Auteur |
Bericht |
Subdriver
Curaçao
|
Re: Porsche Scene Live, pinkstermaandag 13 juni TT te Assen
Ik heb me ook aangemeld!
|
09 mei 2011 22:17 |
|
|
Swooshie
|
Perfekt die gratis kaarten. Alleen jammer dat het 1 (entree) per auto is.
_________________________________________ Boxster S 2005
|
15 mei 2011 19:53 |
|
|
V_D_W
944/911sc/964C4/356 SCAbcoude
|
Het wordt een gezellige Porsche drukte! Veel inschrijvingen van rijders en bedrijven! Overigens zijn er nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor de Toyo Tires Time Attack Let wel dat Time Attack geen vrij rijden is maar serieus gas geven…. http://www.timeattack.nl geeft meer info. De rest staat op http://www.porschelive.nl
|
23 mei 2011 12:57 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Ben er ook!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
23 mei 2011 14:02 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Treintje vanuit Limburg? We kunnen nog wat lifters mee pikken bijvoorbeeld bij Venlo, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn en Zwolle.......... Laat even weten of er interesse is dan stippel ik wel wat uit.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 mei 2011 2:38 |
|
|
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
25 mei 2011 9:28 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
@ Delnoy: ik ga vanuit Twello (nabij Apeldoorn) dus ergens sluit ik wel aan als er meer gaan
Groet John
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
25 mei 2011 21:00 |
|
|
Sjeezerrr
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)Apeldoorn
|
Ik ga ook vanaf apeldoorn
|
25 mei 2011 21:10 |
|
|
Delnoy
|
Voor wie 'm nog niet heeft, het gratis entree- en autoticket voor Porsche Scene Live. Gewoon uitprinten en achter je raam plakken. http://cid-8cfc0e97919cb4c3.office.live.com/self.aspx/.Public/PS%5E_Autoticket%5E_gratis%5E_2011.pdf (klik op download) Zijn er nog mensen die het circuit op gaan ?
|
30 mei 2011 16:49 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Ik denk dat ik wel een rondje wil maken. Spa is me goed bevallen!
|
30 mei 2011 17:12 |
|
|
Delnoy
|
Mja, mij ook maar die helm plicht Kun je die daar ter plekke huren ofzo?
|
30 mei 2011 17:55 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
30 mei 2011 18:21 |
|
|
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
+1 ook binnen!
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
30 mei 2011 19:38 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Goede vraag. Zou voor mij ook wel handig zijn.
|
30 mei 2011 20:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
'n helm huren - die of te los, of te strak zit .. om nog maar te zwijgen van 'n ander hoofd dat er in heeft gezweten Misschien is het handiger om gewoon 'n helmpje te kopen Zijn er in verschillende prijs klassen - en kan je bijv. ook gebruiken als je eens gaat karten of besluit nog 'n keer 'n circuit op te gaan
|
30 mei 2011 20:11 |
|
|
Delnoy
|
Och, heb nog een Nato helm en een kogelwerend vest uit mijn Defensie tijd. Wellicht goed genoeg. Ik zal eens kijken.
|
30 mei 2011 20:44 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ticket binnen, ga denk ik ook wel ff kieke. Helm heb ik ook al, was een koopje, slechts één keer gedragen . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
31 mei 2011 7:32 |
|
|
Delnoy
|
|
31 mei 2011 7:41 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
Voor de personen die kinderen meenemen: Ik meen ergens gelezen te hebben dat bijrijders minimaal 12 (of zelfs nog ouder?) moeten zijn..... Ik wil wel rijden maar met mijn zoon van 5 gaat dat dan helaas niet
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
31 mei 2011 12:33 |
|
|
V_D_W
944/911sc/964C4/356 SCAbcoude
|
Helmen zijn ter plaatse te huur Huur kost slechts €10,- (komt borg bij maar krijg je terug) .
|
31 mei 2011 12:50 |
|
|
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
uit het vrijrijden regelment voor die dag:
Voor de Toerklasse: het meerijden van 1 passagier is toegestaan, mits ouder dan 16 jaar. Als rijder tekent u ook namens uw passagier de vrijwaringsclausule. Tijdens een sessie is alleen het wisselen van de passagier in de pitlane toegestaan.
soms is het 12 jaar of een bepaalde lengte,
De ene keer zijn ze wat strenger dan de andere keer (zitverhoger en helm kan helpen). Mijn zoontje rijdt bij sommige bv parade sessies wel eens mee. Meestal zet ik hem ergens neer en zeg "Blijf" of geef hem ergens in bewaring. Ondertussen is hij 9 en gaat het wat makkelijker
Ik kom met mijn zoontje kijken, ook voor het vrijrijden ingeschreven Ik vond het 2 jaar geleden ook geslaagd, nu een gevarieerder programma
|
31 mei 2011 12:59 |
|
|
Delnoy
|
|
31 mei 2011 13:01 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Ben dr ook bij .. altijd leuk!
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
31 mei 2011 16:33 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
31 mei 2011 18:53 |
|
|
Delnoy
|
Daar lijkt het wel op. Of het slim is
|
31 mei 2011 19:12 |
|
|