Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Porschewijzer.nl
Ben hem hier nog niet tegengekomen. Toevallig liep ik er tegenaan via Linkedin. http://www.porschewijzer.nl/Mooie site. Zeker een bezoekje waard.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
30 mei 2011 18:39 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Porschewijzer.nl
Wel grappige site idd.
|
30 mei 2011 18:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vraag me af wie er achter zit - wordt namelijk ook gelinkt naar het buitenkart-uitje van dit forum
|
30 mei 2011 19:57 |
|
|
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Mooie site idd! Staat al in mijn "favorites"
|
30 mei 2011 19:59 |
|
|
Delnoy
|
Volgens mij deze persoon. Vrij actief op Linkedin in de Porsche Groups http://nl.linkedin.com/in/hillerislambers
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
30 mei 2011 20:47 |
|
|
horn
PF #57
|
tijd over...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 mei 2011 20:56 |
|
|
Marius
|
Klopt! Was niet heel moeilijk hè? Dank voor je compliment! Toch geen moeite mee? Anders haal ik de link weer weg. Je moest 's weten... Valt best tegen. Maar goed, ik steek er graag tijd in, Porsche is mijn passie.
|
30 mei 2011 23:11 |
|
|
Delnoy
|
Mja, tis niet fijn om even geen uitdaging te hebben maar voor ons liefhebbers is het een prettige bijkomstigheid want je site ziet er goed uit.
|
30 mei 2011 23:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Ken het. Succes met zoeken naar een goede job!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2011 0:01 |
|
|
Stimpy911
911 SC '82Amsterdam
|
Mooi site! Handig ook om evenementen te spotten. En ik zie dat je een LinkedIn contact deelt met mijn broer. Met LinkedIn lijkt de wereld een stuk kleiner...
|
31 mei 2011 10:49 |
|
|
Joost996Me
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
|
Overzichtelijke kalender! fraaie site...
dank !
|
01 jun 2011 10:51 |
|
|
Marius
|
Dank je! De evenementenagenda is gisteren overigens totaal vernieuwd en gevuld.
|
01 jun 2011 11:16 |
|
|