Auteur |
Bericht |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
WTF, gratis kaartjes voor een race op assen?!?!
Whaha, krijg net een telefoontje. Ik als eigenaar van een klassieke porsche (vooruit, 2, waarvan 1 in puin) krijg even 2 kaartjes voor de superleague formula grand prix (nooit van gehoord ), een gratis controle en iets met wazige fabrieksupdates. Ik ben vast niet de enige? Anyhoo, lekker ironisch want morgen wordt mn auto gepolijst door de spuiter omdat ik m nu net vandaag volledig heb gemonteerd na het overspuiten. Mooi cadeautje
|
27 mei 2011 21:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: WTF, gratis kaartjes voor een race op assen?!?!
.. zal niet de eerste keer zijn dat iemand gratis kaartjes krijgt - en nadien - bij thuiskomst ziet dat het hele huis is leeg geroofd Maar wens je hoe dan ook veel plezier op dat evenement
|
28 mei 2011 9:27 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ook onder dat viaduct doorgereden?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
28 mei 2011 14:14 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
hahahaha
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
28 mei 2011 14:17 |
|
|
944 guy
|
Ach, dan weet ik iig dat ik PCG moet lastig vallen Die belden mij. En ik wens ze veel succes met het huis van mn moeder leegroven! Die is dan gewoon thuis en dat is het adres wat ze hadden staan.
|
28 mei 2011 16:42 |
|
|
Olaf
|
.. probeer me nu jouw moeder voor te stellen ..
|
28 mei 2011 16:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
28 mei 2011 17:14 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
29 mei 2011 10:56 |
|
|
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
|
@ 944 Guy.. met zo'n moeder ben je vast nooit gepest op school. Vind lang haar en lange nagels toch altijd iets charmants en typisch vrouwelijks hebben. Is dat trouwens een stukgetrokken handboei om haar ranke pols?
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
Laatst bijgewerkt door 996Tom op 29 mei 2011 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 mei 2011 10:57 |
|
|
944 guy
|
Pubers... Nee, laatst was er al bij ons ingebroken, het duurste wat ze had liggen was een 5 jaar oude digitale camera en een 5 jaar oude platte TV (die eigenlijk nog gewoon 3D is, zo dik is ie)
|
29 mei 2011 13:40 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ben ook gebeld. Bel PCG maandag wel even terug.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
29 mei 2011 16:09 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
1989 is blijkbaar niet oud genoeg, ben niet gebeld door ze
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
29 mei 2011 16:58 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ik ben vanavond ook gebeld door Porsche Grunningen. Door een callcenter mutsje om precies te zijn. Op mijn 06 Geen idee waar het over ging. -Als iemand mij belt en dan vraagt of ze met Airhead spreken, kap ik het gesprek af, en hang op. -ben geen klant bij P Grun. -geen idee hoe ze aan mijn 06 nummer komen. Dit soort marketing verwacht ik niet van Porsche
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
31 mei 2011 21:46 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ook gebeld door een vriend van me. Porsche Centrum Brabant (had al een lichtje moeten gaan branden) probeerde contact met me te zoeken vanwege een classic gebeuren of zoiets….. Warrig verhaal, moest even terugbellen en vragen naar dhr. H. Gijs….. Ik met me stomme kop bellen en wat denk je…. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - EFTELING.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
31 mei 2011 21:52 |
|
|
Olaf
|
Holle Bolle ... Ooit hier eens gepubliceerd mss
|
31 mei 2011 22:01 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
vlgns mij niet
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
31 mei 2011 22:33 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
ben ook gebeld door groningen op mijn 06. Dit nummer geef ik maar mondjesmaat uit aan vrienden, collega's en...... ook geef ik dit nummer op bij inschrijving van porsche ritten. De link is snel gelegd, lekje hier mischien ?? maar, ik voelde me wel gevleid. Heb het niet gedaan, kreeg daarom al ruzie met mijn zoontje. gratis 120 punten test of zo, was bang dat ze ze alle 120 zouden afkeuren of zo. brrr
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
31 mei 2011 22:45 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmmm, nouja, in elk geval niet van mij (en ik denk dat ik voor het hele PF-team spreek als ik zeg niet via ons!), ik heb niks met PC Groningen... Was er een tijd terug ook niet een actie van die kant?
|
31 mei 2011 23:40 |
|
|
horn
PF #57
|
geen idee waar dat vandaan komt. vind persoonlijk overigens het weggeven/verkopen van adressenbestanden op die manier verwerpelijk, mocht het via een rit/evenement zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 jun 2011 6:55 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Ben gewoon gebeld op mijn huisnummer. Heb een tijdje geleden meegedaan met de tourrit ter viering van de opening van het nieuwe pand van PCG, en ben een paar jaar terug ook op PCG's verjaardag geweest op Assen. Misschien zijn jullie ook bij één van die evenementen geweest en hebben daarbij telefoonnummers afgegeven. Heb gisteren gesproken met Gerard van PCG en heb voor volgende week een afspraak voor een gratis 111 puntencheck waarbij ook een geboortecertificaat wordt opgemaakt. De dame van het callcentre (had vorige week overigens een heer aan de telefoon), bood ook netjes aan om een afspraak te maken om eventuele openstaande modificaties door te voeren. Ik zeg nog, bij een auto van 34 jaar oud ?!? En ook leuk; behalve zaken zoals de km-stand wilde ze ook graag het merk van de auto weten ... Feitelijk vullen ze het on-line afsprakenformulier van PCG op.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
01 jun 2011 8:11 |
|
|
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
Ik ben ook gebeld door Porsche Centrum Groningen (huisnummer, in feite door Call center). In verband met het in bezit hebben van een klassieke porsche. Dacht nog dat is snel klassiek, maar ze bedoelden de 968 cabrio die in de mottenballen staat. Ze wist het kenteken van de auto. De porsche centrums willen blijkbaar graag het onderhoud hebben van de oudjes.
Vindt dit soort marketing persoonlijk niet zo storend, is tenslotte nog vrij gericht en ben zelf wel eens op een open dag geweest, toerrit ed of een circuitevenement van PCG. kortom er is sprake van enige relatie. Dan moet je ook niet verbaast zijn als ze een keer kontakt met je opnemen.
en ja ik kreeg ook 2 kaartjes aangeboden voor de superleaque op assen zondag as. (dus niet zomaar een race)
Ik had voor vandaag al een afspraak staan voor een beurt van de jongere P en haal de kaartjes dus meteen even op).
Ik vindt het wel een leuke actie
|
01 jun 2011 8:53 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kan me nog iets herinneren met die porsche dagen in nieuwegein waarbij je wat in kon vullen om kans te maken op een porsche ,daar vroeg men ook om een telefoonnummer..........Het zal mij niet verbazen als ...........
|
01 jun 2011 9:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zou dat in dit geval ook niet heel erg vinden. Ik vind het echter vervelend als je je inschrijft voor een niet-zakelijk hobby evenement en de inschrijving vervolgens gebruikt wordt voor commerciële vervolgacties.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 jun 2011 9:14 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 jun 2011 9:24 |
|
|
Olaf
|
.. het lek te maken heeft met een evenement dat eerder via het forum in die regio is georganiseerd draag toevallig vandaag die zwarte polo met Porsche Centrum Groningen op de rug
|
01 jun 2011 9:33 |
|
|