Re: Alive & kicking after 2 years...
Ondanks dat de auto optisch en op papier mooi is had hij een hoge vraagprijs en zijn we er niet heel veel onder die prijs uitgekomen, mede omdat dit is wat ik zoek.
Daarvoor mag je, vind ik, wel verwachten dat de verkoper de "grote" zaken op zich neemt en ik zelf kan dan de kleine zaken op termijn aanpakken. Ik wist dat er voor de restauratie een deuk zat aan de voor en achterkant maar dan is het zonde om te zien dat ondanks dat het plaatwerk aan de buitenkant goed is bijv. een motorsteun nog steeds krom is, je hier en daar wat rubbers en ringetjes mist en er veel "grid" in de auto zit en de daklijst vreemd is bekleed. Ook zit er wat plamuur aan de bodemplaat waar ik allergisch voor ben
Allemaal geen ramp maar wel apart aangezien dat niet schort met andere zaken als het plaatwerk en het spuiten wat weer heel netjes is gedaan, dit geeft een raar gevoel. Ik besef me dat ik op een roze wolk leefde sinds we het eens waren over de prijs en ik mijn andere auto inmiddels had verkocht maar ik probeer ondanks dat deze punten even te laten bezinken.
Ik heb de verkopende partij nog niet gesproken...