Re: Is dit slim? Cayman kopen voor de handel
een Cayman is echt een topauto om mee te rijden, daarom heb ik m ook gekocht. maar de markt is slecht maar voor Cayman nog veel slechter!
een paar weken geleden zat ik op de site van Porsche Rotterdam en zij vragen om 2de hands Porsches: 'vanwege de blijvend grote vraagin ons Porsche Centrum naar goed onderhouden en gedocumenteerde Porsches zijn wij op zoek naar de typen Boxster, 911, nieuw type Cayenne en Panamera in alle uitvoeringen'.
Hier staat geen Cayman bij! Rotterdam verkoopt zo'n 4 a 5 nieuwe Caymans per jaar en je moet eens kijken hoeveel er 2de hands bij dealers en in de handel alleen al in NL te koop zijn. Dan heb ik het nog maar niet over Duitsland! Nogmaals, Cayman is echt top en als je m koopt om waanzinnig veel plezier te hebben dan zeker doen maar als kortetermijn investering zou ik het zeker niet doen. Aangezien in elke test de Cayman als geweldig rijmonster wordt beoordeeld (met name de S) denk ik dat over een jaar of 10 de prijzen nog wel eens omhoog kunnen gaan maar dan zul je dus geduld moeten hebben. Binnen nu en 5 jaar verkopen betekent verlies