Auteur |
Bericht |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Hans, ik weet op je post even geen antwoord, behalve nogmaals sterkte met Saskia
|
12 apr 2011 0:01 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
En toch nog een late toast op je verjaardag Hans. Je hebt gelukkig al gemerkt dat je er hier niet alleen voor staat. Wat jij nu meegemaakt hebt en nog moet meemaken gun je je ergste vijanden niet. En nee, ik wil niet weten hoe jij je voelde, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hopelijk ziet je verjaardag er volgend jaar heel anders uit! Tot die tijd stroomt er nog heel wat water naar de zee. Blijf overeind en blaas je stoom lekker af in deze kroeg! Proost
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
12 apr 2011 0:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hans, het is een vreselijke situatie waarin jullie zitten. Ook Saskia zal er op goede momenten misschien wel niets van begrijpen. Na een bezoek moet je haar dan ook nog daar laten en alleen naar huis. En hoeveel steun je ook krijgt, je staat er toch alleen voor met je gevoelens en emoties. Gelukkig gebruik je de kroeg om even stoom af te blazen. Blijf dat ook doen!!!! Hou je haaks en hopen dat het vandaag weer ietsje beter gaat!!!!!
Moghu.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 apr 2011 7:05 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Doet me wel goed, hoop dat jullie het niet erg vinden Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 apr 2011 7:18 |
|
|
Blondman
|
Ik ken jullie niet, maar uiteraard sterkte en beterschap voor je vrouw! En hou je taai!
|
12 apr 2011 13:41 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Sluit me er bij aan, sterkte Hans!
|
12 apr 2011 13:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hans, geheel overbodige vraag. Iemand die het niet wil lezen, slaat de deur van de kroeg maar over Waar is een kroeg voor: lief en leed
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 apr 2011 17:06 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Uiteraard niet, daar zijn forumvrienden voor, ik zit hier niet alleen om over Porsche te praten, de rest hoort er ook bij, zeker in het café!
|
12 apr 2011 18:28 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Hey JM, waar blijven de plaatjes?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 apr 2011 18:35 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Voor later op de avond: Nu eerst maar
|
12 apr 2011 18:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Kom blijkbaar te weinig in de kroeg .. moest er even voor terug bladeren ... Ik heb eigenlijk geen goed antwoord op het bericht van Hans, behalve dat ik hem en Saskia heel veel sterkte wil wensen Hans, keep up the good spirit & hou je taai !!
|
12 apr 2011 18:52 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
van al die berichtjes krijg ik kippenvel van Hans ik ken je niet, alleen van het forum maar veel sterkte en positief denken. Je weet het he achter de wolken schijnt de
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
12 apr 2011 20:24 |
|
|
racebeus
|
Na de espresso een afzakkertje in de kroeg. Hans heeft denk ik een enorme kater en is morgen pas weer mens Alhoewel, die rooie is nog niet zo oud Durft hier iemand nog iets "mauken" ? Belastingen, boetes, politie of ander klein leed
|
13 apr 2011 22:58 |
|
|
racebeus
|
Die 110 euro aangekondigde verhoging van Nuon heb ik nog zeker 2 jaar geen last van Mijn zonneboiler doet het zo goed dat ik deze zonnige dagen "gratis" douche. De zonnepanelen draaien overdag mijn stroommeter in het hoge tarief terug! Ik stem geen vvd maar ik heb wel een gruwelijke hekel aan teveel belasting betalen En ik wil graag nog meer zonnepanelen. Binnenkort overschot in China, ze worden steeds goedkoper/efficiënter en echt rendabel!
|
13 apr 2011 23:34 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Als je een hekel hebt aan belasting betalen, dan zou ik toch maar VVD gaan stemmen. Of denk je dat met een hogere staatsschuld je minder belasting gaat betalen? Maukse
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 apr 2011 23:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het lijkt me dat je politieke voorkeur niet bepaald is op alleen maar wel/niet belasting betalen. En het hypotheekgeneuzel gaat ook nog bepaald worden door een "derde" partij, wat je ook gestemd hebt.
Moghu,
Geen zin, maar de plicht roept. Hoop dat de dag vlot verloopt. Hans, hoe gaat het?
Werk ze en doe wat je niet laten kunt.
|
14 apr 2011 6:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Druk druk druk Sigrid, nu zie ik pas wat Saskia allemaal deed Denk dat ik maar een werkster inschakel Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 apr 2011 8:00 |
|
|
MS964
|
VW gekocht?
|
14 apr 2011 10:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wat een kwaliteit zo'n VW, 5 jaar terug van Erick gekocht en het blijft maar gaan
|
14 apr 2011 10:36 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
een opel kijk ,alweer snel 2-1 gemaakt zonder zelf iets te doen , ppff een opel
|
14 apr 2011 13:46 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat gaat je tegenvallen
|
14 apr 2011 13:52 |
|
|
MS964
|
Oei, een slopel! Nou ja, als het je maar van A naar B brengt.
|
14 apr 2011 13:57 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
doen we daarna waar het meeste inkan 3-2
|
14 apr 2011 14:57 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
dat mocht diegene willen
|
14 apr 2011 16:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja Hans, ben ook niet zo'n poetser en opruimer en dat is zacht uitgedrukt. Hier doet de man des huizes heel veel. Nu ik weer fulltime werk wordt het hier wat minder een bende, want er is geen tijd om die te maken. Ben een knieperd, dus nog steeds geen werkster.
|
14 apr 2011 17:07 |
|
|