Auteur |
Bericht |
gfk807
Ex-997 C2 (tiptronic)
Nu:996 C4 (997 look)
Saab 9-3 TTid Sporthatch
Saab 9-3 Turbo cabrioAffligem
|
Blekemolen arrangement op Zandvoort
Hallo allemaal, Iemand ervaring met zo'n arrangement van Blekemolen Racing voor een ganse dag op Zandvoort (porsche,Aston, Lambo, Bmw,Formule-wage, 4x4, dragrace en als toetje zelfs met eigen wagen op Zandvoort) ? Lijkt me leuk maar graag wat ervaringen van meer ervaren circuit-rijders Grtjes, Gert.
|
11 jun 2011 12:07 |
|
|
Carrera 007
Porsche Cayenne, Aston Martin V12Vantage, ex 996 3.6 Turbo Cabrio, Aston Martin 4.3 V8 Vantage, 993C4, 3.2 Carrera, Honda S2000, BMW Z4, BMW Z3, Triumph TR6, Datsun 280ZX en Matra Bagheera,
Veluwe
|
Re: Blekemolen arrangement op Zandvoort
Hoi Gert, Een paar jaar terug heb ik een keer zo´n arrangement bij Blekemolen gedaan. Een dag vullend programma waarbij je steeds wat anders kunt doen. In mijn arrangement zat o.a. zelf rijden in een BWM 130i, Porsche 997, een Lamborghini Gallardo, een oude formulewagen (steeds 3 ronden op het circuit) , ijsrijden in een Suzuki Swift (achterwielen staan op een plaat met zwenkwielen), 4x4 rijden door de duinen met een Suzuki Jimni oid, slalom in een Suzuki, meerijden in een BMW E30 die vreselijk driftend het halve circuit nam. Bij het rijden op het circuit reed een instructeur voorop en de afspraak was dat hij steeds sneller ging rijden mits de volgers zich netjes gedroegen en niet gingen inhalen. En dat gebeurde inderdaad. Aan het einde van de dag mocht je met je eigen auto het circuit op. Ook 3 ronden achter een instructeur / zelfde formule. Ik vond het best een leuke dag, temeer omdat ik het kado kreeg. Mocht je besluiten te gaan, veel plezier. Wybe
_________________________________________ Black is beautiful
|
11 jun 2011 15:14 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Het is leuk maar je mag niet voluit... En dat is dan weer jammer
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
11 jun 2011 18:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Inderdaad, erruuug traag Enne laat je niet in de maling nemen met de GT3
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 jun 2011 10:17 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik kan het alleen maar aanbevelen.
Heb het 3 jaar geleden zelf gedaan, inclusief de Lambo. Dat laatste had wel een plus omdat ik alleen met de pacecar op het circuit was.... kon toen wel redelijk voluit. Pace-car was sneller (betere rijder). Ik was alleen omdat er 7 rijders waren en 6 Lambo's.
Daarna ook nog met de 968 op het circuit en dat was helemaal super.
Ik zeg: DOEN!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 jun 2011 10:38 |
|
|
gfk807
Ex-997 C2 (tiptronic)
Saab 9-3 TTid Sporthatch
|
Ok ! KLinkt allemaal positief ! DUS DOEN !!! Allez zal kadootje zijn voor mijn 40ste Bedankt allemaal voor de respons !!
|
16 jun 2011 11:55 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Een paar jaar geleden met een groep relaties gedaan, werd spontaan en enthousiast door Blekemolen een mini-competitie aan verbonden. De prijsuitreiking werd door de "oude bleek" gedaan. Supergezellige en leuke dag, alle genoemde onderdelen doorlopen maar het ging idd niet zo hard op het circuit. Vrij rijden was leuker aangezien ik met de 993 was en direct achter de pace-car reed. Die wilde wel een Porsche voorblijven ( ik mocht 'm toch niet inhalen).
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
16 jun 2011 14:48 |
|
|
gfk807
Ex-997 C2 (tiptronic)
Saab 9-3 TTid Sporthatch
|
Nog een leuke ervaring dus... IK zal mijn vrouwtje maar la verwittigen om haren potemonnee aan te spreken voor zo'n pakketje Zandvoort voor mijn 40ste verjaardag Ben benieuwd... want ja zal er natuurlijk ook met de 996 naar toe gaan en neit emt de Saab diesel
|
16 jun 2011 14:58 |
|
|