn hand op > haar dij. 'Denk aan psalm 129,' zegt het nonnetje opnieuw. 'Sorry, zuster, > het vlees is zwak', zegt de priester. > > Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend > naar de priester. Die rent naar zijn cel en slaat de bijbel open op psalm > 129, en leest: 'Gaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de > glorie.' > > Moraal: Houd altijd goed je kennis op peil, anders mis je fantastische > kansen > > Management les 5 > > Een nieuweling wordt naar het vreemdelingen legioen in de woestijn gestuurd. > > De commandant leidt hem rond. Nadat ze alles gezien hebben op een kleine > barak na, vraagt de nieuwe: 'Wat is daarin?' > > De commandant antwoordt lichtjes verlegen: 'Nou ja kijk, zoals het jou heel > waarschijnlijk opgevallen is, er zijn hier geen vrouwen. In deze barak staat > onze kameel en wanneer een van onze mannen het niet meer kan uithouden...'. > > De nieuwe onderbreekt hem verontwaardigt: 'Praat alstublieft niet verder! > Zoiets zou ik nooit doen!' > > De tijd vergaat, en zijn verlangen wordt groter. Tenslotte gaat hij naar de > commandant en vraagt hem naar de kameel. 'Voor vandaag is hij volgeboekt, > maar morgen is hij nog vrij.' > > De volgende dag gaat hij in de stal, zet een stoeltje achter de kameel, laat > zijn broek zakken en begint. Na een tijdje opent de commandant de deur en > zegt: > 'Ik begrijp dat de nood hoog was, maar kon je niet met de kameel naar de > dichtstbijzijnde stad naar de vrouwen rijden, zoals alle anderen hier doen?' > > > Moraal: laat je baas altijd uitpraten
|
06 dec 2010 13:17 |
|
|
JMS
|
Een bejaard koppel zit op een zondagochtend in de kerk.
Halverwege de mis leunt de vrouw naar haar man en zegt :
'Ik heb juist een stil windje gelaten. Wat moet ik nu doen? '
Haar man leunt naar voren en zegt:
'Voorlopig niets. Als we thuis zijn zal ik een nieuw batterijtje in je hoorapparaat steken.'
|
06 dec 2010 13:19 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Helaas, Joris heeft zijn epiloog geschreven. De Faab gaat de deur uit.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
06 dec 2010 18:22 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Vind dit wel een leuk citaat Helaas geen meer.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
06 dec 2010 18:54 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Het blijft toch geniaal om te zien dat de helft van de reageerders het een hilarisch verhaal vindt en de andere helft het serieus neemt. Wat een sukkels leven er toch op deze wereld
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
06 dec 2010 20:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
06 dec 2010 20:42 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
|
06 dec 2010 20:54 |
|
|
JMS
|
Antwerps rijexamen Twee Antwerpse blondjes zitten aan den toog in een caféke op 't Kiel. Zegt de een : "k heb zojuist weer m'n rijexamen gedaan." "Allee", vraagt de ander : "en, hoe was 't ?" "Nie goe, zenne", zei ze, "weer gezakt!" "Ik kom weer op dat ronde punt, en daar stond een bord met dertig op, dus rij ik dertig keer rond dat ronde punt."
"Ai", zei de ander, "en.... verkeerd geteld, of wat ?
|
07 dec 2010 22:27 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
"Family" vanmiddag op visite geweest net weer weg Grolsch bier/Lindemans wijn op en mijn kaas/leverworst en augurken ook op! Zit zelf nu maar aan de "Jupiler". Maar heb vanavond een afspraakje met Blonde Ria (blonderia) twee weken geleden ontmoet en zal haar vanavond eens vragen of ze weet wat dat "Bord 30" bij dat "Rond punt" betekent? Zegt ze "30 keer rond" dan blijf ik er maar een tijdje bij hangen.
|
11 dec 2010 19:08 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Als ze zegt dat is mijn leeftijd (en het ook waar is ) krijg je van mij een biertje maar denk dat ze gaat zeggen 2 x de leeftijd niet te laat maken dan hoor
|
11 dec 2010 19:13 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
Ria is 48 maar wel lief voor me ze haalt en betaalt mijn "Bier" (van mijn eigen geld) : Bis bald.
|
11 dec 2010 19:24 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
have fun,maar neem nu wel een taxi ,laatste keer ging het uitparkeren niet zo goed ,weet je nog
|
11 dec 2010 21:16 |
|
|
JMS
|
Twee inlegkruisjes vliegen samen door de koude winternacht, zegt de een tegen de ander: wel koud hè zo zonder muts!
|
14 dec 2010 22:58 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
Oud opaatje loopt gebrekkig over de "Wallen" zegt zo'n "Dametje"; "Opaatje moet ik jou "trekken"? Zegt ie; Nee meid ik ga zo hard genoeg"
|
15 dec 2010 0:05 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
Firma uit Noordwolde had voor de vrouwen een "vibrator" in het kerstpakket gestopt en voor de mannen een "pot glij-middel". Zal er wel flink "actie" zijn op de werkvloer de komende weken.
|
16 dec 2010 14:30 |
|
|
bully
|
|
16 dec 2010 15:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Lekker kenteken op je auto Vorige week op de A1. Zónder datumvermelding, wat duidt op 't feit dat ik 'm nam met de telefoon ipv ... dit om het te verwachten commentaar voor te zijn
|
19 dec 2010 1:27 |
|
|
horn
PF #57
|
aha, gewoon gegoogled dus
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 dec 2010 8:52 |
|
|