Auteur |
Bericht |
S. v.d. Linde
|
Help! Onze Porsche is vannacht gestolen - Capelle a/d IJssel
Vanochtend ontdekten we dat onze Porsche gestolen was. Al 14 jaar onze grote liefde en eigenlijk kunnen we niet zonder. De camerabeelden tonen aan dat deze om 0.45 vannacht werd gestolen bij ons huis Capelle aan den IJssel - Schollevaar. Help! Wie heeft 'm gezien? Kleur: Donker Metallic grijs. Kenteken LS-NF-27. Bouwjaar: 1986 Opvallend: rechter voorbumper zit bij de aanhechting iets los, is tijdelijk vastgezet. (harmonica deel) Beloning: 1000,00 euro. Willen jullie alsjeblieft helpen? Politie geeft aan hier niet actief naar te gaan zoeken. groet, Sandra Zie voor meer info: http://auto.aanbodpagina.nl/gestolen-po ... rrera-1986H: foto zichtbaargemaakt in deze post. Tevens in dit forum geplaatst.
Laatst bijgewerkt door S. v.d. Linde op 01 jun 2011 21:14, in totaal 3 keer bewerkt.
|
01 jun 2011 20:38 |
|
|
elloy
ex-993 '94 Aventuragroen, moooi man
ex-964 c4 '90
ex-993 '93
|
Re: Help!Onze Porsche werd vannacht gestolen - Capelle ad IJ
Ik zal het nummerbord inprenten en er op letten. Maar aangezien ik zelden in Oost-Europa ben, hoop ik vooral dat-ie goed verzekerd was.
_________________________________________ 34% of statistics are wrong, 67% of statistics are made up on the spot
|
01 jun 2011 20:43 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Balen ! Maar kun je geen foto plaatsen? En zijn er geen bijzondere kenmerken aan je (jullie) auto?
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
01 jun 2011 20:48 |
|
|
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Ver Dat is echt pech hebben!!! Ze hebben het vorig jaar bij mij in Amsterdam ook geprobeerd - maar ik heb mazzel gehad. Deurslot weg - auto gelukkig niet. Kans is klein dat hij nog in NL is.... Sterke - en hoop goed verzekerd
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
01 jun 2011 21:01 |
|
|
917
3.0 SC 1983 Coupe
|
Ik zou graag willen helpen, maar als ik zeg dat je toch in Oost-Europa moet gaan zoeken zal ik wel weer een hoop klachten krijgen van een hoop forummers, die nog steeds denken dat er een ijzeren gordijn is. Heel veel sterkte gewenst. Was er nog maar een grens, dan had je nu je Porsche nog gehad.
_________________________________________ 3.0 SC 1983 coupe
|
01 jun 2011 21:05 |
|
|
S. v.d. Linde
|
Ik heb er een foto bij geplaatst. Ik krijg overigens de foto niet onder mijn naam. Hoe werkt dit?
|
01 jun 2011 21:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Heb de foto voor je in de beginpost geplaatst.
Wanneer je een avatar (de foto onder je naam) wilt plaatsen, kijk dan even bij "gebruikerspaneel" boven in de balk, vervolgens bij "profiel". Daar heb je de mogelijkheid de avatar te plaatsen. Zorg wel dat de foto klein genoeg is, anders lukt het niet. Hij is eventueel (onder andere) in paint te verkleinen. Succes!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
01 jun 2011 21:23 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Behoorlijk klote! Hopelijk goed verzekerd, kans dat hij terugkomt is zeer klein en als hij gevonden wordt......... weet niet of je er dan nog blij mee bent. Zal niet met liefde mee zijn omgegaan Hoe dan ook, veel succes en hoop op positieve afhandeling.....
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
01 jun 2011 22:31 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
En alarm of track en tracy kunnen ze tegenwoordig ook al saboteren. Succes met je zoektocht maar ik denk ook dat hij niet meer boven water komt en hopelijk dat je desondanks goed verzekerd bent
|
01 jun 2011 22:36 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Ik zal mijn ogen openhouden naar deze Porsche. Wat ongelofelijk k*t voor jullie.
|
02 jun 2011 6:34 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Da's inderdaad héél erg balen! Al is de kans klein dat 'ie wordt teruggevonden, ik zal m'n ogen en oren open houden. Je weet nooit!
Heel veel sterkte en ik hoop dat de verzekering e.e.a. netjes afhandelt.
_________________________________________ Wim
|
02 jun 2011 7:07 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Is hier vlakbij, maar ik betwijfel dat ik hem zal zien rijden in de buurt Ik hoop dat hij toch nog weer boven water komt. Sterkte.
|
02 jun 2011 7:12 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Re: Help! Onze Porsche is vannacht gestolen - Capelle a/d IJ
dit is echt balen voor jullie
sterkte en misschien ???
|
02 jun 2011 10:34 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Hoezo gaat de politie er niet actief naar zoeken? Is dat niet hun werk... Sterkte....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 jun 2011 10:38 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sandra, sterkte! Ik zal er ook naar uitkijken... @MARC: Dat is alleen het werk van de politie als er harder mee gereden word dan de geldende Vmax... anders is er niks aan te verdienen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
02 jun 2011 10:51 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wat een ellende. De politie heeft overal camera's hangen, waar de kentekens gescand worden. Zouden ze toch ff een kleine zoekopdracht kunnen uitvoeren. En na 14 jaar meld jij je nu pas op dit forum?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
02 jun 2011 11:11 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik kocht vier jaar geleden een nieuwe Koga Miyata fiets die ze een paar weken later ongevraagd hadden meegenomen. Aangifte gedaan bij de Politie en melding gemaakt dat de fiets tevens gegraveerd was. Twee jaar geleden zag ik precies zo'n zelfde fiets staan bij een Supermarkt en uit nieuwsgierigheid checkte ik de ingegraveerde code en het bleek om mijn oude fiets te gaan. Even gewacht op de nieuwe 'eigenaar' om verhaal te halen maar kreeg te horen van deze man dat hij deze fiets gekocht had op een fietsveiling bij de Politie. Schijnbaar hebben ze een heler opgepakt en de fietsen in beslag genomen maar nooit de moeite genomen om te kijken of er toevallig ergens een code in gegraveerd stond.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 jun 2011 11:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als jij schadeloos gesteld bent - behoort de fiets volgens mij naar de verz.mij. te gaan - en die bepalen dan toch wat er mee gebeurt On Topic Ik hoop dat jullie goed verzekerd zijn voor deze 911 - en het klinkt mss hard, maar het is MI vaak beter dat je Porsche niet terug gevonden wordt In ieder geval succes en sterkte met de afwikkeling van het verhaal
|
02 jun 2011 11:31 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Is op de camerabeelden ook te zien hoe ze te werk gegaan zijn? Kan voor preventie wellicht wat tips opleveren... sterkte iig !
|
02 jun 2011 12:33 |
|
|
PEC
ex boxster
|
vierendelen die gasten zal ook het kenteken onthouden.
|
02 jun 2011 14:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Precies. Maar er is door de Politie niet eens geïnformeerd of ik überhaupt wel schadeloos gesteld ben en de verzekering was er al helemaal niet van op de hoogte. De Politie gaat er in de meeste gevallen al vanuit dat een autodiefstal zoals deze uiteindelijk een verzekeringskwestie gaat worden dus die moeite wordt door hen iig bespaard.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
02 jun 2011 14:53 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zo houden ze wat tijd over om onze auto's te komen beveiligen, bij een volgende tunnelrit bijvoorbeeld
|
02 jun 2011 16:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. daar werden overigens wel ALLE kentekens nagekeken
|
02 jun 2011 16:46 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
zelfs wel meer dan 1 maal. straks vergaten ze er 1
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
02 jun 2011 18:16 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Tsja, ken het gevoel... Vandaag heb je waarschijnlijk een briefje van de politie in de bus dat het onderzoek is afgerond...
Auto staat waarschijnlijk ergens in een container en wordt er een maandje gewacht totdat alles overgewaaid is.... Zo werd mij destijds verteld...
Sterkte!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
03 jun 2011 8:26 |
|
|